recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Panasonic tv døde pludseligt
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Panasonic tv døde pludseligt

 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message
E.Larsen View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 11-Juli-2012
Location: Århus, Danmark
Status: Offline
Points: 482
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote E.Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-December-2012 at 13:14
Originally posted by Ham_Der Ham_Der wrote:

Nej der er ingen præmie. Jeg ville bare høre, om der skulle være nogen, der vidste, hvad der kunne være galt. Butikken sender tv'et videre til Panasonic, og de finder sikkert ud af det, det ville bare være sjovt, hvis nogen havde svaret, fordi det ville være rart at vide på forhånd.
 
Stiller de en anden skærm til rådighed imens?
Back to Top
Chr. R. View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 26-December-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 118
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. R. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-December-2012 at 13:14
Originally posted by E.Larsen E.Larsen wrote:

Originally posted by Chr. R. Chr. R. wrote:

Originally posted by E.Larsen E.Larsen wrote:

Har du prøver en anden stikkontakt ?
Prøv og se om der er lys i panet i bagsidens revner`?
Er der lys her, er det måske bare en sikring, eller strømforsyningen.
Er forbindelses hun- stikket deffekt, eller sat rigtig i ? ( en lidt spøjs anordning)
 
Ellers : ring til klubben og spørg hvad du skal gøre, måske har de en teknikker
der kan se på skærmen
 
Der er træls for dig, men godt du ikke købte skærmen i et ligegyldig varehus / nettet.
Og mon ikke du kan låne en skærm, mens det evt. skal rep ?


Gode med også her ubrugelige forslag idet trådens første indlæg oplyste følgende:

Originally posted by Ham_Der Ham_Der wrote:

Vores tv er død... Så nu har vi kørt det ned til butikken...hvad tror I, der er galt...
 
SorryWink

Så du/vi skal bare gætte Big smile


Jep Big smile

Jeg tror TV'et kommer retur en onsdag, og ham der kommer med det, han hedder Jens.
Back to Top
E.Larsen View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 11-Juli-2012
Location: Århus, Danmark
Status: Offline
Points: 482
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote E.Larsen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-December-2012 at 13:26
Originally posted by Chr. R. Chr. R. wrote:

Originally posted by E.Larsen E.Larsen wrote:

Originally posted by Chr. R. Chr. R. wrote:

Originally posted by E.Larsen E.Larsen wrote:

Har du prøver en anden stikkontakt ?
Prøv og se om der er lys i panet i bagsidens revner`?
Er der lys her, er det måske bare en sikring, eller strømforsyningen.
Er forbindelses hun- stikket deffekt, eller sat rigtig i ? ( en lidt spøjs anordning)
 
Ellers : ring til klubben og spørg hvad du skal gøre, måske har de en teknikker
der kan se på skærmen
 
Der er træls for dig, men godt du ikke købte skærmen i et ligegyldig varehus / nettet.
Og mon ikke du kan låne en skærm, mens det evt. skal rep ?


Gode med også her ubrugelige forslag idet trådens første indlæg oplyste følgende:

Originally posted by Ham_Der Ham_Der wrote:

Vores tv er død... Så nu har vi kørt det ned til butikken...hvad tror I, der er galt...
 
SorryWink

Så du/vi skal bare gætte Big smile


Jep Big smile

Jeg tror TV'et kommer retur en onsdag, og ham der kommer med det, han hedder Jens.
 
Jeg spørger fordi her er et klokkeklar eksempel på hvorfor man ikke skal købe fladskærme
på nettet.
I en fysisk spec.butik får man hjælp
Stor ros til Klubben, sådan
Back to Top
Ham_Der View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 29-Januar-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1259
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ham_Der Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-December-2012 at 13:30
Originally posted by E.Larsen E.Larsen wrote:

Originally posted by Ham_Der Ham_Der wrote:

Nej der er ingen præmie. Jeg ville bare høre, om der skulle være nogen, der vidste, hvad der kunne være galt. Butikken sender tv'et videre til Panasonic, og de finder sikkert ud af det, det ville bare være sjovt, hvis nogen havde svaret, fordi det ville være rart at vide på forhånd.
 
Stiller de en anden skærm til rådighed imens?
Det spurgte jeg ikke om, for vi har selv et andet tv, der godt nok er noget mindre.
Back to Top
KlausDM View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 12-Marts-2010
Location: Hammel, Jylland
Status: Offline
Points: 19673
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote KlausDM Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-December-2012 at 13:36
Originally posted by E.Larsen E.Larsen wrote:

I en fysisk spec.butik får man hjælp


Køber du i Bilka er servicen mindst lige så stor.....

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Back to Top
Chr. R. View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 26-December-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 118
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. R. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-December-2012 at 13:37
Originally posted by E.Larsen E.Larsen wrote:

 
Jeg spørger fordi her er et klokkeklar eksempel på hvorfor man ikke skal købe fladskærme
på nettet.
I en fysisk spec.butik får man hjælp
Stor ros til Klubben, sådan


Måske er jeg den eneste der ikke fatter den dybere mening med denne tråd, og er det tilfældet beklager jeg straks.

Hvad får trådstarter ud af, at vi gætter om en fejlårsag, når ingen af os har set det pågældene TV? Og kendte vi svaret, hvad kan det så bruges til? Ville det ikke være mere informativt, at man oplyste hvad fejlen var, når den var blevet lokaliseret?

Og hvilken ekstra service har Klubben ydet i dette tilfælde? Det eneste je kan læse mig til er, at de har solgt et TV, og de nu har modtaget det efter det er defekt. Tilmed bragte kunden selv TV ind til butikken. Har Klubben måske lovet en ekspres rep., eller stillet et låne TV til rådighed?

Der er således intet i denne tråd, vi brugere kan bruge til ret meget indtil videre.


Edited by Chr. R. - 28-December-2012 at 13:38
Back to Top
zczc View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 02-Maj-2010
Location: Danmark
Status: Offline
Points: 398
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote zczc Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-December-2012 at 14:41
Originally posted by Chr. R. Chr. R. wrote:

Originally posted by E.Larsen E.Larsen wrote:

 
Jeg spørger fordi her er et klokkeklar eksempel på hvorfor man ikke skal købe fladskærme
på nettet.
I en fysisk spec.butik får man hjælp
Stor ros til Klubben, sådan


Måske er jeg den eneste der ikke fatter den dybere mening med denne tråd, og er det tilfældet beklager jeg straks.

Hvad får trådstarter ud af, at vi gætter om en fejlårsag, når ingen af os har set det pågældene TV? Og kendte vi svaret, hvad kan det så bruges til? Ville det ikke være mere informativt, at man oplyste hvad fejlen var, når den var blevet lokaliseret?

Og hvilken ekstra service har Klubben ydet i dette tilfælde? Det eneste je kan læse mig til er, at de har solgt et TV, og de nu har modtaget det efter det er defekt. Tilmed bragte kunden selv TV ind til butikken. Har Klubben måske lovet en ekspres rep., eller stillet et låne TV til rådighed?

Der er således intet i denne tråd, vi brugere kan bruge til ret meget indtil videre.
 
En lang række halvstuderede bedrevidende kan få lov til at kloge sig.
 
Trådens overskrift taget i betragtning må det undre, at recordere ikke udkommer med sort sørgerand i tre uger.
 
Back to Top
Ham_Der View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 29-Januar-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1259
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ham_Der Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-December-2012 at 16:46
Okay okay, jeg får ikke rigtig noget ud af det, bortset fra at jeg deler en historie om et tv, der døde.
Back to Top
tommyaxen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 28-December-2007
Status: Offline
Points: 540
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote tommyaxen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-December-2012 at 23:23
men er du sikker på manden der aflevere det han hedder Jens??? hvad nu hvis de sender en anden som hedder Mogens???
Back to Top
Chr. R. View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 26-December-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 118
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Chr. R. Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Januar-2013 at 11:22
I dag er det igen blevet onsdag, så måske kommer Jens (eller en anden) med dit TV, og måske vedkommende endda oplyse hvad det fejlede, så du kan oplyse os andre om det Smile
Back to Top
kbaggen View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 26-December-2006
Location: Roskilde
Status: Offline
Points: 328
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kbaggen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 09-Januar-2013 at 15:56
Originally posted by Ham_Der Ham_Der wrote:

Okay okay, jeg får ikke rigtig noget ud af det, bortset fra at jeg deler en historie om et tv, der døde.

Man vinder ikke hver gang...........men jeg har lige kl 15.54 Onsdag fået et godt grin, så helt spild er tråden da ikke :-)

Venter i spænding..........hvad var der så galt?

Wink
Back to Top
Ham_Der View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 29-Januar-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1259
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Ham_Der Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 10-Januar-2013 at 20:22
TV'et er ikke kommet hjem endnu, må stadig nøjes med et 26". Jeg er efterhånden utålmodig.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.