Author |
Topic Search Topic Options
|
ojr5896
Super bruger
Joined: 24-April-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 392
|
Topic: Enormt imponeret over Humac Posted: 13-Januar-2011 at 18:13 |
Hej,
Så har jeg lige pakket en helt ny Macbook Pro til 11299,- og hvad er der en pixelfejl lige midt i skærmen, hvordan skal jeg forholde mig?? 
Hvad skal jeg gøre, den er købt hos Humac ( Butik)
Heldigvis har jeg betalt den med Mastercard, så jeg kan vel tvinge dem til at bytte den eller hvad??
Edited by ojr5896 - 14-Januar-2011 at 14:48
|
LG 47SL8500 - DM8000 JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D
|
 |
TiXe
Super bruger
Joined: 21-Juli-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 270
|
Posted: 13-Januar-2011 at 18:33 |
du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig
|
 |
TiXe
Super bruger
Joined: 21-Juli-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 270
|
Posted: 13-Januar-2011 at 18:34 |
her står der lidt http://macnation.newz.dk/her-er-apples-hemmelige-pixelfejl-politik
|
 |
Mr. Claude
Guld medlem
Joined: 09-Marts-2010
Location: DK
Status: Offline
Points: 1130
|
Posted: 13-Januar-2011 at 18:42 |
Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck 
Ps. du lyder dælme li´som dit profilbilled 
|
 |
ojr5896
Super bruger
Joined: 24-April-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 392
|
Posted: 13-Januar-2011 at 18:55 |
TiXe wrote:
du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig
|
Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage af 
Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige.
|
LG 47SL8500 - DM8000 JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D
|
 |
Notfast
Guld medlem
Joined: 28-April-2008
Location: Øst Jylland
Status: Offline
Points: 2876
|
Posted: 13-Januar-2011 at 19:01 |
ojr5896 wrote:
TiXe wrote:
du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig
|
Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage af  Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige. |
Jeg tænker, hvorfor har du så handlet der?
|
.....
|
 |
ojr5896
Super bruger
Joined: 24-April-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 392
|
Posted: 13-Januar-2011 at 19:24 |
Notfast wrote:
ojr5896 wrote:
TiXe wrote:
du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig
|
Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage af  Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige. |
Jeg tænker, hvorfor har du så handlet der? |
Det er ikke Humac, men Apple jeg mener, nu skulle vi have en bærbar, konen ville gerne have en Apple, så jeg overgav mig.
|
LG 47SL8500 - DM8000 JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D
|
 |
MJ (udmeldt)
--
Joined: 16-Januar-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 2917
|
Posted: 13-Januar-2011 at 19:30 |
Mr. Claude wrote:
Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck  |
Hvad skulle det hjælpe? Da jeg stod i butik blev den slags kunder puttet bagerst i "god service" køen, og jo mere de råbte og skreg jo mindre service fik de Det kan godt være lønnen var lav, men der var optræden hver dag...  En god kommunikation hjælper altid.. de der kunder der tror de kan få det som de vil have det bare de hæver stemmen, de er ikke til at tage seriøse. 90% af dem aner ikke engang hvilke rettigheder de har og man står bare og krummer tæerne så de næsten er længere bagude end hælen til sidst  Men ja, ned og klag på en sober måde med mindre du er klar til at tabe det hele på gulvet.
|
 |
Otto J
Platin medlem
Branchemedlem
Joined: 04-Marts-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 11218
|
Posted: 13-Januar-2011 at 19:40 |
Mr. Claude wrote:
Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck  |
Jeg er ikke bange for at sige, at hvis du udviser dén opførsel overfor mig i min butik, så kommer du med sikkerhed bagerst i køen. EDIT Som MJ så rigtigt siger...
Edited by Otto J - 13-Januar-2011 at 19:41
|
 |
lunddal
Guld medlem
Joined: 09-Februar-2006
Location: Danmark
Status: Offline
Points: 8665
|
Posted: 13-Januar-2011 at 19:58 |
ojr5896 wrote:
TiXe wrote:
du kan ikke tvinge nogen fysisk butik til at bytte eller tage en vare retur , men mon ikke de har en ordenlig retur politik og kan forstå at du ikke er tilfreds , kommer an på hvad apples pixel regler er selvfølgelig
|
Det er nemlig ligenøjagtig Apple der bekymrer mig, de behandler deres kunder som svin, fordi der desværre bare er ny at tage af  Så jeg frygter de ikke er så samarbejdsvillige. |
Deres pixelpolitik er ikke meget anderledes end andres, og derudover tror jeg nu nok at 9 ud af 10 oplever ganske god service fra deres side af.
|
 |
ojr5896
Super bruger
Joined: 24-April-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 392
|
Posted: 13-Januar-2011 at 20:19 |
Jeg håber det bedste, og vil selvfølgelig opføre mig pænt.
|
LG 47SL8500 - DM8000 JVC DLA-30X Panasonic DMP-BDT310 Pioneer DVR-LX61D
|
 |
Hother
Platin medlem
hummelmose
Joined: 12-Juli-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 23900
|
Posted: 13-Januar-2011 at 20:27 |
Otto J wrote:
Mr. Claude wrote:
Du går ned i butikken og klager! Hvis ikke sælgeren syntes den skal byttes, HÆVER du stemmen og bliver HØJLYDT vred (det kan de ikke lide...) og forlanger at tale med chefen. Så sker der nok noget. Good luck  |
Jeg er ikke bange for at sige, at hvis du udviser dén opførsel overfor mig i min butik, så kommer du med sikkerhed bagerst i køen. EDIT Som MJ så rigtigt siger... |
Nu kender jeg ikke hele baggrunden for sagen, og hvad forhandleren siger til fejlen. Men én ting tiden har lært mig gennem adskellige handler er helt bestemt, at vil en forhandler ikke være seriøs, og yde service og forståelse, så skal man dæleme ikke glide på røven for en forhandler, i bar ydmyghed
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
 |