recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple apps
  New Posts New Posts RSS Feed - mitid
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

mitid

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Kulau View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Joined: 07-Februar-2018
Location: Erslev
Status: Offline
Points: 26
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Kulau Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: mitid
    Posted: 29-April-2023 at 22:19
Hej er der nogen! der ved hvordan jeg gør, jeg har haft  3 identifikatonsmidler som man må have af mitid
1 på iphone, og 2 på ipad, den ene af mine ipad, gik i uorden og jeg var nødt til at gendanne min ipad, 
min mitid,  på ipaden forsvandt også, jeg genindstallerede min mitid app, men for kunne bruge den, skulle jeg have en midlertidig pinkode for at genindstallere appen, fordi den var midlertidig spærret,men da jeg ville bruge koden skulle jeg gå ind i tandhjulet ind i indstllinger, og ind i glemt pinkode, men da jeg kom derind var alt nedtonet, også, glemt pinkode, som jeg så ikke kunne åbne, er der nu nogen der ved hvad der er gået galt, da jeg genindstallerede det hele. med mvh. kulau
Back to Top
Benny From View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 11-Marts-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 852
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Benny From Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-April-2023 at 08:12
Uden det store kendskab til løsningen på dit problem, kan det måske alligevel skyldtes, at du har for mange mobile enheder koblet på MitId - mig bekendt kan der kun være 3 enheder med adgang til MitId.

Selvom, det ikke er ny enhed, men en enhed der er blevet retableret kan det måske skyldtes at Mitid opfatter det en ny enhed.

Prøv at gå ind i mitid og slet den enhed som er blevet retableret, måske løser det problemet
Back to Top
Brixen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 19-Juni-2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 6691
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brixen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-April-2023 at 10:46
Der er en del gode videoer på Youtube. Fx denne


Sådan sletter du aktive MitID apps, når du vil have appen på en ny enhed - Borgerservice to go



Edited by Brixen - 30-April-2023 at 10:47
Venlig hilsen
KB
Back to Top
Brixen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 19-Juni-2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 6691
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Brixen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-April-2023 at 10:48
Originally posted by Benny From Benny From wrote:

Uden det store kendskab til løsningen på dit problem, kan det måske alligevel skyldtes, at du har for mange mobile enheder koblet på MitId - mig bekendt kan der kun være 3 enheder med adgang til MitId.

Selvom, det ikke er ny enhed, men en enhed der er blevet retableret kan det måske skyldtes at Mitid opfatter det en ny enhed.

Prøv at gå ind i mitid og slet den enhed som er blevet retableret, måske løser det problemet

Jeg tror du har ret. Det må tælle som nummer 4, og så skal der deaktiveres en.
Venlig hilsen
KB
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.