recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Nyt samsung F8005 problemer med netflix
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Nyt samsung F8005 problemer med netflix

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
atdjei View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 26-Oktober-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 272
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote atdjei Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Januar-2014 at 13:13
Hvis du stiller dig på Netflix iconet og trykker på Tools knappen, så kan du vælge Geninstaller, jeg ved ikke om det hjælper, jeg har Firmware version 002009 uden problemer.
Back to Top
ekelund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-August-2006
Location: Aalborg Denmark
Status: Offline
Points: 1426
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ekelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 19-Januar-2014 at 13:43
Kan man ikke sker ingenting
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Back to Top
ekelund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-August-2006
Location: Aalborg Denmark
Status: Offline
Points: 1426
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ekelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Januar-2014 at 09:38
Så fik jeg snakket med samsung

De kendte godt problemet og der er en ny firmware på vej. men til andre der har problemet indtil det er rettet.

 det kan desværre være at du skal prøve at nulstille den nogle gange. Har haft tidligere cases hvor kunden har prøvet at nulstille smarthubben 2-3 gange før den virkede som den skulle
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Back to Top
bjarnelund View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 05-Juni-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 55
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote bjarnelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Januar-2014 at 17:15
Hvordan nøjes man med kun at nulstille smarthubben...?
Back to Top
ekelund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-August-2006
Location: Aalborg Denmark
Status: Offline
Points: 1426
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ekelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Januar-2014 at 18:10
Der bliver i øjeblikket arbejdet på en opdatering som skal løse problemet med Netflix appen i vores Smart-hub så jeg må bede dig om at væbne dig med tålmodighed lidt endnu.
Du kan også prøve at nulstille selve smart-hub'en via menu -> smarte funktioner -> smart-hub nulstilling
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Back to Top
ekelund View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-August-2006
Location: Aalborg Denmark
Status: Offline
Points: 1426
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote ekelund Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 30-Januar-2014 at 09:22
Lidt nyt info fra samsung:

De er igang med at komme ud til kunderne fra i sidste uge af, men da der er rigtigt mange der skal opdatere på samme tid så er det lige med at have tålmodighed og gå ind og tjekke jævnligt en gang om dagen i hvert fald.
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.