recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Generelle emner > Film og udsendelser
  New Posts New Posts RSS Feed - Jurassic park trilogi blu-ray - ingen disk 1
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Jurassic park trilogi blu-ray - ingen disk 1

 Post Reply Post Reply
Author
Message
kasper-n View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 19-August-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kasper-n Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Jurassic park trilogi blu-ray - ingen disk 1
    Posted: 12-April-2012 at 19:50
Jurassic park trilogi blu-ray manglede disk 1 i boksen. Hva fanden sker der for Universal Studios?

Boksen er købt i Amazon.co.uk og de vil sgu have jeg returnerer hele lortet. Jeg skal selv betale portoen.Angry
Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 24-Oktober-2007
Location: 2630 Taastrup
Status: Offline
Points: 24802
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-April-2012 at 19:53
Det lyder ikke, som det Amazon jeg handler med. Hvis der er fejl på den, så plejer man ikke at skulle betale for returporto. Du er sikker på, at du ikke bare skal lægge ud? 
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
MortenMJ View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 23-Oktober-2006
Status: Offline
Points: 822
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote MortenMJ Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-April-2012 at 20:44
Ved ikke om det er relevant her, men da der var problemer med Saving Private Ryan's Blu-Ray udgivelse fik man tilsendt en returkuvert og så sendte de også omkostningsfrit en ny film den anden vej. Det tog godt nok sin tid - men servicen var sådan se ok og problemet blev løst på tilfredsstillende vis.
Back to Top
kasper-n View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 19-August-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kasper-n Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-April-2012 at 21:10
Det undrer egentlig også mig, da jeg trode at amazon.co.uk havde lidt mere stil. Jeg har før bestilt en del fra dem uden problemer, men dette er dog det første problem jeg har haft.

Den retur mail jeg har fået står der at jeg skal printe en label og sætte på. Der står på: You will need to pay for return postage costs

Hvis dette ændrer sig så er sagen straks en anden. Jeg har også skrevet til Universal Studios Entertainment og udtrykt min frustration, selvom jeg nok ikke får noget ud af det.

Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 24-Oktober-2007
Location: 2630 Taastrup
Status: Offline
Points: 24802
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flemming Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 12-April-2012 at 21:12
Jeg ville skrive tilbage til dem, og så sige, at det ikke kan være rigtigt, at du skal betale, når det er en fejl på produktet. De plejer altid at være til at snakke med.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Redman View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 27-September-2008
Status: Offline
Points: 194
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Redman Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-April-2012 at 16:40
Har du brugt den retur funktion de har på siden, eller har du skrevet en e-mail til dem?

De plejer at være til at snakke med hvis man sender en mail til dem.

Jeg har flere gange modtaget beskadigede steelbooks, og der har de bare sendt en ny, og ladet mig beholde den beskadigede.
Back to Top
kasper-n View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 19-August-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kasper-n Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 13-April-2012 at 16:46
Hej igen. Jeg har nu chattet med deres support om problemet for anden gang. De har nu forsikret mig om at jeg bare skal henvende mig til dem efter jeg har returneret så får jeg mine penge for returomkostningerne. Det er godt nok en lidt speciel måde de gør tingene på men hvis det virker er det vel OK.
Back to Top
kasper-n View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 19-August-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 116
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kasper-n Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 24-April-2012 at 19:20
Så har jeg nu fået penge tilbage fra Amazon.co.uk. Selvom der ikke har været problemer med at returnere til dem, er jeg nu lidt skuffet over det kæmpe arbejde det har givet at returnere filmen. Desuden har det næsten været nødvendigt at hive oplysningerne ud af Amazon for at få at vide hvordan jeg skulle forholde mig.

Jeg har stadig intet hørt fra Universal Studios Entertainment, men det er jo nok også hvad jeg kunne forvente. Lidt skuffende at de ikke en gang har besvaret min mail, men de er jo nok ligeglade. Jeg synes ofte de råber op omkring piratkopiering, men de skal bare huske at der er en grund til at folk gør det.


Edited by kasper-n - 24-April-2012 at 19:21
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.