Print Page | Close Window

Viaplay Samsung C7005

Printed From: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Category: Modtagelse og distribution
Forum Name: Smart TV
Forum Description: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
URL: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=104806
Printed Date: 16-Maj-2025 at 19:18
Software Version: Web Wiz Forums 12.07 - https://www.webwizforums.com


Topic: Viaplay Samsung C7005
Posted By: Vansack
Subject: Viaplay Samsung C7005
Date Posted: 29-November-2011 at 20:21
Hej.
 
Jeg ved ikke om emnet er lagt rigtigt, men håber det går.
 
Jeg har et Samsung C7005 med mailto:internet@TV - internet@TV hvor jeg tidligere har benyttet mig af viaplay app'en med succes. Men efter en opdatering af TV'et virker det ikke optimalt mere. Dvs, at jeg sagtens kan streame live sports udsendelser, men jeg kan ikke streame alt andet matriale som er til rådighed såsom serier osv. Jeg har prøvet at nulstille alt info i mailto:internet@TV - internet@TV indstillingerne men uden held.
 
Er der andre der har oplevet samme problem ??
 
PS. Jeg har den fulde pakke og alt virker hvis jeg logger ind på PC'en.  


-------------
Lars.



Replies:
Posted By: Gert
Date Posted: 24-Januar-2012 at 14:22
Jeg har nøjagtigt samme problem...
Fandt du en løsning ?



Print Page | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - https://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net