recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Film og udsendelser
  New Posts New Posts RSS Feed - Blockbuster butikker lukker
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Blockbuster butikker lukker

Post Reply Post Reply Page  123 14>
Author
Guld medlem
Guld medlem

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jake51 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Blockbuster butikker lukker
    Posted: 25-Juni-2014 at 13:40
Av for den
Der er mig bekendt ikke andre steder i Randers C, hvor man kan leje film
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Juni-2014 at 14:14
Jeg tror ikke, at de lever mange år mere. Lidt surt, hvis man slet ikke kan leje mere.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Jørgensen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jørgensen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Juni-2014 at 14:42
Og abonnementsordningerne er jo desværre også ophørt, så nu er det tilbage til leje af film eller køb deraf, hvis de falder i smag. Jeg er også spændt på, om omstillingen til recycleit.dk lykkes - krydser fingre.

Ganske vist er der mulighed for at streame, men jeg foretrækker nu stadig billed- og lydkvaliteten fra det fysiske medie, så længe der er noget at hente deri.

Mvh. Jørgensen

Back to Top
technology View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote technology Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Juni-2014 at 15:01
Hvis de først lukker i byer på den størrelse ser det godt nok ikke for lyst ud. Personlig lejer jeg heller ikke men streamer og køber en hel del fim. Men synes at det er ærgeligt at der ikke er plads til alle muligheder.
Back to Top
Infinity View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Infinity Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Juni-2014 at 15:55
Kbh NV er lukket for et par måneder siden.
mvh Infinity
Back to Top
Bruger udmeldt 20 View Drop Down
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 20 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Juni-2014 at 16:45
Ja det går stærkt for tiden, men det kommer vel ikke bag på nogen at streaming er fremtiden, nu skal vi så bare have givet billed og lydkvaliteten et løft :-)
Back to Top
kal-el View Drop Down
Super bruger
Super bruger

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kal-el Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Juni-2014 at 22:41
det er flere af Blockbuster butikkerne der lukker der kommer kun til at være 12 tilbage i hele landet
Back to Top
Tweaky View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Tweaky Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Juni-2014 at 22:45
Troede det var alle de gamle der overgår til Recycle IT ?

Det er måske ikke tilfældet med Randers ?
Back to Top
Binnerup View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Binnerup Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Juni-2014 at 22:53
Der er også noget der kunne tyde på at Viby lukker.

Der står ihvertfald butik afståes i vinduet - tidligere stod der at de ledte efter bedre lokaler for deres nye koncept.

For et par uger siden ville jeg have været jævnt ked af det - har abonnement i Viby, og havde det før i Åbyhøj, indtil de lukkede.

Nu da de lukker ned for deres abonnementsordninger, så bliver det meget lidt interesse jeg har i om de lukker eller ej anyways....

Vi har også diverse streamingabonnementer herhjemme, og jeg er langt fra klar til at bruge dem på en større skærm - har svært ved at leve med den høje komprimering, og det gamle udvalg...

Jeg overvejer hvorvidt et alternativ til filmleje kan være at sætte privat køb/salg lidt mere i system igennem vores My Movies applikationer, men det er kun en tanke....
Min film samling

Lav din egen med My Movies.
Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-Juni-2014 at 22:59
Originally posted by Binnerup Binnerup wrote:

Jeg overvejer hvorvidt et alternativ til filmleje kan være at sætte privat køb/salg lidt mere i system igennem vores My Movies applikationer, men det er kun en tanke....

Det kunne da være ret spændende.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
jake51 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jake51 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Juni-2014 at 07:30
Randers skulle have været en Recycle IT, men det blev åbenbart ikke til noget
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Back to Top
Mufti View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mufti Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Juni-2014 at 08:34
Det er jo fordi flertallet ikke ønsker at leje.

Desuden kan man argumentere at kvaliteten på streaming er langt bedre end movieboks til VHS.

Mon ikke tjenester med download af film i høj opløsning vinder frem. Så kan man hente en film til server mens man er på arbejde.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.