recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Samsung indlæsning af kanaler
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Samsung indlæsning af kanaler

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
Jfriend View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 05-Juni-2021
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jfriend Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 07-Juni-2021 at 23:27
 Tak for de forskellige råd. Intet har desværre hjulpet. Må ringe til Yousee imorgen, da mistanken er, at der ikke er et særlig brugbart signal i lejligheden
Back to Top
bbond View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 19-Januar-2009
Location: Danmark
Status: Offline
Points: 410
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bbond Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Juni-2021 at 10:45
Hvis dit Samsung finder 0 kanaler er det nok manglende signal.
Hvis dit Samsung finder nogle af kanalerne? - hvordan er kvaliteten så på disse?
Hvis kvaliteten på de fundne kanaler er ok, men der stadig mangler nogle? - så er det igang med "Finlands-finten" LOL

Bond Cool



Edited by bbond - 08-Juni-2021 at 10:47
Back to Top
TvHomer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 03-August-2009
Status: Offline
Points: 756
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TvHomer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Juni-2021 at 14:39
Originally posted by Jfriend Jfriend wrote:

Originally posted by mnielsen mnielsen wrote:

Et tredie skud...
Når man har valgt Kabel-TV, er der så en menu, hvor man skal vælge mellem tre ting: Enten "YouSee", "Stofa", eller "Andet"? Og når man så vælger "YouSee" SÅ burde man KUNNE indtaste netværksnummer, og søge på det?
Det er lige netop denne indstilling der ikke er på det nye Samsung. 

Jeg er lige ved at opsætte en Samsung q60a, og jeg har lige fået muligheden for at vælge yousee.
Back to Top
TvHomer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 03-August-2009
Status: Offline
Points: 756
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote TvHomer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Juni-2021 at 15:54
og den fandt helt automatisk alle kanaler.

Men det lyder også til at du har kabelproblemer. Måske en antenneforstærker kunne hjælpe.

Ville bare gøre opmærksom på at man fint kan vælge yousee mfl. under autoopsætning på den model.



Edited by TvHomer - 08-Juni-2021 at 15:56
Back to Top
j8544 View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 13-Januar-2016
Status: Offline
Points: 172
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote j8544 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-Juni-2021 at 16:14
Muligheden for operatørvalg vises, som jeg husker det, uanset om man har signal eller ej.
I prioriteret rækkefølge: 1) brugerfejl (herunder manglende tv-signal) eller 2) defekt apparat.
Et nyt ["dansk"] apparat skal ikke indstilles til Finland ved brug på yousee eller Stofa.
Back to Top
Jfriend View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 05-Juni-2021
Status: Offline
Points: 6
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jfriend Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Juni-2021 at 23:00
Jeg har nu fået det til at virke. YouSee's tekniker var indover (tlf). Signalet var OK kunne han se og efter en kanalsøgning virkede det hele da også. Tja man ved snart ikke hvad man skal tro, men nu virker det.

Tak for den gode hjælp fra jer alle!


Edited by Jfriend - 09-Juni-2021 at 23:01
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.