|
Problem med Pana CXC725 |
Post Reply ![]() |
Author | |
Stoffer1987 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 25-April-2008 Status: Offline Points: 658 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11-Oktober-2015 at 20:54 |
Hej
Jeg kan ikke komme på netflix mv. på mit nyindkøbte tv. Det virkede fint igår, men nu siger den "your TV needs an internet connection for you to enjoy apps and service". Når man trykker på network status, siger den det hele er ok. Det er forbunder med kabel til router. Ligeledes har jeg prøvet om den kunne over trådløs, men ingen forskel. Er der andre der oplever dette? Evt hjælp til udbedring modtages meget gerne. NB. jeg har genstartet tv fuldstændig.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |