Author |
Topic Search Topic Options
|
Skyum
Guld medlem
Joined: 20-Juni-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 4169
|
Posted: 12-November-2009 at 14:47 |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Joined: 21-Maj-2006
Status: Offline
Points: 5
|
Posted: 12-November-2009 at 15:29 |
Dét ka' sgu ik' passe! Det ødelægger jo totalt ét af argumenterne, som LCD-tilhængerne benytter mod plasma.
M.v.h.
|
 |
Zuppe
Super bruger
Joined: 18-April-2007
Location: Aalborg
Status: Offline
Points: 375
|
Posted: 12-November-2009 at 15:53 |
da mit pv70 gik til var jeg så heldig at få et px80 istedet for.. Syntes satme det er klasse service..
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Joined: 21-Maj-2006
Status: Offline
Points: 5
|
Posted: 12-November-2009 at 19:06 |
Hvem byttede din skærm - forhandleren eller Pana DK?
M.v.h.
|
 |
finnwandersen
Ny bruger
Joined: 28-Maj-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 18
|
Posted: 19-November-2009 at 08:40 |
Så er mit 37" på vej til reparation... Den berømte streg og tv er godt to år gammelt. Efter kontakt med Servicebroker og Panasonic Danmark, så ser det ud til at reparation sker uden beregning. Go service er grundlaget for fremtidens salg.
Edited by finnwandersen - 19-November-2009 at 08:42
|
bye
/Finn
|
 |
Strange
Guld medlem
Joined: 03-Marts-2008
Status: Offline
Points: 3199
|
Posted: 19-November-2009 at 11:27 |
Jep, god service er eneste måde at sikre genkøb på... Desværre er det ikke alle der har fattet det endnu.
|
 |
ThomasAndersen
Ny bruger
Joined: 16-April-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 7
|
Posted: 18-December-2009 at 20:17 |
Vores 42" Px70 har også fået den berømte streg midt på skærmen. Jeg har også kontakt med ServiceBroker og Panasonic Danmark, men har endnu ikke fået dem til at skrive, at Panasonic dækker reparationen. Der dog håb, for som de skriver til mig, så vil "Servicecentret vil udarbejde en rapport
til fabrikken, som herefter endelig afgør sagen."
Hvordan er det gået med dit 37", har de lavet det og er det sket uden beregning?
|
 |
finnwandersen
Ny bruger
Joined: 28-Maj-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 18
|
Posted: 18-December-2009 at 20:51 |
Det gik fint - jeg havde fat i Henning Ahrens hos Panasonic Danmark. Eneste minus er at det har taget vældigt meget tid... Tv'et skulle være kommet tilbage, repareret uden beregning, i går. Men pga snekaos har vognmanden øjensynligt ikke kunnet komme frem endnu.
|
bye
/Finn
|
 |
kazz
Bruger
Joined: 10-Maj-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 67
|
Posted: 22-December-2009 at 14:33 |
Så har jeg lige fået mit TH37pv600 tilbage fra Rep.
Det er købt i tyskland for 3 år siden, og fik de lodrette streger efter de 2år var gået. Men efter jeg så denne tråd. Har jeg indleveret det til service center gruppen i assens ca d. 6dec. De ringede så i dag, at mit tv bliver leveret om 30min.
Det har fået nyt panel! Super service fra service center´et i assens og panasonic!
PS. skal lige skrive at det er sket uden beregning 
Edited by kazz - 22-December-2009 at 14:36
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Joined: 21-Maj-2006
Status: Offline
Points: 5
|
Posted: 22-December-2009 at 14:45 |

Alle andre TV-mærker på markedet hænger sgu slemt i bremsen, når det gælder service, sammenlignet med Panasonic.
M.v.h.
|
 |
JesperLund
Guld medlem
Joined: 21-Januar-2006
Location: Darknet
Status: Offline
Points: 8022
|
Posted: 22-December-2009 at 15:09 |
Henrik B. wrote:
Alle andre TV-mærker på markedet hænger sgu slemt i bremsen, når det gælder service, sammenlignet med Panasonic. |
What? Antyder du at den førende (eneste) TV producent i Holland ikke kan konkurrere med den service? Det kan simpelthen ikke passe...
|
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
|
 |
Bruger udmeldt 38
--
Joined: 21-Maj-2006
Status: Offline
Points: 5
|
Posted: 22-December-2009 at 15:18 |
|
 |