|
|
Post Reply ![]() |
Page <1 48495051> |
Author | |||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() |
||
Nu har emnet været vendt allerede før folk trådte ind i købsdelen, så desværre kan man jo kun sige at de har været godt informeret og emnet er vendt flere gange her .
/QUOTE] [/QUOTE]
Hulk, jeg ville ønske, at jeg havde læst den tråd, der henvises til ovenover inden jeg bestilte mit TV ![]() Jeg er medlem af forbrugerrådet gennem TÆNK, det kunne være jeg skulle høre, hvad de mener om sagen, hvis ikke Expert bytter TVet Det er faktisk lidt ironisk, at jeg er havnet i denne situation, mig der plejer, at gå med både livrem og seler ![]() Nå, men det kan jo være at alt løser sig, måske får jeg svar fra Expert på mandag, at de bytter skærmen ![]() Nicklas fra Expert som vist havde med Fælleskøbet, at gøre, kommer fra ferie på mandag. Jeg må så også erkende, at Panasonic Danmarks håndtering af sagen, lyder både inkompetent og ligegyldig- I mine øjne fordre det bestemt ikke til et øget salg at Panasonicprodukter. Det er da lige før at jeg annullere mit eget køb af VT20.
Forhandlere og serviceorganisationer bør i en tid, hvor der trods alt sælges så lidt nyt, "Oppe" sig gevaldigt, og gøre sig fortjent til, at vi har tillid til dem, og køber vores udstyr hos dem. Ellers kan man lige så godt købe i en tysk internetbutik - serviceniveauet er jo det samme
![]() Fortæl gerne om det videre forløb ![]() Edited by Hother - 28-Marts-2010 at 10:38 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 24-Marts-2005 Location: Denmark Status: Offline Points: 8672 |
![]() |
||
Hother
du har lagt mærke til en US model har blæser oven i.
ved ikke om du undersøgt det også gælder en EU model mener ikke du haft en skærm med blæser. ikke dermed sagt en v20 kommer til at larme og det kan være de ikke er aktive Men jeg vil da have mine betænkeligheder sammenholdt med panasonic politik på området Men har dog hørt en g20 og synes alså ikke det er noget problem. vi hører forskelligt og jeg synes jo en g10 larmer meget, mens andre ikke synes det er noget problem. Edited by xcardman - 28-Marts-2010 at 11:46 |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() |
||
![]() Men du kan være stensikker på, at der ved leveringen af mit kommende VT20 bliver stillet store - næsten kontraktlige krav til forhandleren omkring defekter og ombytning af produktet. Men nu plejer Sparshop at være overordentligt servicemindede, så det tror jeg ikke bliver noget problem
![]() Så i øvrigt, at et medlem på DAHF har haft det samme støjproblem med et G20, her blev TV´et fluks ombyttet af NB-Radio
![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Hother - 28-Marts-2010 at 11:59 |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
![]() |
||
Så i øvrigt, at et medlem på DAHF har haft det samme støjproblem med et G20, her blev TV´et fluks ombyttet af NB-Radio
Ja, selvfølgelig, det er da helt normalt hos en fornuftig forhandler. |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() |
||
![]() |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
E. Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 04-Januar-2009 Location: Denmark Status: Offline Points: 1427 |
![]() |
||
Lige over Expert: Er der nogen der ved hvem der står bag Expert-kæden? Er det en international kapital/pengetank ? a,la ejerne af TDC ? Spørger fordi at jeg så forstår hele probblemet lidt bedre. |
|||
E.L.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() |
||
Expert kæden fyrer folk fordi det ikke går så godt. Men hvad faen er "brunvarer"?
![]() |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Joined: 12-Juli-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 23900 |
![]() |
||
![]() Her er en definition på brunvarer:
Brunevarer eller brunvarer er en mindre brugt betegnelse for forbrugerelektronik, der omfatter elektronisk udstyr som fjernsyn, radio, stereoanlæg, antenneanlæg og lignende. Udtrykket skal ses som en slags pendant til hvidevarer. Oprindelig var forbrugerelektronik forsynet med brune trækabinetter |
|||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Joined: 18-April-2007 Status: Offline Points: 0 |
![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 05-Marts-2008 Status: Offline Points: 1924 |
![]() |
||
Når man køber noget på nettet forventer man returret.
Når der så ikke er det, som i dette tilfælde forventer jeg at det står højt og meget tydeligt i forbindelse med bestillingen og ikke nederst på en side hvor man skal scrolle forbi bestillingsdelen for at få øje på det!! Jeg havde eksempelvis ikke set det før der blev gjort opmærksom på det (og det er der jo også andre der ikke har).
|
|||
![]() |
|||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 05-Marts-2008 Status: Offline Points: 1924 |
![]() |
||
Er til dels enige med jer mht. at det er reklamationsretten vi taler om her. Men returret er bare bedre efter min mening.
Hvad havde holdningen været hvis en skærm ankom men en pixelfejl som ikke var "accepteret" som fejl ud fra producenternes definition.
Expert kunne så, fuldstændig med rette, have afvist det som en uberettiget reklamation.
Ville det være acceptabelt? Det synes jeg ikke, men det ville være fuldstændig efter reglerne. Men lur mig om folk ikke ville have brokket sig over manglende service fra Experts side, selvom Expert havde gjort præcis som de var forpligtet til.
|
|||
![]() |
|||
Novatic ![]() Bruger ![]() Joined: 22-Maj-2009 Status: Offline Points: 64 |
![]() |
||
Man skulle efterhånden snart tro, at du selv er ansat hos Expert.
Problemet handler ikke om returret, men om hvor vidt Expert skal gøre noget ved et problem i TVet, der er til irritation hos forbrugeren. Og jeg tror at vi kan blive enige om, at når man på hele 4 meters afstand bliver drevet til gene, pga. et støj problem som ER kendt i nogle G20 modeller, så må forhandleren enten give Momsemor pengene tilbage, eller også skal de stoppe med at sælge Panasonic, hvis det er en så udbredt fejl, at det ikke kan svare sig at sælge dem.
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 48495051> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |