recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Nyheder, anmeldelser & omtaler
  New Posts New Posts RSS Feed - Det går tilbage for HiFi Klubben.
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Det går tilbage for HiFi Klubben.

Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flippo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Det går tilbage for HiFi Klubben.
    Posted: 10-September-2019 at 16:20
Back to Top
jake51 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jake51 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-September-2019 at 18:27
slet

Edited by jake51 - 10-September-2019 at 18:27
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Back to Top
Lennon View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lennon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-September-2019 at 20:12
Nu er det nok også svært at retfærdiggøre tungt stereo og god lyd til gamer-generationen, der primært zapper rundt i noget hiphop/rap og loudness . . .

Edited by Lennon - 11-September-2019 at 20:13
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Back to Top
lahan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lahan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-September-2019 at 20:44
ellers måske er det pga dårlig service
Back to Top
Lennon View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Lennon Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-September-2019 at 22:43
Originally posted by lahan lahan wrote:

ellers måske er det pga dårlig service

Det kan man jo altid slynge ud mod en stor kæde. . 

Tror der er en grund til ,når Dali nu går i markedet med hoved-tlf . Generationen jeg henviser til, er i hvert fald storforbrugere af mobil tlf, BT højtalere og hovedtlf . Og i det segment handler det efter min bedste overbevisning endnu mere om priser og nethandel - end om god vejledning og service .
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Back to Top
Naiera View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Naiera Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 11-September-2019 at 23:18
Hvad sker der med alle de mellemrum før punktum og nogle gange komma?
Back to Top
hansie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hansie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-September-2019 at 06:15
det går vel tilbage for alle fysiske butikker til fordel for nethandel.  

Det er udviklingen.    

Og så leder de fleste efter billigste sted 
Back to Top
power View Drop Down
Bruger
Bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote power Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-September-2019 at 07:41
Originally posted by Naiera Naiera wrote:

Hvad sker der med alle de mellemrum før punktum og nogle gange komma?

Stop nu

Jbl Array Cinema
Back to Top
Mr. Claude View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Claude Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-September-2019 at 09:21
Folk der vil have Hi-Fi er en uddøende race. Og mange udnytter Klubbens viden og demo faciliteter og går så hjem på nettet og bestiller fra udlandet. + ja de unge er ligeglade med god Hi-Fi. De vil have BT højttalere og pladespillere lige nu. Pladespiller dillen er død om max 5 år. 
Avancerne på Sonos og TV er helt til grin lave.
Er kun en måde at overleve på og det er ned med omkostningerne. Dvs. lager og lønninger/antal medarb. 

Back to Top
Mufti View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (2) Thanks(2)   Quote Mufti Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-September-2019 at 09:41
Har i læst artiklen?

Driftsoverskud på 50 millioner.

Lille fald i omsætning. Omstruktureringer der selvfølgelig koster penge.

Forventet øget omsætning fremover.

Jeg er ikke kæmpefan af HFK. Meeen at sige det går tilbage er måske en stramning.
Back to Top
JeTex View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JeTex Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-September-2019 at 12:52
Originally posted by Mr. Claude Mr. Claude wrote:

Folk der vil have Hi-Fi er en uddøende race. Og mange udnytter Klubbens viden og demo faciliteter og går så hjem på nettet og bestiller fra udlandet. + ja de unge er ligeglade med god Hi-Fi. De vil have BT højttalere og pladespillere lige nu. Pladespiller dillen er død om max 5 år. 
Er kun en måde at overleve på og det er ned med omkostningerne. Dvs. lager og lønninger/antal medarb. 

Udnytter Klubbens viden og demorum? De sidste par gange jeg har været forbi en butik, var jeg da i tvivl om, hvad der kunne bidrages med omkring viden. Og de fleste af deres produkter finder du ikke billigere på nettet, så den del holder ikke vand.
Klubben er gået med på en bølge, der har medført mangel på rigtigt hifi grej i den tunge ende. Så købevilligt publikum der vægter lyd frem for boligindretning, eller såkaldt WAF, handler nu i specialbutikker med det store udvalg i rigtigt hifi grej. 
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Back to Top
slumbert View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote slumbert Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-September-2019 at 21:06
Originally posted by JeTex JeTex wrote:

Originally posted by Mr. Claude Mr. Claude wrote:

Udnytter Klubbens viden og demorum? De sidste par gange jeg har været forbi en butik, var jeg da i tvivl om, hvad der kunne bidrages med omkring viden. Og de fleste af deres produkter finder du ikke billigere på nettet, så den del holder ikke vand.
Klubben er gået med på en bølge, der har medført mangel på rigtigt hifi grej i den tunge ende. Så købevilligt publikum der vægter lyd frem for boligindretning, eller såkaldt WAF, handler nu i specialbutikker med det store udvalg i rigtigt hifi grej. 

Jeg har efterhånden været i en del hifibutikker og jeg foretrækker så absolut hifi-klubben. Tape Connection i København, kunne ikke overholde en aftale og spildte en masse af min tid. Senest var jeg i topsound hifi, da jeg overvejede nogle andre højttalere. Jeg var ikke helt tilfreds med dem, men personalets svar gjorde at jeg aldrig vil købe i den butik. De mente at det var min musiksmag, men jeg hørte alt muligt forskelligt musik fra de seneste 50 år. 
Deres sidste argument var at jeg højttalerne nok var bedst med klassisk. Det blev leveret lidt arrogant. Nu brokker jeg mig måske lidt rigeligt, men det jeg egentligt vil frem til er at hifiklubben er den mest behagelige nede på jorden butik i sit segment. Eneste problem jeg har med min lokale på Amager, er at der altid er kø, men jeg kan jo ikke helt beklage mig over at der også bliver ydet god service til andre end mig
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.