recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - nye produkter - Hvad kan man kræve?
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic Closednye produkter - Hvad kan man kræve?

 Post Reply Post Reply Page  <1 234
Author
Message
Rasmusdc View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 09-December-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1756
Direct Link To This Post Posted: 07-December-2011 at 13:17
Originally posted by betho betho wrote:

Rasmus:
 
På mig virker du frygtelig konfliktsky. Hvorfor bruger du 10 min. i telefonen på at undskylde dig selv. Hvorfor bruger du så meget tid, i den her tråd, på at undskylde dig selv?
 
Hvad er egentlig årsagen til, at du giver op. Kaster håndklædet i ringen, uden at undersøge om problemet er generelt, eller om det er "mandagsmodeller" du har?
 
Det virker således temmelig ligegyldigt at bede om en vurdering her inde, hvis du alligevel har bestluttet dig for ikke at gide at gøre andet end returnere varerne?
 
Løsningen er: Gå ned og få et nyt sæt. Åben dem i butikken. Er problemet der stadig, SÅ kan du returnere varen. OG efterfølgende tage kontakt til producenten, og spørge om det er standarden... For på nuværende tidspunkt, så ved du faktisk ikke andet, end at du er har det "ih så åh" så skidt med at have en holdning til, hvordan ting skal se ud. LOL
 
Og fortæller man ikke de rette folk, at der en fejl, så lærer de heller ikke at rette op på den.
 
For det første DALI er informeret omkring problem stillingerne.
 
Issuet har altid været returnere / beholde hvor jeg har været tæt på at beholde dem.
 
Jeg har ikke været undskyldende i telefonen, men jeg har pointeret at fejlene var små der var bare mange, fordi jeg IKKE gider sætte mig i bilen, køre 200km (Tur-Retur) for at blive afvist af en bytte sag.
 
Konflikt sky, ved jeg sgu ikke, men hele mit job er drama og konflikter, tror egentligt bare jeg gerne vil have roen når jeg kommer hjem, og ikke gider bytte cirkus og problemer (tro mig efter 3 flytninger på 5 mdn hvor et nyistandsat hus man lejer efter 14 dage vise slem skimmel, og et nybyggeri, hvor jeg har haft tømrer og andre håndværker rendende i 3 mdn for at rette fejl som gulve der skal omligges, elementer der skal skiftes ud.. så får man nok af UDBEDRING - og nej ingen af de fejl var SMÅ)
 
med hensyn til at søge psykolog.. tror måske du skal læse tråden.. fremlægger en problemstilling.. vil bare have et simpelt svar om folk bytter pga. optiske fejl på højtalere, og om det er normalen.
har INTET problem med at købe et BILLIGT produkt med fejl, har masse af dem, men har noget imod at betale 2xpris for et produkt pga. design, og så modtage noget som repræsentere et produkt til væsentligt ringere værdi.
 
ønsker hverken at male DALI eller HIFIKLUBBEN negativt i denne sag, da jeg ikke ved hvad barren er for sådanne produkter, jeg ved det seriøst ikke. efter at have været i B&O i mange år, så kan man være "overflade" miljøskadet.
 
så reelt bare.. bytter folk for sådan noget eller ej.. acceptere de småridser såfejl. men nevermind.
 
Men som sagt tidligere TRÅD Lukket.... ønsker ikke at starte en diskussion klub.


Edited by Rasmusdc - 07-December-2011 at 13:44
Back to Top
Bruger udmeldt 38 View Drop Down
--
--


Joined: 21-Maj-2006
Status: Offline
Points: 5
Direct Link To This Post Posted: 07-December-2011 at 14:07
Originally posted by Rasmusdc Rasmusdc wrote:

JEG tror som jeg skriver, personligt ikke DALI kan gøre det bedre. jeg ville egentligt bare vide om folk normalt accepterede optiske fejl på en højtaler.
 
A'hva'? Hvis man er en seriøs producent, så laver man sgu sine ting 100%! Mener du seriøst at DALI tillader småfejl på deres produkter? Jeg tror nærmere at de har en crappy underleverandør og/eller dårlig kvalitetskontrol...
 
M.v.h.
Back to Top
Irenicus View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 02-December-2009
Status: Offline
Points: 1020
Direct Link To This Post Posted: 07-December-2011 at 14:40
Originally posted by Henrik B. Henrik B. wrote:


A'hva'? Hvis man er en seriøs producent, så laver man sgu sine ting 100%! Mener du seriøst at DALI tillader småfejl på deres produkter? Jeg tror nærmere at de har en crappy underleverandør og/eller dårlig kvalitetskontrol...
 
M.v.h.

Hvordan hænger det udsagn sammen?
Hvis det skyldes en dårlig underleverandør eller dårlig kvalitetskontrol, tillader man netop småfejl.
Hvis man ikke tillader de små fejl, skifte man underleverandør med det samme, og man har en ordentlig kvalitetskontrol fra starten.

Jeg håber desuden den omtalte HT her i tråden, blot er en mandagsmodel. Deres øvrige HT'er plejer at være ok finishmæssigt, inden for deres respektive prisklasser.
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 12-Marts-2010
Location: Hammel, Jylland
Status: Offline
Points: 19653
Direct Link To This Post Posted: 07-December-2011 at 16:54
Originally posted by Rasmusdc Rasmusdc wrote:

For det første DALI er informeret omkring problem stillingerne.
 
Og de svarede?

Originally posted by Rasmusdc Rasmusdc wrote:


ønsker hverken at male DALI eller HIFIKLUBBEN negativt i denne sag, da jeg ikke ved hvad barren er for sådanne produkter

Har de da ikke svaret?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.