recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Beoplay A9 - Problemer med TuneIn
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Beoplay A9 - Problemer med TuneIn

 Post Reply Post Reply
Author
Message
peterfj View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 11-December-2008
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote peterfj Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Beoplay A9 - Problemer med TuneIn
    Posted: 08-November-2015 at 08:52
Hej!
Jeg har købt en BeoPlay A9 (MK2), som volder mig store problemer med afspilning af netradio. Når jeg forsøger at logge ind med mine TuneIn-oplysninger via den tilhørende setup-app (eller højttalerens browserinterface) får jeg en fejlbesked om at "*brugernavn* blev ikke logget ind".

Er det mig, der gør noget galt (det virkede kortvarigt i går formiddags), eller er der mon en fejl hos TuneIn eller B&O, som gør at det ikke funker?

Hvis der er andre B&O ejere derude, ville det være fedt, hvis I ville teste, om I kan få TuneIn til at virke?

Mvh
Peter
Back to Top
peterfj View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 11-December-2008
Status: Offline
Points: 8
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote peterfj Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 08-November-2015 at 21:49
På mystisk vis fungerer TuneIn nu igen. Men BeoMusic-appen vil ikke starte på min Android-telefon (Sony Xperia Z3). På mine iOS enheder, virker det imidlertid... Noget tyder på, at B&O ikke prioriterer Android særlig højt :-/
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.