Author |
Topic Search Topic Options
|
ladiesman217
Guld medlem
Joined: 26-Juli-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 2337
|
Posted: 22-Juli-2011 at 15:56 |
Ja det er lidt irriterende at skulle vente - men de lavede et midlertidigt simkort til hende, og gav hende en lånetelefon imens hun ventede på den anden, så hun kunne jo godt klare sig
Der gik 7 dage og så fik hun en sms fra 3 med at hun kunne hente telefonen, og så lå der sgu en helt splinter ny til hende i stedet, med en note om at værkstedet ikke "gad døje" med at reparere den, for den ville gå "i stykker igen" ..
Så vente i 7 dage for en helt ny telefon eller vente 30 min. for selv at skulle betale, det ved jeg så ikke hvad du foretrækker :P (nu ved jeg ikke hvordan andre selskaber tager på den slags her, men det må være noget af det samme)..
|
|
 |
Treated
Guld medlem
Joined: 22-Januar-2010
Location: Horsens
Status: Offline
Points: 1639
|
Posted: 23-Juli-2011 at 12:11 |
det er dog utrolig at den mest vigtige knap ikke engang kan holde 2 år, min drillede os (3Gmodellen) og nogle gange skulle jeg trykke 3-4 gange før den kom på hjemmeskærmen, synes godt nok det er lidt for ringe. Jeg ville klart aflevere den igen, du kunne jo være heldig at få en ny.
|
 |
Mads A
Super bruger
Joined: 27-Februar-2005
Location: Slagelse
Status: Offline
Points: 391
|
Posted: 23-Juli-2011 at 18:02 |
Hey
Jeg har samme problem og overvejer at sende den til rep igennem 3... Men jeg har jailbreaket min - skal jeg gendanne den inden jeg sender den til rep?
Mvh
Mads
|
 |
Casper
Guld medlem
Joined: 25-April-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 598
|
Posted: 23-Juli-2011 at 18:38 |
ladiesman217 wrote:
Ja det er lidt irriterende at skulle vente - men de lavede et midlertidigt simkort til hende, og gav hende en lånetelefon imens hun ventede på den anden, så hun kunne jo godt klare sig
Der gik 7 dage og så fik hun en sms fra 3 med at hun kunne hente telefonen, og så lå der sgu en helt splinter ny til hende i stedet, med en note om at værkstedet ikke "gad døje" med at reparere den, for den ville gå "i stykker igen" ..
Så vente i 7 dage for en helt ny telefon eller vente 30 min. for selv at skulle betale, det ved jeg så ikke hvad du foretrækker :P (nu ved jeg ikke hvordan andre selskaber tager på den slags her, men det må være noget af det samme).. |
Det er så i orden kundeservice må man sige!  men ja, jeg overvejer det da.. Men indtil videre i dag, har den ikke drillet.. Det er sgu underligt..
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
 |
Casper
Guld medlem
Joined: 25-April-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 598
|
Posted: 23-Juli-2011 at 18:41 |
Treated wrote:
det er dog utrolig at den mest vigtige knap ikke engang kan holde 2 år, min drillede os (3Gmodellen) og nogle gange skulle jeg trykke 3-4 gange før den kom på hjemmeskærmen, synes godt nok det er lidt for ringe. Jeg ville klart aflevere den igen, du kunne jo være heldig at få en ny. |
Ja, det er utroligt!
Callme bruger Telecare som tager 275 kr., for tjek hvis der ikke er noget galt - det er også med i overvejelsen..
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
 |
Casper
Guld medlem
Joined: 25-April-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 598
|
Posted: 23-Juli-2011 at 18:51 |
Casper wrote:
ladiesman217 wrote:
Ja det er lidt irriterende at skulle vente - men de lavede et midlertidigt simkort til hende, og gav hende en lånetelefon imens hun ventede på den anden, så hun kunne jo godt klare sig
Der gik 7 dage og så fik hun en sms fra 3 med at hun kunne hente telefonen, og så lå der sgu en helt splinter ny til hende i stedet, med en note om at værkstedet ikke "gad døje" med at reparere den, for den ville gå "i stykker igen" ..
Så vente i 7 dage for en helt ny telefon eller vente 30 min. for selv at skulle betale, det ved jeg så ikke hvad du foretrækker :P (nu ved jeg ikke hvordan andre selskaber tager på den slags her, men det må være noget af det samme).. |
Det er så i orden kundeservice må man sige!  men ja, jeg overvejer det da.. Men indtil videre i dag, har den ikke drillet.. Det er sgu underligt..
Men samtidig er det snart ferietid for mig, og skal bruge den der, så det bliver pludselig tæt på at den skal være inde hos dem til undersøgelse/rep., hvis det er og kan de nu nå det osv.. |
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
 |
Casper
Guld medlem
Joined: 25-April-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 598
|
Posted: 23-Juli-2011 at 18:52 |
Casper wrote:
Casper wrote:
ladiesman217 wrote:
Ja det er lidt irriterende at skulle vente - men de lavede et midlertidigt simkort til hende, og gav hende en lånetelefon imens hun ventede på den anden, så hun kunne jo godt klare sig
Der gik 7 dage og så fik hun en sms fra 3 med at hun kunne hente telefonen, og så lå der sgu en helt splinter ny til hende i stedet, med en note om at værkstedet ikke "gad døje" med at reparere den, for den ville gå "i stykker igen" ..
Så vente i 7 dage for en helt ny telefon eller vente 30 min. for selv at skulle betale, det ved jeg så ikke hvad du foretrækker :P (nu ved jeg ikke hvordan andre selskaber tager på den slags her, men det må være noget af det samme).. |
Det er så i orden kundeservice må man sige!  men ja, jeg overvejer det da.. Men indtil videre i dag, har den ikke drillet.. Det er sgu underligt..
Men samtidig er det snart ferietid for mig, og skal bruge den der, så det bliver pludselig tæt på at den skal være inde hos dem til undersøgelse/rep., hvis det er og kan de nu nå det osv.. Evt. efter der kan den sendes ind, hvor det stadig er indenfor 1. år.. |
|
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
 |
Treated
Guld medlem
Joined: 22-Januar-2010
Location: Horsens
Status: Offline
Points: 1639
|
Posted: 24-Juli-2011 at 09:50 |
Mads A wrote:
Hey
Jeg har samme problem og overvejer at sende den til rep igennem 3... Men jeg har jailbreaket min - skal jeg gendanne den inden jeg sender den til rep?
Mvh
Mads |
Ja Mads det skal du helt klart.
|
 |
Casper
Guld medlem
Joined: 25-April-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 598
|
Posted: 25-Juli-2011 at 21:00 |
Efter at have gendannet min iPhone for nogle dage siden (omkring indlægget's start), og har genstartet den, har den faktisk ikke drillet det store.. Om det er tilfældigt, det ved jeg ikke.. Men hvis jeg sender den ind nu her, 'risikerer' jeg at få den igen hvor de siger der ikke er noget galt - og blive opkrævet 275 kr. for tjekket..
Så jeg tror jeg ser tiden an, og så tager jeg den derfra 
Edited by Casper - 25-Juli-2011 at 21:01
|
Af børn og fulde folk skal man høre sandheden.
|
 |
0menat
Pause fra forummet
Joined: 19-December-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 91
|
Posted: 25-Juli-2011 at 21:26 |
hehe. homeknappen koster ca 15-20 kroner. er da sygt at tage 700,- for udskiftning :P
|
 |
ladiesman217
Guld medlem
Joined: 26-Juli-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 2337
|
Posted: 25-Juli-2011 at 22:40 |
Bornholmeren25 wrote:
hehe. homeknappen koster ca 15-20 kroner. er da sygt at tage 700,- for udskiftning :P
|
Selve knappen koster måske 20 kr. men hvad med elektronikken der styrer knappen når der trykkes på den? Det er nok der skoen klemmer  tror ikke der er noget galt med selve knappen, men nok det under knappen..
|
|
 |
0menat
Pause fra forummet
Joined: 19-December-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 91
|
Posted: 26-Juli-2011 at 01:07 |
Det er selve flex kablet med trykknappen jeg mener. Har skiftet mindst 100 ;)
|
 |