recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Hjælp til net id på samsung
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Hjælp til net id på samsung

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
JørgenT View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 21-Marts-2004
Location: 9530, DK
Status: Offline
Points: 5340
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JørgenT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-December-2018 at 22:17
Originally posted by joern joern wrote:

I princippet er det vel ikke et problem, men jeg havde en forventning om at når jeg har bland selv, så har jeg kun de kanaler jeg har valgt. Med alle kanaler, så har jeg ca 200 kanaler der skal bladres igennem for at finde dem jeg har adgang til at se - ikke særlig smart
Yousee har det med at åbne for alle kanaler i en månedstid ved nye abonnementer.
Det kunne jo være der var folk der ikke kan undvære dem efterfølgende og bliver hængende på et dyrere abonnement.  Wink
Så de ekstra kanaler forsvinder på et tidspunkt.
Mvh. JørgenT
Back to Top
Frank13 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 07-Juli-2017
Status: Offline
Points: 1129
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Frank13 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-December-2018 at 07:42
Originally posted by joern joern wrote:

I princippet er det vel ikke et problem, men jeg havde en forventning om at når jeg har bland selv, så har jeg kun de kanaler jeg har valgt. Med alle kanaler, så har jeg ca 200 kanaler der skal bladres igennem for at finde dem jeg har adgang til at se - ikke særlig smart
Jeg har samme udbyder, men har bare den lille pakke og der sender de også en liste på et par hundrede kanaler ind i tv'et som ikke kan ses plus en masse radio kanaler. Det er et oprydnings arbejde på ca. 10 minutter med at slette og redigere de usynlige kanaler. Det er desværre den måde de sender deres signal ud til kunderne på.
Mvh Frank 
Back to Top
bubbleboy View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 15-Juni-2013
Status: Offline
Points: 791
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bubbleboy Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-December-2018 at 08:13
Hvis du vælger "fuld" scanning, hvad gør fjernsynet så? Det tager længere tid, men et håb kunne være, at utilgængelige kanaler bliver sorteret fra, hvis du vil slippe for manuelt arbejde.


Edited by bubbleboy - 27-December-2018 at 08:14
Back to Top
joern View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 20-Juni-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 501
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote joern Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-December-2018 at 16:18
Har ikke prøvet fulds scanning endnu. Nu vi er i gang, så irriterer det mig at jeg stadig ikke har adgang til Nordisk Film. Har været i kontakt med YouSee 4 gange og de genudsender rettighederne eller sender en tekniker ud, men der er stadig ikke hul igennem. Andre der har oplevet det samme?
Back to Top
OleA View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 19-Februar-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 665
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote OleA Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-December-2018 at 23:19
Panasonic HZ1000 65", Panasonic DMR-UBC80, Sony HT-ST5000, Nvidia Shield.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.