|
Samsung 65" periodisk problem!? |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
MrPappi ![]() Ny bruger ![]() ![]() Joined: 08-Marts-2015 Location: Danmark Status: Offline Points: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Guys... Tråden blev ikke lavet for at svine Samsungs produkter til.
Helt konstruktivt, er der så ikke noget reelt at gøre eller hva ?... Jeg har været sindssygt glad for mit TV lige siden jeg fik det 3 år siden og har umiddelbart ingen andre fingre at sætte på kvaliteten af det. Så ville da klart helst finde en løsning, som umiddelbart var til at betale. |
|
![]() |
|
kenneth85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 03-Juni-2013 Location: Løsning Status: Offline Points: 974 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du ingen elektronik dækning har eller hvis det er ældre end 3 år så tror jeg du skal kigge dig om efter et nyt tv.
|
|
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 02-Januar-2005 Location: Randers Status: Offline Points: 6316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er på min tredje fladskærm fra Samsung (fra 37" til 40" til 46") og har ikke haft problemer
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, og det jeg har kører på år 4, og har kun haft en netværksfejl, som en FW Update rettede, samt været ramt af server fejl, som andre også har haft, så det vil jeg ikke kalde for fejl på TVet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bentpetersson ![]() Guld medlem ![]() Joined: 17-November-2013 Status: Offline Points: 2437 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal roses for dette indlæg. Tak for det. Når samme person hver eneste dag og ofte flere gange samme dag taler ondt om et bestemt fabrikat og ofte også om salgssted, men lovpriser og anbefaler et andet, så tænker jeg på provisionsaftaler. Eller fx noget andet. Et personligt problem må vi dog acceptere, selv om det kan være svært for mange. Vi kan jo blot ignorere, hvad vedkommende skriver. Så fred med ham. Tilbage til det konstruktive. Idag sendes tvappater oftest ind til et større reparationsværksted og ikke som tidligere, hvor reparationen foregik lokalt. I dit sted ville jeg opsøge en lokal reparatør også selv om der ikke forhandles med dit fabrikat. Få en uvildig og faglig udtalelse ved at vise fotos eller måske bedst, medbring apparatet. Ud fra fagmandens bedømmelse kan du bedre bedømme. Må vi høre mere fra dig i sagen? Som følge af trådens indhold vil jeg blot fortælle at jeg har et 9005, en tablet S, to Smartphones s3 og s5 samt en harddisk optager. Alle er af Samsung fabrikat. Jeg er som tekniker utrolig tilfreds med både kvalitet og software. Edited by bentpetersson - 09-Marts-2015 at 20:47 |
|
Med venlig hilsen
bentpetersson |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo, få det repareret. Problemet er bare at det kan slet ikke betale sig. Klaus |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19651 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Læs: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=139032&PID=1399909&title=samsung-65-periodisk-problem#1399909 Klaus |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |