recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Køb og salg > Jura
  New Posts New Posts RSS Feed - Enormt imponeret over Humac
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic ClosedEnormt imponeret over Humac

 Post Reply Post Reply Page  123 8>
Author
Message
ojr5896 View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 24-April-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 392
Direct Link To This Post Topic: Enormt imponeret over Humac
    Posted: 13-Januar-2011 at 18:13
Hej,

Så har jeg lige pakket en helt ny Macbook Pro til 11299,- og hvad er der en pixelfejl lige midt i skærmen, hvordan skal jeg forholde mig??Cry


Hvad skal jeg gøre, den er købt hos Humac ( Butik)

Heldigvis har jeg betalt den med Mastercard, så jeg kan vel tvinge dem til at bytte den eller hvad??


Edited by ojr5896 - 14-Januar-2011 at 14:48
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Back to Top
TiXe View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 21-Juli-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 270
Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2011 at 18:33
du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur ,
men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds ,
kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig
Back to Top
TiXe View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 21-Juli-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 270
Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2011 at 18:34
her står der lidt
http://macnation.newz.dk/her-er-apples-hemmelige-pixelfejl-politik
Back to Top
Mr. Claude View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 09-Marts-2010
Location: DK
Status: Offline
Points: 1130
Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2011 at 18:42

Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck Thumbs Up

Ps. du lyder dælme li´som dit profilbilled LOL
Back to Top
ojr5896 View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 24-April-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 392
Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2011 at 18:55

Originally posted by TiXe TiXe wrote:

du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur ,
men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds ,
kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig

Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage afAngry

Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige.
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Back to Top
Notfast View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 28-April-2008
Location: Øst Jylland
Status: Offline
Points: 2876
Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2011 at 19:01
Originally posted by ojr5896 ojr5896 wrote:


Originally posted by TiXe TiXe wrote:

du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig

Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage afAngry
Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige.


Jeg tænker, hvorfor har du så handlet der?
.....
Back to Top
ojr5896 View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 24-April-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 392
Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2011 at 19:24
Originally posted by Notfast Notfast wrote:

Originally posted by ojr5896 ojr5896 wrote:


Originally posted by TiXe TiXe wrote:

du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig

Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage afAngry
Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige.


Jeg tænker, hvorfor har du så handlet der?

Det er ikke Humac, men Apple jeg mener, nu skulle vi have en bærbar, konen ville gerne have en Apple, så jeg overgav mig.
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Back to Top
MJ (udmeldt) View Drop Down
--
--
Avatar

Joined: 16-Januar-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 2917
Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2011 at 19:30
Originally posted by Mr. Claude Mr. Claude wrote:

Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck Thumbs Up


Hvad skulle det hjælpe? Da jeg stod i butik blev den slags kunder puttet bagerst i "god service" køen, og jo mere de råbte og skreg jo mindre service fik de LOL  Det kan godt være lønnen var lav, men der var optræden hver dag... LOL

En god kommunikation hjælper altid.. de der kunder der tror de kan få  det som de vil have det bare de hæver stemmen, de er ikke til at tage seriøse. 90% af dem aner ikke engang hvilke rettigheder de har og man står bare og krummer tæerne så de næsten er længere bagude end hælen til sidst Dead

Men ja, ned og klag på en sober måde med mindre du er klar til at tabe det hele på gulvet.

Back to Top
Otto J View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Joined: 04-Marts-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 11218
Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2011 at 19:40
Originally posted by Mr. Claude Mr. Claude wrote:

Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck Thumbs Up

Jeg er ikke bange for at sige, at hvis du udviser dén opførsel overfor mig i min butik, så kommer du med sikkerhed bagerst i køen. EDIT Som MJ så rigtigt siger...


Edited by Otto J - 13-Januar-2011 at 19:41
Back to Top
lunddal View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 09-Februar-2006
Location: Danmark
Status: Offline
Points: 8665
Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2011 at 19:58
Originally posted by ojr5896 ojr5896 wrote:


Originally posted by TiXe TiXe wrote:

du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig

Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage afAngry
Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige.


Deres pixelpolitik er ikke meget anderledes end andres, og derudover tror jeg nu nok at 9 ud af 10 oplever ganske god service fra deres side af.
Back to Top
ojr5896 View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 24-April-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 392
Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2011 at 20:19
Jeg håber det bedste, og vil selvfølgelig opføre mig pænt.

LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Joined: 12-Juli-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 23900
Direct Link To This Post Posted: 13-Januar-2011 at 20:27
Originally posted by Otto J Otto J wrote:

Originally posted by Mr. Claude Mr. Claude wrote:

Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck Thumbs Up

Jeg er ikke bange for at sige, at hvis du udviser dén opførsel overfor mig i min butik, så kommer du med sikkerhed bagerst i køen. EDIT Som MJ så rigtigt siger...
Nu kender jeg ikke hele baggrunden for sagen, og hvad forhandleren siger til fejlen. Men én ting tiden har lært mig gennem adskellige handler er helt bestemt, at vil en forhandler ikke være seriøs, og yde service og forståelse, så skal man dæleme ikke glide på røven for en forhandler, i bar ydmyghedDead
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.