recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Hjælp til Chromecast
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Hjælp til Chromecast

 Post Reply Post Reply
Author
Message
Heb78 View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 04-August-2014
Location: Vodskov, Danmar
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heb78 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Hjælp til Chromecast
    Posted: 04-August-2014 at 19:15
Hej alle i flinke mennesker.

Har et problem med min chromecast, håber en af jer kan hjælpe.

Jeg har haft min chromecast et par måneder og det har fungeret fint, så har jeg haft taget den med på sygehuset fordi jeg troede den kunne gå på deres trådløsenetværk, men det kunne så ikke lade sig gøre, og nu efter jeg er kommet hjem vil den ikke logge på mit eget netværk herhjemme.

Når jeg kører opsætningen, når jeg til vælge mit netværk herhjemme og indtaster koden til mit netværk, så får jeg denne fejlmelding på min ipad "Noget gik galt. Kontroller netværksindstillingerne og prøv igen"

Er det så netværksindstillingerne på min trådløse ruter? Og hvis det er, kan de de så være blevet ændret automatisk imens jeg var på sygehuset, for det har jo fungeret fint herhjemme?

Håber der er nogen der har mere forstand på det end mig, der gider bruge tid på at prøve at hjælpe mig.

På forhånd tak
Back to Top
Nagash View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 24-Oktober-2007
Location: Hillerød, DK
Status: Offline
Points: 6062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Nagash Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 04-August-2014 at 21:40
Har du prøvet at genstarte din router?
Back to Top
Heb78 View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 04-August-2014
Location: Vodskov, Danmar
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heb78 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2014 at 08:04
Nu har jeg prøvet at genstarte ruteren, men det har desværreikke ændret noget!
Back to Top
Clemen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 05-Februar-2006
Status: Offline
Points: 606
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Clemen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2014 at 08:55
Chromecast kan være stædig på det punkt. Og hvis du har haft den til forskellgie netværk, kan den ved genstart "lige pludseligt" forsøge at benytte det andet.

Der er ikke andet for end en nulstilling af sticken.
Back to Top
Heb78 View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 04-August-2014
Location: Vodskov, Danmar
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Heb78 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-August-2014 at 09:57
Tusind tak

Det virkede
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.