|
Resultat, HDTV blindtest |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18-August-2019 at 19:01 |
HDTV (Vincent Theo) har i dag holdt en blindtest på et antal TV. Resultat:
Best TV of 2019: LG C9
|
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Joined: 14-Juli-2011 Status: Offline Points: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
OLED over hele linjen, what a suprise :-)
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Joined: 04-Februar-2004 Status: Offline Points: 10514 |
Var der andre end de to TV med i testen?
Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
Jo da, du kan læse lidt indledende omkring blindtesten på HDTV´s hjemme side: |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Joined: 18-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1213 |
Best burnin of the year: OLED
|
|
![]() |
|
FLarsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 31-Maj-2006 Location: Østjylland Status: Offline Points: 1473 |
Best burn in memory OLED. Den var ellers god Ole.
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Joined: 18-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1213 |
ha ha ja, synes jeg også selv. btw jeg elsker nu mit oled :)
|
|
![]() |
|
Supergris ![]() Guld medlem ![]() Joined: 10-December-2006 Location: Esbjerg Status: Offline Points: 1474 |
En skam, han er så monoton at høre på, da han helt sikkert ved, hvad han taler om!
Jeg kan ikke holde ud at se (høre) på ham mere end 2 min. ad gangen, så har jeg fået nok!
Edited by Supergris - 19-August-2019 at 13:44 |
|
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV. |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Joined: 23-Januar-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 4662 |
Her er karaktererne fra HDTVTest's 2019 Shootout. Både karakterne bag priserne samt i de forskellige discipliner såsom farvepræcision, kontrast, motion mv.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 08-Maj-2006 Location: Tilst Status: Offline Points: 1698 |
Hother skal have nyt tv...
![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
Næh, og slet ikke på baggrund af en blindtest. Jeg vil helst selv bedømme det som jeg køber. I øvrigt går jeg lidt og fundere på at vente med at købe nyt TV, til når jeg har set lidt på 2020 modellerne. Objektiv set, har jeg faktisk, hvad angår billede kvalitet, ingen grund til at skifte TV nu. Så lige nu sparer jeg bare en masse penge.
|
|
|
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 06-Marts-2010 Location: Karlslunde Status: Offline Points: 528 |
Med al respekt... er det ikke det argument du plejer at bruge hver gang, inden du 14 dage senere smider pengene på et nyt
![]() ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |