recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Brugergrupper > Bruger til bruger
  New Posts New Posts RSS Feed - Erfaringer med Powers returpolitik
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Erfaringer med Powers returpolitik

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
BlueFox View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 17-December-2015
Location: København
Status: Offline
Points: 557
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote BlueFox Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Januar-2021 at 03:46

Ikke som sådan returnering efter fortrudt køb, men jeg har i øjeblikket en krig med dem om en Samsung SSD, der stod af på tredjedagen efter montering i et stationært kabinet.
Her under Lockdovn kontaktede jeg deres ”Kundeservice” og spurgte hvad jeg skulle gøre. Jeg skulle bare sende den ind til dem vedlagt en seddel om hvad der var galt og jeg fik en retur label.

Efterfølgende kan de ikke finde pakken og prøvede at spise mig af med at den ikke var modtaget endnu (i modsætning til hvad GLS skriver).
Problemet var at jeg ikke fik at vide, at jeg skulle oprette en reklamationssag under MyPower (som man jo ikke behøver at være medlem af!). Nu kan de ikke matche min indsendte pakke med min reklamationssag!

Jeg har kun købt én SSD ved Power og jeg har kun indsendt én til Power, men selvom jeg fik beskeden om at teknikeren nu er gået i gang med at reparerer min vare, så kan de stadig ikke finde den 😉
Tjek dette link og klik på Anmeldelser, min anmeldelse står der så fint! (Milux)

https://www.power.dk/computer-e-tablets/datakomponenter/interne-harddiske/samsung-860-evo-sata-ssd-1tb/p-1053247/

Min konklusion: Hvis du vil købe noget der måske skal returneres, så vent til butikkerne igen er åben, så du kan få en kvittering på at du har afleveret varen retur. Ellers ’bliver den væk’.

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Back to Top
johnny57 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 20-November-2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 963
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote johnny57 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Januar-2021 at 16:54
Jeg har et lignende problem, har et abo hos Telia hvor HBO er Gratis. Så de nægter at sælge mig noget uden at jeg opretter et nyt(dyrere) abn. og det vil jeg ikke, så jeg skal også købe ved en af de nævnte.
Alternativt hælder jeg til telmore hvor man kan få alle streamingstjenesterne i et abo. til en meget rimelig pris.
Med venlig Hilsen

Johnny
Back to Top
hunt View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 25-April-2007
Status: Offline
Points: 520
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hunt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Januar-2021 at 15:52
Igen, tak alle sammen for svar! 💪

Originally posted by johnny57 johnny57 wrote:

Jeg har et lignende problem, har et abo hos Telia hvor HBO er Gratis. Så de nægter at sælge mig noget uden at jeg opretter et nyt(dyrere) abn. og det vil jeg ikke, så jeg skal også købe ved en af de nævnte.
Alternativt hælder jeg til telmore hvor man kan få alle streamingstjenesterne i et abo. til en meget rimelig pris.

Og hold kæft, hvor er det sjovt Johnny57! LOL Så kan de lade være med at lave sådan nogle tilbud, som de kun har tænkt sig at honorere et par år. 

Det får mig til at tænke på den der tankstationskæde (var det Q8, Circle K eller Statoil?), der reklamerede med, at en pølse med brød hos dem ville koste 10kr. for altid. Altid - det er satme længe!

Stick it to the man! 🖕LOL

Jeg er måske ude i 3, hvis jeg ikke bliver hos Telia, de har nogle ret fornuftige priser på familie-abonnement. 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.