|
!SOLGT! |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 28-Juni-2009 Location: Videbæk, DK Status: Offline Points: 410 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 05-Maj-2017 at 11:32 |
Hej Recordere! Har længe gået og overvejet at sælge min trofaste NAS. Den har tjent mig rigtig godt igennem 3 år. Jeg er nu gået "cloud only", og vil derfor gerne sælge den videre. Kvitteringer kan formentlig findes, da jeg har købt alt på ProShop / Komplett.dk . Garantien gælder dog formentlig ikke længere. Jeg har uploadet lidt screenshots til jer - så kan I også lige give mig et praj om vurderingen er helt hen i vejret! Den performer utrolig godt - især på et FreeNAS miljø med ZFS filsystemet. På grund af de 32GB ram, de 8 kerner og de 18TB plads, så tillader jeg mig at sætte prisen til 4000,- Helst afhentet. Der medfølger selvsagt IKKE et OS - licensen til Windows Server er min egen - systemet bliver wipet, hvis der skulle dukke en køber op Tak for kigget! Det befinder sig i nærheden af 6920 Videbæk - ca 20 km fra Herning. Edited by RaGa_MuFFiN - 21-Maj-2017 at 13:41 |
|
![]() |
|
Peden ![]() Bruger ![]() Joined: 16-December-2007 Location: Aalborg Status: Offline Points: 117 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er godt nok en spændende CPU. Skulle du ende med at sælge den i dele er det ikke umuligt at jeg kunne være interesseret i nogen af delene!
|
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Joined: 28-Juni-2009 Location: Videbæk, DK Status: Offline Points: 410 |
Jeg sælger helst samlet.
Er prisen samlet for Høj? Det er altså en lækker maskine. |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Joined: 25-September-2008 Location: Videbæk Status: Offline Points: 2735 |
Ved godt det er under din foreslået pris, men hvad siger du til 3000 afhentet, bor i nabolaget
|
|
![]() |
|
@Hackerjac - kan vi mødes lidt højere end Det, så siger jeg Ja tak.
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Joined: 25-September-2008 Location: Videbæk Status: Offline Points: 2735 |
Hvad har du i tankerne ?
|
|
![]() |
|
3500? På en god dag lidt lavere?
|
|
![]() |
|
Da det er smukt vejr i dag, skal vil så sige 3300, kan hente i morgen
|
|
![]() |
|
@Hackerjac - den er jeg bestemt med på - kan det eventuelt vente til onsdag? Jeg må hellere gå i gang med at wipe maskinen så :-) Vi kan aftale nærmere i en pb.
|
|
![]() |
|
Hvornår på dagen passer det dig bedst ?
|
|
![]() |
|
Konen er formentlig hjemme onsdag, så det kan være hele dagen. Men jeg er hjemme efter kl 16 :-)
|
|
![]() |
|
Er muligvis afsat :-)
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |