|
|
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |||
airfrede ![]() Bruger ![]() Joined: 31-Januar-2007 Status: Offline Points: 138 |
![]() Posted: 17-Januar-2008 at 21:20 |
||
Da jeg skal til New York i marts måned, ville jeg høre om der var nogen som kunne svare på følgende spørgsmål ang. HD video kameraer:
2: Er det reelt set billigere at købe kameraet derover? 3: Kan specielle kameraer anbefales? Og købssteder derover? På forhånd tak for hjælpen. |
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
![]() |
||
Check evt prisen på www.bestbuy.com Det kan muligvis fås lidt billigere andre steder. Husk at alle priser er uden moms. |
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Joined: 05-Oktober-2003 Location: Denmark Status: Offline Points: 15694 |
![]() |
||
Ja - gå efter de europæriske modeller. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
airfrede ![]() Bruger ![]() Joined: 31-Januar-2007 Status: Offline Points: 138 |
![]() |
||
Ok stupid spørgsmål måske, men hvordan kan jeg se at det er europæiske modeller? Blot at brandet og modellen skal være det samme som i Europa? |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() |
||
E = Europa. PAL = Europa. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
![]() |
||
Der burde ikke være noget galt i at handle derovre, dog skal du være opmærksom på at der ofte kun er 1 års garanti. Husk også at checke om det kan køre ved 220V. Husk at modellerne ofte har andre navne i USA end i EU |
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() |
||
Der skulle ikke være problemer med PSU, de skulle alle være 110-240V. |
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Joined: 05-Oktober-2003 Location: Denmark Status: Offline Points: 15694 |
![]() |
||
Det kan man ikke sige. Men du skal nok have fat i netbutikker der sælger til Europa, for at finde de europæriske. Men ved alt udstyr der kan optage, der bør man være yderst på vagt ved køb i USA. Ellers kommer man bare hjem med noget der kun virker til NTSC, ikke kan oplades på 240V og på andre måder vil være en "pain in the ass" i hele produktets levetid. Generelt kan siges - at er man i tvivl - så lad være. /Lars |
|||
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 06-Januar-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 4858 |
![]() |
||
Der ligger en fantastisk Foto/video butik på Manhattan, som er fuldt ud ligeså billig som netbutikkerne : http://www.bhphotovideo.com Husk ! - plus ca 10% moms . |
|||
![]() |
|||
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 06-Januar-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 4858 |
![]() |
||
Og den Amerikanske "EDB-priser" : http://www.pricegrabber.com/
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
QuaZ ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 24-Juni-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 114 |
![]() |
||
Hm :9 jeg har tænkt på at købe et Sony HDR-SR5 når jeg kommer til USA til sommer .. den er nede på 3500 kr iflg amazon.com ...
Udmærket HD kamera :)! har brugt det en del på mit arbejde |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |