|
panasonic fjern optagelse |
Post Reply ![]() |
Author | |
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 18-Juni-2022 at 09:28 |
Når jeg forsøger og bestille optagelser i panasonic app´n kommer flg fejl pt, andre med dette problem.
alt udstyr er genstartet switche, routere mv for at udelukke, det har virker i sidste uge. der er ikke lavet nogen ændringer her.
![]() |
|
![]() |
|
Hajsa ![]() Super bruger ![]() Joined: 22-November-2009 Status: Offline Points: 319 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du opdateret din enhed?
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
optageren har der ikke været fw til længe
computeren er der ikke lavet ændringer på når der tilgåes linket https://www.rec.panasonic.com/pid/home kommer der efter et stykke tid flg fejl : ![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |