recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Dårligere billede på F8005 efter ny opdatering
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Dårligere billede på F8005 efter ny opdatering

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
ekelund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-August-2006
Location: Aalborg Denmark
Status: Offline
Points: 1426
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ekelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Januar-2014 at 19:20
Originally posted by Pallec Pallec wrote:

Originally posted by ekelund ekelund wrote:

Også derfor jeg ærgrerede mig over at have opdateret med det sammen fordi så kunne jeg hurtigt have set om det var sandt eller det bare er fordi den har skiftet billed indstillinger.

Men ser frem til den næste opdatering som allerede skulle være ude på nogle tv i følge samsung support. så jeg kan få løst mit smarthub problem 

Hvad er dit smarthub problem?

Netflix lukker når jeg trykker på appen ,flere der oplever dette problem også omtalt inde på flatpanels
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Back to Top
Bruger udmeldt 31 View Drop Down
--
--


Joined: 20-April-2006
Status: Offline
Points: 2601
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 31 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Januar-2014 at 22:42
Originally posted by ekelund ekelund wrote:

Originally posted by Pallec Pallec wrote:

Originally posted by ekelund ekelund wrote:

Også derfor jeg ærgrerede mig over at have opdateret med det sammen fordi så kunne jeg hurtigt have set om det var sandt eller det bare er fordi den har skiftet billed indstillinger.

Men ser frem til den næste opdatering som allerede skulle være ude på nogle tv i følge samsung support. så jeg kan få løst mit smarthub problem 

Hvad er dit smarthub problem?

Netflix lukker når jeg trykker på appen ,flere der oplever dette problem også omtalt inde på flatpanels
Underligt, det virker fint hos mig.
Back to Top
Mr. Claude View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 09-Marts-2010
Location: DK
Status: Offline
Points: 1130
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Mr. Claude Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Januar-2014 at 08:26
Har du prøvet at nulstille din smart hub?
Back to Top
danji View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 22-Juli-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 384
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote danji Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-Januar-2014 at 09:41
Originally posted by ekelund ekelund wrote:


Originally posted by Pallec Pallec wrote:


Originally posted by ekelund ekelund wrote:

Også derfor jeg ærgrerede mig over at have opdateret med det sammen fordi så kunne jeg hurtigt have set om det var sandt eller det bare er fordi den har skiftet billed indstillinger.

Men ser frem til den næste opdatering som allerede skulle være ude på nogle tv i følge samsung support. så jeg kan få løst mit smarthub problem 


Hvad er dit smarthub problem?


Netflix lukker når jeg trykker på appen ,flere der oplever dette problem også omtalt inde på flatpanels


Det problem havde jeg også indtil jeg brugte cast knappen i netflix på mobilen til at starte netflix på fjernsynet. Nu virker det uden problemer via smarthub. Prøv det.
Mvh dan.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.