|
Ingen Netflix Smart TV app..?? |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
LarsLC ![]() Ny bruger ![]() Joined: 22-Oktober-2012 Status: Offline Points: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Jens
Du skriver at Netflix-app'en virker fint til dit NX723. Jeg har også sådan en fætter, og har fået Netflix-app'en frem efter unblock-us tricket. Men får nu meddelelsen "No video in list". Har du fået en lignende meddelelse - eller har du faktisk fået kataloget frem?
Hilsen
Lars
|
|
![]() |
|
Jens Thomsen ![]() Bruger ![]() Joined: 06-August-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 136 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fået kataloget frem og kan sagtens afspille det (dog med den hage, at undertekster ikke er understøttet på Sonys 2011-modeller).
MEN det virker kun, hvis jeg har unblock-us sat til US (jeg har kun en US-konto hos Netflix). Hvis jeg skifter til et af de andre lande, fx. UK eller DK, så dukker kataloget op, men jeg får en fejlmeddelelse, hvis jeg forsøger at gå ind på en film. Ifølge unblock-us så skyldes det en begrænsing hos Sonys Netflix-app. Jeg har derfor droppet af bruge fjernsynet som afspiller og bruger nu udelukkende min PS3. Den accepterer uden problemer, at jeg skifter mellem landene, og afspiller dem alle.
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |