recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Yamaha A-S801/ Buchardt S300MKII
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Yamaha A-S801/ Buchardt S300MKII

Post Reply Post Reply Page  123 53>
Author
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Yamaha A-S801/ Buchardt S300MKII
    Posted: 19-November-2020 at 15:55
Jeg går stadig og tumler med alternativer, hvis det bestilte Yamaha stereo system ikke dukker op.

Jeg er nærmest blevet forbudt at tage den offentlige trafik pga. sygdom og COVID-19. Er der nogen af jer der kender Dynaudio Evoke 10, og kan fortælle lidt om lyden? 

På forhånd mange takTongue

Edited by Hother - 26-Marts-2021 at 12:25
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Back to Top
Ning View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ning Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-November-2020 at 10:12
Hørte dem på Sound Society i Aarhus i Januar.. Det var meget imponerende hvad de var i stand til at levere af bas, størrelsen in mente. Også selv om man gik direkte over til at demonstrere den nye topmodel Confidence 60 bagefter. Tongue
Men de skal nok ha noget luft til bagvæggen.. 
Har du overvejet (også danske) Buchardt S400? Den kan stå relativt tæt på bagvæggen. 30~45 dages returret
Der findes tonsvis af test, og 99% af dem er meget begejstrede.. 
Ning
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-November-2020 at 14:16
Originally posted by Ning Ning wrote:

Hørte dem på Sound Society i Aarhus i Januar.. Det var meget imponerende hvad de var i stand til at levere af bas, størrelsen in mente. Også selv om man gik direkte over til at demonstrere den nye topmodel Confidence 60 bagefter. Tongue
Men de skal nok ha noget luft til bagvæggen.. 
Har du overvejet (også danske) Buchardt S400? Den kan stå relativt tæt på bagvæggen. 30~45 dages returret
Der findes tonsvis af test, og 99% af dem er meget begejstrede.. 
Mange tak for dit gode svar. Buchardt kender jeg ikke, men det gør jeg snartSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Back to Top
Guests View Drop Down
Gæst
Gæst
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-November-2020 at 15:56
Buchardt har lige flyttet deres showroom til Silkeborg. Var taget til Århus for at lytte på netop S400 da Mads Buchardt skrev til mig at jeg desværre ikke kunne lytte til dem da deres showroom var flytte lukket.

Edited by DanishCanadian - 20-November-2020 at 16:03
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-November-2020 at 16:48
Originally posted by DanishCanadian DanishCanadian wrote:

Buchardt har lige flyttet deres showroom til Silkeborg. Var taget til Århus for at lytte på netop S400 da Mads Buchardt skrev til mig at jeg desværre ikke kunne lytte til dem da deres showroom var flytte lukket.

Mange tak for dit fine svar. Ja, det var godt nok surt.

Selv er jeg sq godt nok ved at være lidt smådeprim over min frygt for at blive smittet med Corona. Jeg har stort set forbud mod alt, så at drage rundt og lytte på højtalere, er vist et no-go.Hit med vaccinen,be omTongue

Edited by Hother - 20-November-2020 at 16:50
Back to Top
Guests View Drop Down
Gæst
Gæst
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Guests Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-November-2020 at 16:51
Originally posted by Hother Hother wrote:

Selv er jeg s godt nok ved at være lidt smådeprim over min frygt for at blive smittet med Corona. Jeg har stort set forbud mod alt, så at drage rundt og lytte på højtalere, er vist et no-go- Hit med vaccinenTongue

Buchardt har world wide levering med 30 dages prøve så det er jo reelt bare at bestille. Jeg venter dog lige lidt og ser om jeg ikke kan smutte forbi Silkeborg en dag i det nye år. 

Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-November-2020 at 17:10

Originally posted by Hother Hother wrote:

Selv er jeg s godt nok ved at være lidt smådeprim over min frygt for at blive smittet med Corona. Jeg har stort set forbud mod alt, så at drage rundt og lytte på højtalere, er vist et no-go- Hit med vaccinenTongue

Buchardt har world wide levering med 30 dages prøve så det er jo reelt bare at bestille. Jeg venter dog lige lidt og ser om jeg ikke kan smutte forbi Silkeborg en dag i det nye år. 

Mange tak for info.
Back to Top
Ning View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ning Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-November-2020 at 18:12
Syntes jeg kan huske han havde noget tilbud på Black friday siddte år, så hold øjeCool
Ning
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-November-2020 at 18:16

Syntes jeg kan huske han havde noget tilbud på Black friday siddte år, så hold øjeCool

Go idé - will doSmile
Back to Top
Ning View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ning Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-November-2020 at 18:34
Har i øvrigt selv Buchardt S300 og er vildt glade for dem
Ning
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Hother Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-November-2020 at 18:48

Har i øvrigt selv Buchardt S300 og er vildt glade for dem
Sørme dejligt at høreSmile

De priser de opgiver på deres hjemmeside, er det for et sæt højtalere, eller pr. stk.

Edited by Hother - 20-November-2020 at 18:51
Back to Top
Ning View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ning Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-November-2020 at 20:15
Sætpris😁
Ning
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 53>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.