|
Nyt samsung F8005 problemer med netflix |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Joined: 22-August-2006 Location: Aalborg Denmark Status: Offline Points: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18-Januar-2014 at 11:58 |
Er der nogen her inde der har haft problemer med deres netflix app
De andre apps som f.eks. viaplay og yousee starter fint op. Men forsøger jeg med Netflix går den bare tilbage på tv. Har forsøgt at nulstille tv uden held, og kan ikke lige se man kan fjerne den app for at ligge den ind på ny Mvh Daniel
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er som på Android, man kan ikke fjerne de Preinstallerde Apps. Den ligger så hvidt huskes heller ikke som Download Apps så den kan hentes ned igen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Joined: 22-August-2006 Location: Aalborg Denmark Status: Offline Points: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan gøres dette når den allerede ligger der ?
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som skrevet den kan ikke fjernes, og den ligger ikke så den kan hentes ned igen. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Joined: 23-Januar-2010 Location: Danmark Status: Offline Points: 4676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du nulstillet indstillinger eller lavet en decideret fabriksindstilling? Det kan være sidstnævnte vil løse problemet, hvis det ikke er det du fik gjort sidst. Alternativet er at tjekke om der er opdateringer til skærmen. De kommer ikke altid frem ved at bruge opdateringsmenuen i tv'et. Ind i mellem skal du ind på Samsungs supportside og hente den ned derfra og installere den via en USB-nøgle.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Joined: 22-August-2006 Location: Aalborg Denmark Status: Offline Points: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har lavet en fabriks indstilling
Det er ver 1113,3 som er på mit tv som er den nyeste Har prøvet at ændre til usa smart hub og det er samme problem her virker netflix heller ikke men hulu+ virker fint Men kan man nulstille smarthub kun på en måde for at se om det virker
Edited by ekelund - 18-Januar-2014 at 14:23 |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Joined: 22-August-2006 Location: Aalborg Denmark Status: Offline Points: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så fik jeg prøvet at gå ind i service menu og nulstillet , så virkede netflix første gang men 2 timer efter da jeg tændte tvet virkede det igen ikke, så har sendt en sag til samsung så må vi se hvad det ender med fordi har ikke kunne se andre med samme problem
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
kped ![]() Ny bruger ![]() Joined: 21-Juli-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hi ekelund jeg har præcis samme problem som dig. Det startede efter sidste opdatering, før den havde vi brugt netflix unden problemer. Men nu går netflix ned så snart man starter app'en op og returnerer til det input man stop på før smarthub blev startet. Hvis du finder en løsning må du meget gerne råbe op:)
|
|
![]() |
|
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 23-April-2007 Location: Vestegnen Status: Offline Points: 3215 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan man ikke bare nedgradere ens firmware til en tidligere udgave, indtil Samsung for det løst?? Er glad for vi ikke har opdateret til nyeste herhjemme endnu
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Joined: 22-August-2006 Location: Aalborg Denmark Status: Offline Points: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du haft kontakt med samsung om problemet
|
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
|
kped ![]() Ny bruger ![]() Joined: 21-Juli-2008 Location: Denmark Status: Offline Points: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, jeg har ikke haft vildt meget tid til at se på problemet. Har kun nået at gøre en usbpen med firmware klar, som jeg ville prøve.
|
|
![]() |
|
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Joined: 22-August-2006 Location: Aalborg Denmark Status: Offline Points: 1426 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Super har sendt dem en mail , men dejligt at vide der er en mere med problemet
Så er det bare om man kan downgrade firmware |
|
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |