recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - TX-P50GT30Y nu 6999,-
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

TX-P50GT30Y nu 6999,-

Post Reply Post Reply Page  123 5>
Author
Super bruger
Super bruger

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote blumenburg Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: TX-P50GT30Y nu 6999,-
    Posted: 30-April-2012 at 23:29
fandt det på elmutantens webshop og reserverede fluks et til afløsning af vores gamle px80.
gad vist om prisen kan synke meget mere

Edited by blumenburg - 30-April-2012 at 23:33
Back to Top
quadrago View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote quadrago Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-April-2012 at 23:35
Det er alligevel imponerende at man har behov for at håne en forretning, hvor man både finder et ekstremt godt tilbud og samtidig vælger at købe derfra.
Back to Top
blumenburg View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote blumenburg Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-April-2012 at 23:43
Tonguehåne? arrr mester, kalder jo osse min kone for brøleaben, og sover i ske med hende hver nat.
Back to Top
len61 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote len61 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-April-2012 at 23:54
Originally posted by blumenburg blumenburg wrote:

Tonguehåne? arrr mester, kalder jo osse min kone for brøleaben, og sover i ske med hende hver nat.
Ha ha HVAD ??LOL Vilkommen Bienvenue Welcome til !

Edited by len61 - 30-April-2012 at 23:58
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Back to Top
iceman24 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iceman24 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Maj-2012 at 00:30
arrrrggggg seriøst har sgu lige hentet mit i fredags i Fona til 8999 kr Confused

nedern
Back to Top
len61 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote len61 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Maj-2012 at 00:53
Originally posted by iceman24 iceman24 wrote:

arrrrggggg seriøst har sgu lige hentet mit i fredags i Fona til 8999 kr Confused

nedern
Det er fandeme surt at være bevidst om man har givet 2.K Xtra ,kan du ikke returnere det på en eller anden måde om det så koster Kr.xxx for emballage , returkommision eller whatever Confused
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Back to Top
iceman24 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote iceman24 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Maj-2012 at 01:22
Originally posted by len61 len61 wrote:

Originally posted by iceman24 iceman24 wrote:

nedern
Det er fandeme surt at være bevidst om man har givet 2.K Xtra ,kan du ikke returnere det på en eller anden måde om det så koster Kr.xxx for emballage , returkommision eller whatever Confused

ja skulle ha mulighed for 14 retur da jeg bestilte den ONLINE på fona.dk men dog til afhentning i butik...

ved godt det er en del penge men, med besværet med at skulle ha fat i en kammerat med stor bil igen for at aflevere den og hente den anden og tid frem og tilbage osv.. så ender det sgu nok med ikke og gi så meget...

jeg har bl.a. for mange dårlige erfaringer med Elgiganten og har min nuværende forsikret igennem Fona som jeg trods alt fik en go pris på... 

så Tror jeg vil prøve og se om jeg kan glemme denne tråd :D
Back to Top
villads og vega View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote villads og vega Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Maj-2012 at 17:17
Medfølger der 3d briller ?
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Maj-2012 at 18:21
Originally posted by villads og vega villads og vega wrote:

Medfølger der 3d briller ?

Nej, men kan du leve med uoriginale, så er de pænt billige på amazon.co.uk

En skam det har indbyggede blæsere, for ellers er det godt nok vildt billigt, og noget jeg ville overveje i stedet for GT50, som alligevel er præcis dobbelt så dyrt.
Back to Top
Stromgren View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Stromgren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Maj-2012 at 20:32
øv, det har jeg betalt for g30 for 3 måneders tid siden

Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag
Back to Top
blumenburg View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote blumenburg Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Maj-2012 at 20:49
har lige hentet det hjem og pakket bæstet ud og monteret ophæng fra harald n på bagsiden. 
imorgen efter job ryger det på væggen og ja det er med en vis spænding i forhold til 
brummelyde og blæserstøj , men har altid lyden kørende over surround anlægget så jeg 
håber det måske kan være medvirkende til at dæmpe generende lyde. blir spændende at se
hvor stor forskellen er på gt30 50"og så vores px80 42" som vi netop nu tilbringer en sidste aften i selskab med, og egentlig er ok tilfredse med ...bortset fra at det er blevet alt for lilleBig smile 
Back to Top
0leDK View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote 0leDK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-Maj-2012 at 22:47
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.