recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Streaming media
  New Posts New Posts RSS Feed - HBO: Gratis periode - eller?!
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

HBO: Gratis periode - eller?!

 Post Reply Post Reply Page  <1 456
Author
Message
pilehave View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 01-Marts-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1269
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote pilehave Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-December-2012 at 11:44
Det har jeg ikke set nogen skrive, men de skriver ofte køb 3 og betal for 2, eller betal kun for den dyreste vare.
Back to Top
Bschmidt View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 05-November-2009
Location: Virtual-utopia
Status: Offline
Points: 3291
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bschmidt Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-December-2012 at 11:45
Står der ikke oftest: Køb 2 og betal kun for den dyreste?
 
Uanset hvad gør det det vel ikke lovligt for HBO!
 
Dog et fint tiltag at de alligevel gør det gratis. Jeg prøver det i hvert fald af. Jeg kan jo også se det på mit TV da jeg har et mediecenter koblet til :-)
 
BS
Back to Top
zulfo View Drop Down
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Joined: 05-April-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 3701
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zulfo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-December-2012 at 12:37
Originally posted by donfrankie donfrankie wrote:

Originally posted by zulfo zulfo wrote:

 
Min klage går, som de andre nævner, på at jeg får et tilbud om noget gratis - under forudsætning af at jeg binder mig i 6 måneder, og derfor kommer til at betale for 5 måneder - så er der lige som ikke noget "gratis" længere.
 
Min klage til forbrugerombudmanden gik på HBO's brug af ordet "gratis" når det samtidig forudsætter abonnement, ikke noget med Airplay eller andet Æblehejs.
Er det anderledes end alle mulige andre reklamer hvor der står: "Køb 2 og den 3. gratis" eller "Køb 2 og få den billigste gratis"?
 
Det er vist ret sjældent at nogen butikker skriver noget med ordet "gratis" - rigtig mange butikker har fundet ud af at man skal passe på sit ordvalg.
 
Der er også en grund til at forbrugerombudsmanden har skrevet som han har (i forbindelse med Telesektoren) at man ikke må forudsætte at noget er gratis af at der skal tegnes et abonnement.
 
Men SKULLE der være nogen der gør det samme som HBO, så er det i min verden HELLER ikke i orden - så at andre gør det, berettiger ikke HBO til at gøre det samme (hopper du også ud fra Storebæltsbroen fordi nogen andre gør det!?! Wink )
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 24-Oktober-2007
Location: Hillerød, DK
Status: Offline
Points: 6062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Januar-2013 at 16:18
Jeg har netop fået en bekræftelse på, at mit abonnement er opsagt, men nu står der så i deres mail, at de netop har valgt at forlænge deres prøveperiode indtil den 28/2. Ser ikke ud til, at de er helt klar til at gå public endnu.
Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 24-Oktober-2007
Location: 2630 Taastrup
Status: Offline
Points: 24802
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Januar-2013 at 16:23
Originally posted by Nagash Nagash wrote:

Jeg har netop fået en bekræftelse på, at mit abonnement er opsagt, men nu står der så i deres mail, at de netop har valgt at forlænge deres prøveperiode indtil den 28/2. Ser ikke ud til, at de er helt klar til at gå public endnu.
Den har jeg også lige fået.
Jeg er lidt i tvivl, om jeg skal stoppe, eller ikke. Som det er nu, hvor jeg ikke kan se det, på nogen af mine maskiner, så kan jeg ikke bruge det. Men hvis de får Airplay, eller en APP ved Apple, så er det noget andet. Og så får andre tv, end kun Samsung og LG. Helst Panasonic.Smile
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 24-Oktober-2007
Location: Hillerød, DK
Status: Offline
Points: 6062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Januar-2013 at 16:29
Jeg overvejer også om jeg skal stoppe eller blive en måned mere. Vi har indtil den 31. til at finde ud af det, og jeg får ny Samsung BD-afspiller den dag, så hvis der viser sig at være en app til den, så fortsætter jeg en måned mere, ellers skrider jeg.
Back to Top
JørgenT View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 21-Marts-2004
Location: 9530, DK
Status: Offline
Points: 5340
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JørgenT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Januar-2013 at 19:21
Originally posted by Nagash Nagash wrote:

Jeg overvejer også om jeg skal stoppe eller blive en måned mere. Vi har indtil den 31. til at finde ud af det,
 
Jeg opsage mit abonnement allerede d. 2. jan. efter få dages prøve. Og fik mail retur d. 4. jan at det ville blive opsagt med øjeblikelig virkning. Men det kan stadigvæk ses.
Og fik så mail d. 25. januar:
Forlængelse af din omkostningsfrie prøveperiode
Vi har valgt at forlænge din prøveperiode så du nu kan benytte vores
tjeneste helt uden omkostninger i yderligere en måned. Du skal blot
opsige dit abonnement inden
d. 28. februar 2013
for at undgå at
binde dig yderligere.

Er min e-mail anderledes på det punkt?
 
Mvh JørgenT
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 24-Oktober-2007
Location: Hillerød, DK
Status: Offline
Points: 6062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Januar-2013 at 08:43
I min mail står der sådan her:
"Vi vil gerne informere dig om, at vi har valgt at forlænge prøveperioden, så vores tjeneste nu kan benyttes helt uden omkostninger i yderligere en måned. Abonnementet skal blot opsiges inden d. 28. februar 2013 for at undgå yderligere binding. Før denne dato vil der også være mulighed for at vælge mellem et 6 måneders abonnement til 79kr/mdr. eller et nyt månedligt abonnement til 129 kr/mdr. med én måneds opsigelse.

Såfremt du ønsker at fortryde din opsigelse af HBO Nordic, venligst kontakt vores kundeservice før d. 31. januar, så hjælper de dig. Du kan finde kontaktoplysningerne på vores kundeservice nederst i mailen."
Back to Top
Michael404 View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger


Joined: 22-December-2012
Location: Danmark
Status: Offline
Points: 49
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Michael404 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Januar-2013 at 12:28
Hvad kører i HBO Nordic på?  Har WDTV og pt. er det ikke lykkes at få til at virke.
Ang. Abb. har jeg modtaget en "værdi-kupon" som skal indløses inden 31/1-13  men binder man sig dermed til deres abb. ? Og derved vil have det ovennævnte bøvl. For syntes ikke der står noget om man binder sig, men det kommer måske senere i registeringen.
-Michael404 @ Trefor-Waoo 40/40 Net - Stor Viasat Pakke - Viaplay - Netflix - WDTV m. 1.12.14_WDLXTV -
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 24-Oktober-2007
Location: Hillerød, DK
Status: Offline
Points: 6062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Januar-2013 at 16:34
Du binder dig ikke, hvis du når at opsige inden den 28/2.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 456

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.