|
Ingen lyd fra Onkyo TX-NR808 |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Author | |||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 02-Marts-2007 Status: Offline Points: 4207 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvad mener du med, det mindste man kan forvente af en installervirksomhed? Det afhænger da af hvad man betaler for. I det hele taget drejer den her tråd sig ikke om CSN/Hother. |
|||
![]() |
|||
dpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 15-Maj-2013 Status: Offline Points: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg mener at det mindste man kan forvente er at de lever op til det der er lovet på forhånd. Det gælder i øvrigt for alle virksomheder, men virksomheder der specifikt fører sig frem på at yde en særligt god service og selv fremhæver hvordan det er bedre at købe produkter der kun forhandles gennem dem, kan med rimelighed forventes at gøre noget ekstra ud af det. Derfor er det IMO ikke "super service" af få lov at låne et apparat i den periode hvor ens eget er til reparation. Det er IMO hvad man med rimelighed kan forvente.
Eftersalgsservice handler ikke om hvad man betaler for. Det handler om hvad man har betalt for og hvad der i den forbindelse er blevet lovet.
Hvis du ikke mener tråden handler om Hother og CSN hvorfor spørger du så til det og hvorfor deltager du selv i debatten.. Det er ikke er spørgsmål..
|
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Joined: 05-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Yes sir flere gange, med samme resultat. Jeg har fat på Onkyo Support som har bekræftet at Service Gruppen i Pandrup kan hjælpe, så jeg forventer at den repareres af dem pr. kulance... |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Joined: 05-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Onkyo Europa fortæller mig nu at min reparation ikke bliver pr. kulance, men en "goodwill"-reparation, altså formegentlig til en anden pris end normalt, men jeg ved ikke på forhånd hvilken pris.
På det amerikanske site kan jeg se at der har været tale om reparationer til omkring 300$ - det er godt nok en del hvis det skulle være tilfældet, også selv om min forstærker er næsten 3 år gammel, så er problemet en velkendt hardwarefejl på serien, så jeg er selvfølgelig ikke tilfreds. Næste skridt er at jeg kontakter Service Gruppen og forklare dem situationen, og så skal de åbenbart kontakte Onkyo... Spændende hvad jeg kommer til at betale for at Onkyo har benyttet et HDMI board i min forstærker, som har en kendt defekt!! Hvis bare man kendte et dansk site for forbrugerelektronik der måske kunne grave i om det er normalt praksis for et stort firma som Onkyo
![]() |
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvis jeg var dig, ville jeg svare ONKYO, at du aldeles ikke er tilfreds med den udmelding, eftersom det er en (aner)kendt serie- og produktionsfejl! Og at hvis ONKYO fastholder denne udmelding, så vil du kontakte den danske Forbrugerstyrelse og Forbruger Europa.
M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Joined: 05-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Receiveren er nu sendt til Service Gruppen, og jeg fortsætter min dialog med Onkyo, og prøver at overbevise dem om at det ikke kan passe at jeg skal betale for en fejl der tydeligvis er kendt, og må have været der på produktions tidspunktet - boardet er defekt hos så mange brugere, at det ikke kan være et tilfælde.
|
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Joined: 05-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har fået et pænt tilbud fra Service Gruppen.
3618,- for udskiftning af HDMI Boardet - og Onkyo er pludselig blevet tavse, og har ikke svaret på henvendelser hele denne uge, det er pænt ringe. Det ser så ikke ud til at SG har haft fat på Onkyo som de skal i forbindelse med Goodwill reparationerne, det eneste jeg mangler nu er at de ikke mener at det kan være deres problem, men det har de dog ikke skrevet noget om, så jeg skal måske slå lidt kold vand i blodet - men lige nu ser jeg sgu lidt sort på sagen. Nå, i det mindste skal jeg "bare" betale 375,- for at få min ikke fungerende forstærker tilbage hvis ting går i hårknude...
|
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Joined: 21-Maj-2006 Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Forbrugerklagenævnet!
M.v.h.
|
|||
![]() |
|||
dpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Joined: 15-Maj-2013 Status: Offline Points: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det er utroligt at de er så lige glade med deres kunder, men de regner nok med at du opgraderer til dette års model
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Joined: 05-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg giver lige Onkyo og SG en chance for at kommunikere - det har de tydeligvis ikke gjort endnu, men hvis de fastholder at jeg skal betale, så bliver det min første sag hos forbrugerklagenævnet.
Spørgsmålet er bare hvordan man håndterer når det ikke er en forhandler, men en producent jeg klager over?
|
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg vil foreslår, at du ringer ind til Forbrugerklagenævnet, og forelægger din sag her - og hvorledes du skal gebærde dig. Venlige mennesker
![]() |
|||
![]() |
|||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Joined: 05-April-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Jeg har fået besked fra Service Gruppen - Onkyo har indvilliget i at betale for reparationen!
Det gør det lidt lettere at vælge Onkyo næste gang, selv om det er skræmmende at HDMI boardet allerede er defekt på så mange receivere. Men kudos til Service Gruppen - de har for det første reageret hurtigt da de modtog min receiver, og de har kontaktet Onkyo rigtig hurtigt!
|
|||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |