|
Beoplay A9 - Problemer med TuneIn |
Post Reply ![]() |
Author | |
peterfj ![]() Ny bruger ![]() Joined: 11-December-2008 Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 08-November-2015 at 08:52 |
Hej!
Jeg har købt en BeoPlay A9 (MK2), som volder mig store problemer med afspilning af netradio. Når jeg forsøger at logge ind med mine TuneIn-oplysninger via den tilhørende setup-app (eller højttalerens browserinterface) får jeg en fejlbesked om at "*brugernavn* blev ikke logget ind". Er det mig, der gør noget galt (det virkede kortvarigt i går formiddags), eller er der mon en fejl hos TuneIn eller B&O, som gør at det ikke funker? Hvis der er andre B&O ejere derude, ville det være fedt, hvis I ville teste, om I kan få TuneIn til at virke? Mvh Peter
|
|
![]() |
|
peterfj ![]() Ny bruger ![]() Joined: 11-December-2008 Status: Offline Points: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På mystisk vis fungerer TuneIn nu igen. Men BeoMusic-appen vil ikke starte på min Android-telefon (Sony Xperia Z3). På mine iOS enheder, virker det imidlertid... Noget tyder på, at B&O ikke prioriterer Android særlig højt :-/
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |