|
Bedst mulig budget lyd til tv |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Author | ||
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-December-2012 Location: Danmark Status: Offline Points: 565 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 01-Juni-2013 at 19:57 |
|
Hejsa Recordere. jeg har i øjeblikket Logitech Z 506, men der skal jeg bruge et 2.0 lydkort til 354.kr og de kommer til at fylde meget.
Istedet tænkte jeg på et par billige aktive højttalere fra Hifiklubben som disse: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/pc/cerwin-vega_xd3-_aktiv-hojttaler.htm Men ved ikke om de er for lukkede, da det ikke er meningen at de skal spille meget højt. Har ikke mere end 2500.kr at bruge på dette, da det vigtigste er at lyden er bedre end det i tv'et, til musik og film. De skal kunne købes i en butik i Køge= Hifiklubben, Expert eller Elgiganten. Mit værelse er på lidt under 10 m2 så de skal bare kunne spille dette op. Gerne med god bass, men forventer selvfølgelig ikke det store (dog mindst så godt som Logitech Z-506) Håber i kan hjælpe mig. ![]() Edited by fredekb - 01-Juni-2013 at 19:58 |
||
Hilsen Frederik :)
|
||
![]() |
||
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Joined: 12-Januar-2013 Location: Aalborg Status: Offline Points: 551 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er den helt rigtige højttaler lige netop til det du skal bruge den til. Hvis den er for "lukket"
![]() |
||
![]() |
||
fredekb ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 27-December-2012 Location: Danmark Status: Offline Points: 565 |
|
Fedt, så bliver det nok denne. Med CV har jeg hørt fra Hifiklubben, at de er for lukkede og derfor skal spille højt før man rigtigt kan høre. Ved dog ikke om de kun mente med gulvhøjtalerne.
Så det gør ikke noget at det er pc højtalere til tv'et når det er disse? Og skal lige have snakket med min far om at købe disse hvis de fleste er enige i de er gode nok til mit forbrug. Men tak for meldingen Denraretiger :)
|
||
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 19-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 6691 |
|
Hvad blev der af dit projekt fra den store tråd om soundbar?
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19668 |
|
Ja, hvis dit tv har en udgang, du kan slutte til højttalerne. Klaus |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Joined: 19-Juni-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 6691 |
|
Der er endda tegnet med rødt, hvor man skal save med stiksaven ![]() |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Denraretiger ![]() Guld medlem ![]() Joined: 12-Januar-2013 Location: Aalborg Status: Offline Points: 551 |
|
![]() ![]() ja den er sgu idiotsikret den højttaler... ![]() ![]() |
||
![]() |
||
|
Det blev til at jeg ikke havde nok penge til de store højttalere efter at have købt tv, sovesofa og printer. Og måtte ikke købe soundbar (ved ik'' hvorfor) Derfor håber jeg i gider hjælpe igen. Forventer slet ikke at skulle op på de 40 sider igen, men bare om i kan anbefale: 1) nogle aktive højttalere til tv under 2500.kr f.eks. CV (Uden at de skal spille alt for højt for at have god lyd), 2) eller om der findes nogle bedre til min pris, 3) eller at den lyd i tv'et er ligeså god.
Edited by fredekb - 01-Juni-2013 at 23:03 |
||
|
||
![]() |
||
|
Tv'et er Toshiba TL963 http://www.pricerunner.dk/pi/2-2844199/TV/Toshiba-Regza-40TL963-Produkt-Info kan ikke huske hvilken udgang jeg skal bruge til det... |
||
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19668 |
|
Det bliver nok Hovedtelefonudgangen, da det er den eneste analoge udgang. Jeg håber da for dig at den justeres med fjernbetjening og ikke inde i en menu som på visse andre fjernsyn.
Klaus |
||
![]() |
||
|
Bruger meget min høretelefonudgang, og den justeres med min fjern.b. så det skulle ikke være noget problem.
Kan du også skrive om du ville anbefale 1, 2 eller 3 1) nogle aktive højttalere til tv under 2500.kr f.eks. CV (Uden at de skal spille alt for højt for at have god lyd), 2) eller om der findes nogle bedre til min pris, 3) eller at den lyd i tv'et er ligeså god. |
||
|
||
![]() |
||
|
Hvorvidt lyden er god eller dårlig i dit tv er op til dig at vurdere.
Jeg har selv en gammel slæde af et plasma tv, her er lyden ganske fin. Klaus |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 4> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |