|
Hi Fi- Freaks.dk |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 07-Januar-2013 at 14:33 |
Står for at vil købe en Marantz Reciver, ser ud til at de kun her i DK forhandles af Hi Fi Freaks, hvordan er de som forhandler. Det ser fint ud på Trustpilot, er der nogen personlige erfaringer med dem, leveringsgaranti M.V.
|
|
![]() |
|
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2010 Location: Valby København Status: Offline Points: 275 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dem kan du roligt handle med ifølge mine erfaringer
|
|
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
Takker.
Er der andre der kender til dem. ?
|
|
![]() |
|
jduro ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 02-Oktober-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 198 |
Har selv handlet højtalere med dem for et par år siden. Super service. Jeg kan kun anbefale dem.
|
|
![]() |
|
Fino.
Lader den lige køre lidt endnu, for e.v.t at høre lidt mere om dem. Vil ikke give gode penge ud hvis der kan væe eventuelle problemer.
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Joined: 08-Maj-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 2368 |
Ingen problemer med dem da jeg købte Marantz receiver sidste år. |
|
![]() |
|
Tak for det.
Så prøver jeg at købe der, og ser hvordan det går. Vender tilbage når jeg har modtaget varen.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Joined: 30-November-2005 Status: Offline Points: 2048 |
Nu plejer selve købet ikke at være et problem hos særligt mange forhandlere, derimod er der stor forskel på den efterfølgende service, hvis produktet går i stykker.
|
|
![]() |
|
Det har du ret i, det var også en af de ting jeg var ude efter at vide, selv om det forhåbentlig ikke bliver aktuelt. Min nuværende Reciver har kørt i 15 år uden problemer, så nu er det på tide med en opgradering.
|
|
![]() |
|
Bravo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 17-Oktober-2010 Location: DK Status: Offline Points: 1330 |
Jeg købte et gavekort af en bruger herinde for et par år tilbage til Hififreaks.
Jeg kontaktede hififreaks, og sendte gavekortet (via mail) ned til dem, fik "rabatten" og købte mine højtalere! Ingen problemer overhovedet! Handel du bare der!
|
|
![]() |
|
Fint nok.
Som skrevet i starten, så ser det også fint ud når man ser på Trustpilot. Men det er jo selvfølgelig godt med andre inputs.
|
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
De er okay, købte et surroundanlæg til nogle venner hos for et par år siden. De kan være lidt ringe med kommunikationen, men køb du roligt der.
Held og lykke med købet at din nye receiver
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |