recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - momsemor og pana
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic Closedmomsemor og pana

 Post Reply Post Reply Page  123>
Author
Message
Dolmer View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Joined: 19-Februar-2004
Status: Offline
Points: 45
Direct Link To This Post Topic: momsemor og pana
    Posted: 29-Marts-2010 at 14:00
Hej
 
Jeg ved ikke om det bare er mig, eller der også er andre der ventede spændt på, hvad det endte med, med momsemor.
Og så af en eller anden grund, skulle emnet lukkesConfused
Hvis det er fordi man syntes at det har kørt i ring, så er der godt nok mange andre tråde der burde være lukketWink
 
Jeg ved ikke, jeg undrer mig bare......
 
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Joined: 12-Juli-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 23900
Direct Link To This Post Posted: 29-Marts-2010 at 14:17
Jeg må give Lars ret i, at tråden kørte i ring. Det man kunne have håbet på var jo, at forhandleren kom på banen med sine bemærkninger, og at Momsemor kom og fortalte om resultatet af "Forhandlingerne" Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Back to Top
Momsemor View Drop Down
Bruger
Bruger
Avatar

Joined: 16-September-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 66
Direct Link To This Post Posted: 29-Marts-2010 at 15:58
Originally posted by Hother Hother wrote:

Jeg må give Lars ret i, at tråden kørte i ring. Det man kunne have håbet på var jo, at forhandleren kom på banen med sine bemærkninger, og at Momsemor kom og fortalte om resultatet af "Forhandlingerne" Smile


Hej med jer.....

Har lige haft en rigtig god snak med Nicklas fra Expert Big smile  Han beklagede meget, hvad jeg havde fået at vide, da jeg ringede til butikken.  Det er "farligt" at tage på ferie LOL

Han var meget forstående og støj på 4 meters afstand er en fejl, så jeg fik to valgmuligheder : de henter TVet, reparerer det, kommer og stiller det op igen (uden regning) eller jeg sender den defekte skærm tilbage og får pengene retur Thumbs Up

Skal lige snakke med gemalen, når han kommer hjem, hvad vi gør og så ringe tilbage til Expert i aften.

Pyha, sikke en lettelse, har næsten ikke sovet hele weekenden, men alt løser sig og der er service hos Nicklas i Ballerup Clap
Mvh. Jannie
Back to Top
Strange View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 03-Marts-2008
Status: Offline
Points: 3199
Direct Link To This Post Posted: 29-Marts-2010 at 16:14
God læsning og den eneste rigtige måde at drive forretning på!!!

PS. Få pengene tilbage og køb en spritny andetsteds. Den fås til OK penge overalt!!! Du kan risikere at der kommer ridser osv. i når den har været afsted!
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--


Joined: 18-April-2007
Status: Offline
Points: 0
Direct Link To This Post Posted: 29-Marts-2010 at 16:28
Bare iorden service fra Expert Clap
Back to Top
PhDream View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 28-Februar-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 737
Direct Link To This Post Posted: 29-Marts-2010 at 16:56
Originally posted by Strange Strange wrote:

God læsning og den eneste rigtige måde at drive forretning på!!!

PS. Få pengene tilbage og køb en spritny andetsteds. Den fås til OK penge overalt!!! Du kan risikere at der kommer ridser osv. i når den har været afsted!

For en gangs skyld er jeg enig med Strange. Tongue

Når man sender et apparat til rep., kommer de (næsten) aldrig tilbage i samme stand, som da du sendte det. Ja ja, fejlen bliver måske rettet, men du risikerer ridser, skrammer, buler, osv.
Back to Top
Firebird View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 14-Marts-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 2195
Direct Link To This Post Posted: 29-Marts-2010 at 17:53
Originally posted by Kampus Kampus wrote:

Bare iorden service fra Expert Clap
Det er vel nærmere god service fra Nicklas og ikke Expert forretningen i Ballerup, for "servicen" var da noget af en frækhed i første omgang... Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde? LOL


Edited by Firebird - 29-Marts-2010 at 17:54
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Back to Top
kskruger View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 05-Februar-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 3498
Direct Link To This Post Posted: 29-Marts-2010 at 18:06
Originally posted by Firebird Firebird wrote:

Originally posted by Kampus Kampus wrote:

Bare iorden service fra Expert Clap
Det er vel nærmere god service fra Nicklas og ikke Expert forretningen i Ballerup, for "servicen" var da noget af en frækhed i første omgang... Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde? LOL
 
Der vil jeg give Firebird, jeg har også svært ved at se, hvor den gode Expert service er henne Ermm
Back to Top
Hother View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Joined: 12-Juli-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 23900
Direct Link To This Post Posted: 29-Marts-2010 at 18:16
Det glæder mig trods alt Jannie - nu har du i det mindste frie hænderTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Back to Top
bruger udmeldt 5 View Drop Down
--
--
Avatar

Joined: 15-April-2006
Location: lolland
Status: Offline
Points: 3584
Direct Link To This Post Posted: 29-Marts-2010 at 18:21
Originally posted by Firebird Firebird wrote:

Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde? LOL
Jeg tror 100% på at når emnet har været bragt op og der har været udtrykt en vis utilfredshed og flere tvivlsomme spørgsmål omkring dette, så har det sikkert hjulpet Niklas på vej til at være bare lidt mere venlig. Ellers stod det modsatte jo nok herinde nogle minutter efter, og så var fanden malet på væggen, den er nok helt sikker.

Så godt fælleskøbere kan stå sammen og få hjulpet de enkelte derude som er fortabt, når sælgere ikke altid vil...
 
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--


Joined: 18-April-2007
Status: Offline
Points: 0
Direct Link To This Post Posted: 29-Marts-2010 at 19:18
Originally posted by Firebird Firebird wrote:

Originally posted by Kampus Kampus wrote:

Bare iorden service fra Expert Clap
Det er vel nærmere god service fra Nicklas og ikke Expert forretningen i Ballerup, for "servicen" var da noget af en frækhed i første omgang... Nå, det kan være debatten herinde fik ejeren af forretningen til at forstå, at det ikke nødvendigvis er smart at behandle kunder på den måde? LOL
Der var sandelig puttet en go' portion sarkasme i den sætning. Tongue
 
Men rart at vi som forbrugere har lidt magt trodsaltBig smile
Back to Top
Momsemor View Drop Down
Bruger
Bruger
Avatar

Joined: 16-September-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 66
Direct Link To This Post Posted: 29-Marts-2010 at 20:36
Hejsa.....

Vil bare fortælle, at vi valgte, at få pengene tilbage for den defekte skærm. Orkede ikke alt "bøvlet" med rep. og tænk, hvis støjen stadig var der, når TVet kom hjem og så skulle afsted igen Dead

Så nu skal vi lige have den pakket pænt ned og sendt afsted, så er alt løst på tilfredsstillende vis  Thumbs Up

Tak til jer herinde for jeres støtte  Hug

Jeg vil lige understrege, at det IKKE var Nicklas jeg talte med i sidste uge  (han var på ferie)

Mvh. Jannie
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.