|
Opdatering Sonos |
Post Reply ![]() |
Author | |
gama ![]() Junior bruger ![]() Joined: 03-September-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03-August-2021 at 19:18 |
Hej
Jeg forsøger at opdatere mine gl. sonos produkter via S1, men får fejl 1101. Har forsøgt alle de forslag som Sonos kommer med (slukke modem, genstarte m.m. ) Mine nyere S2 produkter er der slukket for og bruges via S2 appen, så de kan ikke forstyrre ! Nogen der har et forslag ? Gama
|
|
Hilsen
vestjyden |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-April-2004 Location: Karise Status: Offline Points: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du prøvet at kable en enkelt enhed direkte til router, slukke de andre enheder, og så prøve at bare at opdatere den ene enhed?
|
|
![]() |
|
gama ![]() Junior bruger ![]() Joined: 03-September-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
har lige prøvet med kabel - ingen forskel
og har slettet app på tlf og installeret igen fortsat "problem ved opdatering" fejlkode 1101 Tak for input men virkede ikke....
|
|
Hilsen
vestjyden |
|
![]() |
|
gama ![]() Junior bruger ![]() Joined: 03-September-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er 2 stk. connect:amp inkl. forstærker jeg forsøger med
|
|
Hilsen
vestjyden |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |