|
Fod til 55" Samsung UE55F8005STXXE |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-September-2013 Status: Offline Points: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 06-September-2020 at 21:12 |
Hej
Nogen der ved hvor jeg finder en fod til et Samsung UE55F8005STXXE. Nogen der ligger inde med en de vil sælge?
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-November-2013 Status: Offline Points: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Måske har jeg en ny fod liggende til samme model bare 9005.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-September-2013 Status: Offline Points: 1724 |
Det kunne da være møg fint hvis den passer.
|
|
![]() |
|
Hvornår er det du siger man kan komme og hente den?
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-November-2013 Status: Offline Points: 2437 |
Jo, den er pakket ind og er ny.
Prøv lige at at se om BN96-35576c DJSK-Wk22 også passer til dit Tv. Det gør den nu nok. Send mig en PM hvis den gør
Edited by bentpetersson - 08-September-2020 at 19:20 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Beklager aner ikke hvad "BN96-35576c DJSK-Wk22" er, og om det passer på en
UE55F8005STXXE |
|
![]() |
|
Ok. Det er nok også for meget forlangt 😉 Det er varemærkekoden til Samsungs fod. Jeg tror at du bør sikre dig, at foden til 9005 modellen passer med din 8005.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-Juni-2018 Location: Vejle Status: Offline Points: 5085 |
Start med et billede af foden. Er det denne?
|
|
![]() |
|
Tak. Munch.Jeg fandt også et billede der viste bagsiden.
Desværre er der ikke samme model.
|
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
j8544 ![]() Bruger ![]() Joined: 13-Januar-2016 Status: Offline Points: 172 |
Køb et generisk beslag/en generisk fod til et par hundrede kroner, så er den ged barberet.
|
|
![]() |
|
Kan du evt være behjælpelig med et link til sådan en? Mine googling evner på dette emne er åbenbart ikke særligt veludviklede.
|
|
![]() |
|
j8544 ![]() Bruger ![]() Joined: 13-Januar-2016 Status: Offline Points: 172 |
Her er et til 209 kr.:
Der findes mange forskellige, fx med tilt osv. komplett.dk har/har haft et pænt udvalg af bordbeslag/bordstativer/bordbeslag, eller hvad de forskellige finder på at kalde det... |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |