|
|
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Author | |
sugeskaden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 13-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 29 |
![]() Posted: 13-April-2006 at 12:53 |
Nogle der ligger inde med opdateringen til thomson 8550(update 5,31 el nyere). jeg kunne godt tænke mig at opdatere men kan ikke finde filen nogle steder, på Rapidshare står der at jeg har downloadet en masse som jeg ikke har så der skal jeg betale for at hente den mvh Søren
|
|
![]() |
|
Rasmus Andersen ![]() Bruger ![]() Joined: 15-November-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 183 |
![]() |
Jeg har sendt en mail
![]() |
|
![]() |
|
sugeskaden ![]() Junior bruger ![]() ![]() Joined: 13-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 29 |
![]() |
Takker mange gange
![]() |
|
![]() |
|
KimK ![]() Ny bruger ![]() Joined: 20-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4 |
![]() |
Hej. Der er vel ikke en som ligger inde med SW opgraderingen Firmware 5.31 til THOMSON DTH 8550 og kan droppe mig den på en mail? Da jeg ikke har adgang til Rapidshare. mvh. Kim. Her er min mail: thomson-upg@kruger2000.dk
|
|
![]() |
|
KimK ![]() Ny bruger ![]() Joined: 20-Marts-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4 |
![]() |
Jeg vil også meget gerne modtage firmare 5.31 hvis der er nogen som vil sende den. mvh. Kim. mail: thomson-sw@kruger2000.dk
|
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Joined: 02-Januar-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 4056 |
![]() |
Hej KimK,
Venligst ingen dobbelt-posteringer - dine indlæg skal nok blive set! ![]() /Lars |
|
![]() |
|
Rasmus Andersen ![]() Bruger ![]() Joined: 15-November-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 183 |
![]() |
Du har mail :)
|
|
![]() |
|
freejackk ![]() Ny bruger ![]() Joined: 10-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 15 |
![]() |
Hejsa Jeg kan ikke finde ud af det der rabbitshare (eller hva det nu hedder) , men mangler updatering til Thomson 8550 (har pt 5.06). Er der en der gider sendt den nyeste , vist nok 5.31 ?? Mvh Michael |
|
![]() |
|
![]() |
Mail |
|
![]() |
|
freejackk ![]() Ny bruger ![]() Joined: 10-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 15 |
![]() |
Tak for hjælpen Rasmus , det var kanon
![]() |
|
![]() |
|
LiverBird ![]() Ny bruger ![]() Joined: 13-Juni-2006 Location: Norway Status: Offline Points: 14 |
![]() |
Hei Fint om noen kan maile DTH8550 firmware versjon 5.31 til meg også, på forhånd takk. kjetil_helland_hansen@hotmail.com
Er det noen som har fått problemer med å oppgradere fra 5.03-->5.31 ?
Edited by LiverBird - 13-Juni-2006 at 18:53 |
|
![]() |
|
![]() |
Har sendt den til dig Jeg har ikke opdateret endnu fordi jeg ikke ved om evnen til at bruge Dvd-r forsvinder , mener kun den skulle understøtte Dvd+r , så jeg kan ingen hjælp/info komme med der |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |