recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Samsung 65" periodisk problem!?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Samsung 65" periodisk problem!?

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
MrPappi View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Joined: 08-Marts-2015
Location: Danmark
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MrPappi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Marts-2015 at 15:42
Guys... Tråden blev ikke lavet for at svine Samsungs produkter til.

Helt konstruktivt, er der så ikke noget reelt at gøre eller hva ?... Jeg har været sindssygt glad for mit TV lige siden jeg fik det 3 år siden og har umiddelbart ingen andre fingre at sætte på kvaliteten af det. Så ville da klart helst finde en løsning, som umiddelbart var til at betale.
Back to Top
kenneth85 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 03-Juni-2013
Location: Løsning
Status: Offline
Points: 974
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kenneth85 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Marts-2015 at 16:08
Hvis du ingen elektronik dækning har eller hvis det er ældre end 3 år så tror jeg du skal kigge dig om efter et nyt tv.
Når noget har godt design og er brugervenligt, så bruger man det mere.
Back to Top
jake51 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 02-Januar-2005
Location: Randers
Status: Offline
Points: 6316
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote jake51 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Marts-2015 at 18:05
Jeg er på min tredje fladskærm fra Samsung (fra 37" til 40" til 46") og har ikke haft problemer
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 17-Maj-2004
Location: 4100
Status: Offline
Points: 40543
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Marts-2015 at 18:15

Ja, og det jeg har kører på år 4, og har kun haft en netværksfejl, som en FW Update rettede, samt været ramt af server fejl, som andre også har haft, så det vil jeg ikke kalde for fejl på TVet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
bentpetersson View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 17-November-2013
Status: Offline
Points: 2437
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bentpetersson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Marts-2015 at 19:58
Originally posted by MrPappi MrPappi wrote:

Guys... Tråden blev ikke lavet for at svine Samsungs produkter til.

Helt konstruktivt, er der så ikke noget reelt at gøre eller hva ?... Jeg har været sindssygt glad for mit TV lige siden jeg fik det 3 år siden og har umiddelbart ingen andre fingre at sætte på kvaliteten af det. Så ville da klart helst finde en løsning, som umiddelbart var til at betale.




Du skal roses for dette indlæg. Tak for det.

Når samme person hver eneste dag og ofte flere gange samme dag taler ondt om et bestemt fabrikat og ofte også om salgssted, men lovpriser og anbefaler et andet, så tænker jeg på provisionsaftaler. Eller fx noget andet. Et personligt problem må vi dog acceptere, selv om det kan være svært for mange. Vi kan jo blot ignorere, hvad vedkommende skriver. Så fred med ham.

Tilbage til det konstruktive.

Idag sendes tvappater oftest ind til et større reparationsværksted og ikke som tidligere, hvor reparationen foregik lokalt.

I dit sted ville jeg opsøge en lokal reparatør også selv om der ikke forhandles med dit fabrikat. Få en uvildig og faglig udtalelse ved at vise fotos eller måske bedst, medbring apparatet.
Ud fra fagmandens bedømmelse kan du bedre bedømme. Må vi høre mere fra dig i sagen?

Som følge af trådens indhold vil jeg blot fortælle at jeg har et 9005, en tablet S, to Smartphones s3 og s5 samt en harddisk optager. Alle er af Samsung fabrikat. Jeg er som tekniker utrolig tilfreds med både kvalitet og software.

Edited by bentpetersson - 09-Marts-2015 at 20:47
Med venlig hilsen
bentpetersson


Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 12-Marts-2010
Location: Hammel, Jylland
Status: Offline
Points: 19651
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Marts-2015 at 22:29
Originally posted by MrPappi MrPappi wrote:

Helt konstruktivt, er der så ikke noget reelt at gøre eller hva ?...


Jo, få det repareret.
Problemet er bare at det kan slet ikke betale sig.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 12-Marts-2010
Location: Hammel, Jylland
Status: Offline
Points: 19651
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Marts-2015 at 22:30
Originally posted by bentpetersson bentpetersson wrote:

I dit sted ville jeg opsøge en lokal reparatør også selv om der ikke forhandles med dit fabrikat. Få en uvildig og faglig udtalelse ved at vise fotos eller måske bedst, medbring apparatet.



Læs:
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=139032&PID=1399909&title=samsung-65-periodisk-problem#1399909

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.