recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Problemer med Netflix/HBO-apps til Samsung smart-t
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Problemer med Netflix/HBO-apps til Samsung smart-t

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Windermere View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 13-Februar-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 63
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Windermere Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Problemer med Netflix/HBO-apps til Samsung smart-t
    Posted: 28-Februar-2015 at 16:38
Jeg har lige erhvervet mig et smart-tv af modellen UE40H5505.
Jeg kan ikke få hverken Netflix eller HBO til at virke ordentligt.

Netflix: Appen starter op, men melder fejl, den vil ikke kontakte serverne (der er hul igennem til internettet).

HBO: Når jeg starter en udsendelse, beder den my registrere enheden på Hbo-hjemmesiden. Det er nu sket, og den står som en af de godkendte enheder på HBO-hjemmesiden under brugerindstillinger. Næste gang jeg starter appen op på tv'et og starter et program, beder den mig om at registrere enheden igen!!

Nogen der ved, hvad man kan gøre?
vh.
Thomas
Back to Top
bentpetersson View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 17-November-2013
Status: Offline
Points: 2437
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bentpetersson Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Februar-2015 at 17:27
tjek om der er en opdatering på dit tv, der også opdaterer dine Apps. Noget tyder på at det er gamle apps som du forsøger at bruge og som ikke længere kan benyttes.
Med venlig hilsen
bentpetersson


Back to Top
Windermere View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 13-Februar-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 63
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Windermere Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Februar-2015 at 18:11
Den er up to date
Back to Top
Windermere View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 13-Februar-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 63
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Windermere Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Februar-2015 at 20:23
Nu virker HBO, Netflix siger stadig fejlkode 4-8
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 24-Oktober-2007
Location: Hillerød, DK
Status: Offline
Points: 6062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Februar-2015 at 20:26
Det lyder som det sædvanlige Samsung Smart Hub. Jeg har ikke en løsning på dit problem, men de er langt fra den eneste, der døjer med det.
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 12-Marts-2010
Location: Hammel, Jylland
Status: Offline
Points: 19662
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Februar-2015 at 20:42
Det bedste du kan gøre er nok at tage det med ned i butikken og få dine penge igen.....


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 17-Maj-2004
Location: 4100
Status: Offline
Points: 40543
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Februar-2015 at 22:13

Se lige efter om det er seneste FW der er på TVet, det er ikke nødvendigvis den seneste der er på TV serveren, så find den på support siden.
Husk lige at alle skærm indstillinger går på Factory Reset når der opdateres.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
Windermere View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 13-Februar-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 63
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Windermere Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Februar-2015 at 23:09
Nu virker Netflix pludselig! Spøjst, men tak for jeres input.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.