recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Panasonic TX-43CX750E 3D Problem.
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Panasonic TX-43CX750E 3D Problem.

 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>
Author
Message
kimila View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 01-August-2004
Location: 2730 Herlev.
Status: Offline
Points: 314
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kimila Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Maj-2016 at 16:57
Som jeg har skrever før var 3D effekten perfekt på et tv magen til mit i butikken i søborg.

mvh

kimila
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--


Joined: 18-April-2007
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Maj-2016 at 16:58
Jamen så er der kun at oprette en sag hos Forbrugerstyrelsen, når du er sikker i din sag.
Back to Top
kimila View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 01-August-2004
Location: 2730 Herlev.
Status: Offline
Points: 314
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kimila Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Maj-2016 at 16:59
Det bliver det helt sikkert også .

mvh

kimila
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--


Joined: 18-April-2007
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Maj-2016 at 17:02
Ja for det lyder som om forhandleren "trækker dig rundt i manegen", og svigter sit ansvar over for Købeloven
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--


Joined: 18-April-2007
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Maj-2016 at 17:11
Nu har jeg så lige læst dit indlæg igen om en anden "uvildig panasonic forhandlers) kig på dit TV. Enten er du meget uheldig, eller også lugter det af at "de snakker sammen" med Buddinge TV. Prøv også at skrive til Panasonic Danmark, og forelæg dem hele sagsforløbet. De må om nogen være interesseret i at et Panasonic produkt virker efter hensigten.
Back to Top
xalodogan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 23-August-2010
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote xalodogan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Maj-2016 at 17:45
Panasonic Danmark kan ikke så meget . De ville henvise til værkstedet eller forhandleren.
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--


Joined: 18-April-2007
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 20-Maj-2016 at 19:40
Originally posted by xalodogan xalodogan wrote:

Panasonic Danmark kan ikke så meget . De ville henvise til værkstedet eller forhandleren.


Også hvis han skriver om problemet med at de først anerkender fejlen, og så trækker det tilbage igen? Og skriver at sagen bliver overgivet til Forbrugerstyrelsen hvis Panasonic Danmark ikke kommer op med en løsning?
Back to Top
kimila View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 01-August-2004
Location: 2730 Herlev.
Status: Offline
Points: 314
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kimila Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Maj-2016 at 01:09
Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre.

Jeg tror også at Panasonic center rødovre og buddinge har talt sammen.

Jeg har brug for et kæmpe godt råd.

Hjælp.

mvh

kimila
Back to Top
kimila View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 01-August-2004
Location: 2730 Herlev.
Status: Offline
Points: 314
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kimila Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Maj-2016 at 01:39
Så nu har jeg skrevet til Panasonic Center Danmark igen.

Her er hvad jeg har skrevet.


Jeg har før skrevet til jer ang. dette tv som ikke viser 3D effekten korekt.

Da man ikke kan skrive sådan en lang forklaring her må i meget gerne kontakte mig på 23 74 54 88.

Der er skrevet en klage over Panasonic center, Buddinge radio og tv som er lagt op på trustpilot under "totaltv".


Jeg har talt med en fra panasonic service center som foreslog at jeg skulle tage kontakt til et andet Panasonic center her på sjælland og fremlægge problemet.

Det har jeg så gjord, Panasonic Center Rødovre og vi aftalte at jeg kan kommer forbi med tv'et Torsdag 19-05-2016 kl.10:30.

Jeg ankom så med tv'et som så blev sat op i butikken.

Nu var denne person som jeg aftalte det med (Jimmy) ikke til stede da jeg kom men vil kommer senere på dagen.

En anden fra butikken undersøgte så tv'et.

Han kunne godt se at det ikke viste 3D billedet som det skulle.

Han ville så lige prøve med en af deres egne bluray afspiller men resultatet er det samme.

Han prøvede så at nulstille tv'et og bagefter se eller ændre på de forskellige indstillinger men
det hjalp ikke.

Hvis man sad lige foran skærmen er 3D billedet dobbelt, både med briller og uden briller, stadig ingen 3D virkning.

Det er ligesom den højre halvdel ikke kan finde ud af at give den 3D virkning.

Han kom til det resultat at der er fejl på 3D siden.

Han satte sig ind og skrev denne fejl seddel.

Jeg citerer.

"Hermed har vi modtaget Kim Michael Larsens tv til undersøgelse og reparation, Model: Tx-43cx750E med SN: NG-5610082, med fejl på 3d effekt siden, vi får undersøgt tv'et og sendt det til reparation hos Panasonic.

Emil Andersen fra Sommer-as (Panasonic Center Rødovre) har også set fejlen og konstateret tv'er er defekt".

Jeg takkede for deres venlighed og kørte hjem.

Havde været hjemme i 2 til 3 timer så ringede min mobil.

Det var dem fra butikken i rødovre.

Nu har deres chef Jimmy set på tv'et og har konstaterer at dette tv ikke fejler noget.

Han siger noget i denne stil.

"Det kan godt være at noget ser dobbelt ud i højre side men det må være optagelsen i filmen og den teknologi der bliver brugt i passiv 3D."

Det kan da godt været det er 2 forskellige teknologier der bliver brugt men 3D effekten skal da være den samme.

Der blev også sagt at ham som undersøgt tv'et ikke har med tv'er at gøre i butikken.

Man skal stadig ikke være ekspert eller have en doktor grad for at kunne se om 3D virker.

Det underlige ved det hele er at ham som skrev fejlrapporten nu har vendt 180 grader og siger nu at tv'et er ok, det må det være når min chef siger det.

Ham der så har vendt 180 grader tager tv'et med da han ikke bor så langt fra mig.

Han ankommer så med mit tv og vi taler lidt om dette der er sket.

De kan ikke sende det til reparation det skal går igennem der hvor jeg har købt det, siger han.

Men hvorfor man lige pludselig ændre sin mening hvorstår jeg ikke det fjerneste af.

Hvis der ikke sker noget nu, er det forbrugerklagenævnet.
mvh

kimila
Back to Top
hansie View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 01-Juli-2004
Location: Køge egnen
Status: Offline
Points: 7193
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote hansie Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Maj-2016 at 06:13
Måske et 3D kyndig recordere medlem nær dig kan kikke på det og se hvad der går galt.

Ikke det hjælper dit tv.   Men er da nysgerrig på fejlen, er den mon periodisk ?
Back to Top
Flash! View Drop Down
Super bruger
Super bruger
Avatar

Joined: 03-Februar-2016
Status: Offline
Points: 444
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Flash! Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Maj-2016 at 09:29
sær og speget sag.
Du bliver nødt til at oprette sag ved forbrugersryrelsen, ellers bliver du trukket rund ved næsen indtil du giver op.
Back to Top
Bruger udmeldt 43 View Drop Down
--
--


Joined: 18-April-2007
Status: Offline
Points: 0
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Bruger udmeldt 43 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 22-Maj-2016 at 09:45
Ja det er fint du agerer og beskriver problemstillingen for Panasonic Danmark. Så har de chancen for at undersøge sagen og få udlægningen fra de to Panasonic Centre. Jeg mener de må være interesseret i at finde hoved og hale i sagen. Man skulle gerne være bedre stillet ved at handle med en specialforretning frem for et EL-Supermarked.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1234 5>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.