recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Nyt samsung F8005 problemer med netflix
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Nyt samsung F8005 problemer med netflix

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
ekelund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-August-2006
Location: Aalborg Denmark
Status: Offline
Points: 1426
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ekelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Nyt samsung F8005 problemer med netflix
    Posted: 18-Januar-2014 at 11:58
Er der nogen her inde der har haft problemer med deres netflix app
De andre apps som f.eks. viaplay og yousee starter fint op.

Men forsøger jeg med Netflix går den bare tilbage på tv. 

Har forsøgt at nulstille tv uden held, og kan ikke lige se man kan fjerne den app for at ligge den ind på ny

Mvh Daniel
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 17-Maj-2004
Location: 4100
Status: Offline
Points: 40543
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Januar-2014 at 13:14

Det er som på Android, man kan ikke fjerne de Preinstallerde Apps. Den ligger så hvidt huskes heller ikke som Download Apps så den kan hentes ned igen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
ekelund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-August-2006
Location: Aalborg Denmark
Status: Offline
Points: 1426
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ekelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Januar-2014 at 13:31
Hvordan gøres dette når den allerede ligger der ?
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 17-Maj-2004
Location: 4100
Status: Offline
Points: 40543
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Januar-2014 at 13:47

Som skrevet den kan ikke fjernes, og den ligger ikke så den kan hentes ned igen.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
Rasmus Larsen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Joined: 23-Januar-2010
Location: Danmark
Status: Offline
Points: 4676
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Rasmus Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Januar-2014 at 13:55
Originally posted by ekelund ekelund wrote:

Har forsøgt at nulstille tv uden held, og kan ikke lige se man kan fjerne den app for at ligge den ind på ny

Har du nulstillet indstillinger eller lavet en decideret fabriksindstilling? Det kan være sidstnævnte vil løse problemet, hvis det ikke er det du fik gjort sidst.

Alternativet er at tjekke om der er opdateringer til skærmen. De kommer ikke altid frem ved at bruge opdateringsmenuen i tv'et. Ind i mellem skal du ind på Samsungs supportside og hente den ned derfra og installere den via en USB-nøgle.
Back to Top
ekelund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-August-2006
Location: Aalborg Denmark
Status: Offline
Points: 1426
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ekelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Januar-2014 at 14:19
Har lavet en fabriks indstilling
Det er ver 1113,3 som er på mit tv som er den nyeste 

Har prøvet at ændre til usa smart hub og det er samme problem her virker netflix heller ikke men hulu+ virker fint


Men kan man nulstille smarthub kun på en måde for at se om det virker


Edited by ekelund - 18-Januar-2014 at 14:23
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Back to Top
ekelund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-August-2006
Location: Aalborg Denmark
Status: Offline
Points: 1426
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ekelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 18-Januar-2014 at 18:38
Så fik jeg prøvet at gå ind i service menu og nulstillet , så virkede netflix første gang men 2 timer efter da jeg tændte tvet virkede det igen ikke, så har sendt en sag til samsung så må vi se hvad det ender med fordi har ikke kunne se andre med samme problem
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Back to Top
kped View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 21-Juli-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kped Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Januar-2014 at 10:23
Hi ekelund jeg har præcis samme problem som dig. Det startede efter sidste opdatering, før den havde vi brugt netflix unden problemer. Men nu går netflix ned så snart man starter app'en op og returnerer til det input man stop på før smarthub blev startet. Hvis du finder en løsning må du meget gerne råbe op:)
Back to Top
Sploink View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 23-April-2007
Location: Vestegnen
Status: Offline
Points: 3215
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Sploink Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Januar-2014 at 10:31
Kan man ikke bare nedgradere ens firmware til en tidligere udgave, indtil Samsung for det løst??   Er glad for vi ikke har opdateret til nyeste herhjemme endnu
Back to Top
ekelund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-August-2006
Location: Aalborg Denmark
Status: Offline
Points: 1426
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ekelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Januar-2014 at 12:30
Originally posted by kped kped wrote:

Hi ekelund jeg har præcis samme problem som dig. Det startede efter sidste opdatering, før den havde vi brugt netflix unden problemer. Men nu går netflix ned så snart man starter app'en op og returnerer til det input man stop på før smarthub blev startet. Hvis du finder en løsning må du meget gerne råbe op:)


Har du haft kontakt med samsung om problemet
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Back to Top
kped View Drop Down
Ny bruger
Ny bruger


Joined: 21-Juli-2008
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 5
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kped Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Januar-2014 at 12:38
Nej, jeg har ikke haft vildt meget tid til at se på problemet. Har kun nået at gøre en usbpen med firmware klar, som jeg ville prøve.  
Back to Top
ekelund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-August-2006
Location: Aalborg Denmark
Status: Offline
Points: 1426
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ekelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Januar-2014 at 13:04
Super har sendt dem en mail , men dejligt at vide der er en mere med problemet
Så er det bare om man kan downgrade firmware
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.