recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Play-knap grånet ud på Samsung TV app (H-model)
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Play-knap grånet ud på Samsung TV app (H-model)

 Post Reply Post Reply
Author
Message
JENC View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 22-April-2009
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 615
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JENC Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Play-knap grånet ud på Samsung TV app (H-model)
    Posted: 26-Juli-2015 at 12:13
Hej

Jeg har yousee tv abonnement og YouSee Bredbånd, og har adgang til film i deres Yousee Play univers.

Når jeg logger ind på Yousee Play på min tablet, får jeg fint adgang til film under mit abonnement, og kan afspille valgte film uden problemer.

Når jeg logger ind på YouSee app'en på et Samsung TV (2014 model) kan jeg logge ind i app'en. Jeg kan vise film. Jeg kan filtrere på film til leje og film jeg har adgang til.

Men når jeg så på Samsung TV'et vælger en film om jeg a) har adgang til og som b) afspiller fint på min tablet, så er afspilningsknappen i Samsung app'en grånet ud, og jeg kan ikke starte filmen.

Fjernsynet er forbundet via indbygget trådløst wifi. Og det er tablet'en (der virker) også. 

Alt ser ud til at virke, pånær afspilningsknappen i tv-app'en. Det kunne være en indholdsadgangsting, men det tror jeg ikke. Dels fordi jeg har adgang - testet via tablet app'en - dels fordi Yousee selv skriver de giver besked hvis man ikke har adgang.

- Er der nogen der har oplevet dette eller har et bud på en løsning?

Hilsen
Jens
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.