Print Page | Close Window

Error_model_bind

Printed From: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Category: Modtagelse og distribution
Forum Name: Smart TV
Forum Description: Smart TV, Google TV, Apple TV, Microsoft TV og andre indholdstjenester til TV
URL: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=120926
Printed Date: 19-Maj-2025 at 10:11
Software Version: Web Wiz Forums 12.07 - https://www.webwizforums.com


Topic: Error_model_bind
Posted By: Mazip
Subject: Error_model_bind
Date Posted: 03-Marts-2013 at 13:21
Hey.

Når jeg vil køre apps på mit samsung smart tv får jeg følgende fejlkode: error_model_bind

Andre der oplever denne problematik?

Jeg har forbindelse både til router og internet. Har genstartet router uden held.

Mvh mads



Replies:
Posted By: Mazip
Date Posted: 03-Marts-2013 at 13:28
Mit TV er et Samsung UE55ES7005XXE


Posted By: Nagash
Date Posted: 03-Marts-2013 at 16:20
Smart HUB er nede... Igen...
Jeg ved ikke hvad det er for en smart software designer, der har valgt, at man skal have forbindelse til Smart HUB, for at køre 3. parts apps man har i forvejen dog. Det giver ingen mening, at fordi Smart HUB er nede, så kan man heller ikke komme på Netflix :S


-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Posted By: Mazip
Date Posted: 03-Marts-2013 at 17:54
Det er rimelig usmart!

Jeg har erfaret, at der er mange andre med samme problem i både DK, US og GBR.


Posted By: Mb120
Date Posted: 03-Marts-2013 at 18:27
Samsung kan åbenbart ikke lave software - og det bliver ikke bedre SUK - mit næste tv bliver med 140% sikkerhed IKKE fra samsung !


Posted By: Mazip
Date Posted: 03-Marts-2013 at 21:27
Nu virker skidtet igen :)


Posted By: Jacobkk85
Date Posted: 03-Marts-2013 at 21:38
Mit e8005 virker stadig ikke. Hvis jeg vidste at samsungs servere skulle værre oppe for at jeg kunne bruge mit tv havde jeg aldrig købt et samsung tv....


Posted By: Mb120
Date Posted: 03-Marts-2013 at 21:44
Samme her. Samsung og software ....suk


Posted By: Nagash
Date Posted: 03-Marts-2013 at 23:41
Min BD-ES6000 er også oppe igen. Sidder og ser Top Gear på Netflix på den nu.

-------------
https://forum.recordere.dk/topic161144_post1622452.html#1622452" rel="nofollow - Min bio

http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=112448&title=nagash-stuebio-og-andet" rel="nofollow - Min GAMLE bio


Posted By: Jacobkk85
Date Posted: 04-Marts-2013 at 07:28
Mit e8005tv er stadig ikke oppe. Hvad sker der man :s


Posted By: ElCapitano
Date Posted: 04-Marts-2013 at 07:41
Stadig nede....
Opdaterede Firmware, så forbindelsen til nettet er på plads, men får stadig ERROR_MODEL_BIND....
Utroligt at App's kræver kommunikation med Samsung servere for at virke...


Posted By: Jacobkk85
Date Posted: 04-Marts-2013 at 10:37
Hvad sker der lige?? Hvorfor er det ikke oppe endnu? Kan de ikke finde reset knappen på deres server eller hvad....


Posted By: Jacobkk85
Date Posted: 04-Marts-2013 at 22:18
Virker stadig ikke. Fedt med et tv til15.000 som kun virker halvt....



Print Page | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - https://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net