|
Hvidt blink fra LG tv (ind imellem) |
Post Reply ![]() |
Author | |
hansie ![]() Guld medlem ![]() Joined: 01-Juli-2004 Location: Køge egnen Status: Offline Points: 7193 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10-August-2015 at 20:27 |
Under garanti perioden må det være forhandleren
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
da jeg havde et lg tv, de var bøvl med, tog jeg kontakt til forhandlere, som ordnede kontakten til en lg teknikker, som så kontaktede mig for at aftale en tid. det er lidt forskelligt hvordan forhandlere klarer det.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 12-Marts-2010 Location: Hammel, Jylland Status: Offline Points: 19656 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du har vel ingen garanti?
Det er vel reklamationsret du har? Du gør Dustin en tjeneste, dybest set er det dem der skal få det ordnet, men det bliver nok alligevel mest smidigt, når du selv har fat i dem der skal ordne det... Klaus |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal have fat i forhandleren, og så må de klare det hele. Der er ikke andet for. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 25-Januar-2011 Location: Vejle Status: Offline Points: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det hjælper jo bare ikke noget selv at stå for det, hvis man så ikke for en reperation.
Den var i hvertfald ikke gået herhjemme, så havde forhandleren fået lov at stå for det, når værkstedet har afvist den. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Man kan ikke (lovligt) afvise en reklamation, blot fordi kunden ikke har et billede/video af fejlen! Manden er komplet idiot. Jeg var gået videre med det....
M.v.h. |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor længe har teknikeren tænkt sig at blive, for at konstatere en periodisk fejl? Timer? Dage?
De kan ikke afvise at tage TV'et med til undersøgelse, blot fordi de ikke ser problemet de 15 min. de er hos dig! Hvis de siger til mig, at de ikke kan konstatere noget, og at det ikke fejler noget, ville jeg spørge dem MEGET BESTEMT, om det de siger er, at jeg er en løgner? Når du VÉD at der er et (periodisk) problem med TV'et, så skal du sgutte acceptere værkstedets "trusler", blot for at de kan slippe for at hente og rep'e det !!! M.v.h. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |