Print Page | Close Window

Vild sag ved SonyCenter Odense Taberen forbrugeren

Printed From: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Category: Visnings- og lytte-udstyr
Forum Name: LED TV - LCD TV
Forum Description: Forum for LED TV - LCD TV
URL: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=122333
Printed Date: 24-Maj-2025 at 02:42
Software Version: Web Wiz Forums 12.07 - https://www.webwizforums.com


Topic: Vild sag ved SonyCenter Odense Taberen forbrugeren
Posted By: castillo
Subject: Vild sag ved SonyCenter Odense Taberen forbrugeren
Date Posted: 16-April-2013 at 16:47

EDIT NU MED FORHANDLER NAVN

Jeg er desværre nød til at afreagere på en måde som jeg normalt aldrig ville gøre!

Da jeg desværre har været ude for en lang og grim servicesag med mit Sony 52HX900 TV.

Og det skal lige siges at jeg ikke er interesseret i at hænge nogen ud ved navn, hverken butikken eller medarbejdere.

Det hele startede på mit daværende arbejde tilbage i slutningen af november måned.  Hvor jeg oprettede en sag ved et autoriseret værksted.  Da mit tv led af backlight bleeding, og mærkelig ustabil pixelering i nogen situationer (se billeder). Jeg fik det tilbage med nye led og helt nyt panel lige før jul. Men desværre viste det sig nærmeste ved første øjekast at problemerne ikke var afhjulpet.. Faktisk i sådan en grad af backlight bleeding var forværret i forhold til før jeg sendte det ind.  Dernæst lå jeg i flytning og fik først oprettet en genreparation 13. februar, dette gjorde jeg direkte ved værkstedet.  Værkstedet meldte mig efter 14dage at de u meldbart havde svært ved at genskabe problemerne, men at han godt kunne ane bleeding.  Jeg havde på forhånd taget billede af hvad jeg oplevede af fejl. Han tilbød mig at skifte panelet ud (igen), for han kunne godt se der var noget galt. Men han kunne ikke love at resultatet blev bedre. Derfor tog jeg kontakt til forhandleren, min tidligere arbejdsgiver. For at få dem til at undersøge hvad man så gør i sådan en speciel situation. Jeg er jo ikke tilfreds med at stå med en skærm som er i ringere kvalitet end før jeg sendte den til reparation.  Jeg fik besked på forklare sagen skriftligt så de kunne sende den videre. Det fik de sammen med billederne som også var sendt til værkstedet. De lovede at de selvfølgelig ville følge op på sagen og finde en løsning.

Dagene går og går - jeg hører ikke noget. Jeg prøvede uge efter uge at rykke for svar da jeg ikke hørte noget. Hver gang fik jeg en ”ligegyldig” mail tilbage om at de afventer svar fra konsulent..  

Efter 6 uger på værksted (butikken har været inde i sagen 4 uger nu) får jeg en mail fra værkstedet om at jeg skal kontakte dem ang. levering af tv. Jeg tror naturligvis at tv´et er lavet, men NEJ. De vil blot levere det tilbage da de ikke har hørt mere.  Jeg forklarede dem at sagen ligger ved butikken og at jeg også afventer svar.

Dette skrev jeg naturligvis til butikken og rykkede dem endnu en gang!  Tilbage fik jeg blot af vide at sagen lå ved salgschefen og at de pressede på.

På dette tidspunk var jeg godt træt af sagen og den alt for lang tid tv’et havde været inde på værksted !  Her den 3. marts mister jeg tålmodigheden og ringer til forbruger klage nævnet, for at blive guidet.  Viste ærligt talt ikke hvad jeg skulle gøre.  De fortalte at jeg rent juridisk kunne kræve købet ophævet da sagen havde været alt for lang.  Samme dag skriver jeg endnu en mail til butikken for at gøre det klart at jeg på ingen måde kan og vil acceptere sagens længde (på dette tidspunk 7 uger) og at jeg allerhelst ville ophæve købet. 

Dette blev afvist at butikken, som mente jeg selv var ude om det, da jeg havde frabedt mig at få tv´et leveret.  Dette passer os, men det var jo på baggrundt af at butikken ikke havde fundet et svar endnu.

Jeg skriver tilbage et langt klagebrev hvori jeg opsummere hele handlingen og redegør hvorfor jeg har mistede tålmodigheden. Samtidig gør jeg det klart at jeg ikke ønsker en konflikt, men blot en løsning som jeg kan leve med og gerne hurtigst muligt.

Dagen efter opdager jeg at mine ”kammerater” de tidligere kollegaer, har valgt at slette og blockere mig som ven på facebook. Så nu var jeg åbenbart uønsket i butikken pga. en servicesag?!

Næste skidt i sagen var at jeg bliver kontaktet af en service mand fra producenten af tv´et og ikke butikken. Det bliver aftalt at tv´et sendes fra værkstedet ud til butikken og bliver kigget for fejl.  For at få vurderet om salgsstedet syntes det er acceptabelt. Det var jeg ikke så meget for, hvis de havde set sig sure på mig, men der var ikke så meget andet at gøre.  Tv´et blev testet i butikken og ikke overraskende syntes butikken det var ok. Aftalen var yderligere at jeg skulle have tv´et tilbage i onsdags. Men det vidste butikken pludselig ikke noget om, selvom det var aftalt med service manden efter at have snakket med begge parter. Så da jeg skrev en mail om hvornår det kom onsdag, så anede de intet omkring det, for det stod stadig ved dem. Dette er langt fra optimalt da jeg havde planlagt min dag så jeg var hjemme og aftaler/møder blev flyttet, yderligere måtte jeg også aflyse Champions League kampen med gutterne på storskærmen.   

Men skærmen blev leveret med fragtmand torsdag. Noget som i princippet kunne have været sket i tirsdags.  Eller for mange uger siden hvis blot butikken havde ydet en normal service.

Men tv´et er kommet hjem.  Det blev pakket op og sat til sammen med en kammerat. Og han havde nemt ved at se fejlene, faktisk uden jeg havde forklaret ham problemerne, så pegede han dem ud af sig selv. Vi sammenlignede bleeding og pixel ”sløret” med mine forældres tv (NX700, samme årgang), for at se om det virkelig var mig som var emsig, men alle tilstedeværende oplevede de sammen problemer som jeg har reklameret over.  Faktisk i sådan en grad, at flere troede at var NX700 (Mid-end) som var det top tv´et til  32.000,-

Jeg har nu ”hyret” en anden radio/tv forhandler til at vurdere mit tv. Så jeg forhåbentlig kan gå videre i sagen. Forventer dog ikke salgsstedet er særlig samarbejdsvillig, så det bliver nok en juridisk omgang.  

Så alt i alt har det tager snart 9 uger og koste masse bøvl at få denne sag afsluttet. 


http://imageshack.us/photo/my-images/820/wp0000052.jpg/">
http://imageshack.us/photo/my-images/202/wp000004.jpg/">
http://imageshack.us/photo/my-images/716/wp0000092j.jpg/">
http://imageshack.us/photo/my-images/202/wp0000102.jpg/">

http://imageshack.us/photo/my-images/594/dsc00256cc.jpg/">

http://imageshack.us/photo/my-images/33/dsc00238rn.jpg/">



-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull



Replies:
Posted By: Muffeh
Date Posted: 16-April-2013 at 18:51
Håber seriøst for dig, du får en afslutning på det du kan leve med!
og det sku ikke altid at tidligere kollegaer eller venner er til at regne med når sådan noget opstår, så sig "fuck dem" og kom videre, få din sag afsluttet, og hold dig fra den butik fremover!

- og så alt mulig held og lykke til dig i fremtiden, og krydser fingre for dette er den sidste oplevelse du får af den slags Wink


-------------
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4


Posted By: Rasmusdc
Date Posted: 16-April-2013 at 20:01
øhhh det der "backlight issue" er HX900 ikke Backlit, så det er reelt den HALO effekt der er på alle backlit TV da det er zone opdelt? 

da det hænger sammen med placeringen af dit bluray logo, så på flatpanels du havde to billeder af det, med logoet forskellige steder, med samme issue..


-------------
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=73079&PID=735791&title=work-in-progress-hjemmebio#735791 - Min Hjemmebio


Posted By: Hother
Date Posted: 16-April-2013 at 20:04
Jeg kan kun mene, ud fra det du beskriver, at det er grove løjer, elendige tidligere kollegaer, og en lige så elendig serviceorganisationConfused


Posted By: castillo
Date Posted: 16-April-2013 at 20:16
Rasmusdc: Jeg har selv personligt stået og solgt pallevis af Sony tv. 
Jeg har dog aldrig set så meget upræcist lys før. . Men du kan ha ret i det med zoner.  Oplevede den anden dag at lys udfaldet omkring logoet var på størrelse med en basket bold :(


-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: Bruger udmeldt 38
Date Posted: 16-April-2013 at 20:41
Hvorfor får du en anden forhandler til at vurdere på TV'et? Det er da bare at starte en sag op, hos Forbrugerstyrelsen. De vil herefter udpege deres egen "ekspert", som skal have TV'et til vurdering.

M.v.h.


Posted By: castillo
Date Posted: 16-April-2013 at 20:53
Henrik B: I know :)    Blot for at stå stærkere... 



-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: Rasmus Larsen
Date Posted: 17-April-2013 at 11:03
Ikke for at træde yderligere i din trættende sag, hvor forhandleren ikke har ageret eksemplarisk, men dit tv har - så vidt jeg ser - altså absolut ingen "fejl". Det du ser er hverken bleeding eller clouding. Det er bare en af sideeffekterne ved local dimming-systemet. Det ses på alle LCD-TV med LED local dimming, inklusiv Sony og Philips-modeller og det er ret velbeskrevet i både seriøse anmeldelser og af brugere rundt omkring.

Det er et af de kompromisser man må tage ved local dimming, ligesom der er kompromisser ved at vælge et plasma-tv og ved at vælge et billedrørs-tv - og ligesom der er ved at vælge produkter indenfor alle produktkategorier (ud over tv).

Mht. lyset omkring Blu-ray-logoet så ser du det fordi, der ligger en zone bag ved, der prøver at oplyse logoet. Lyset kan dog ikke begrænses til logoet, da lyszonen er for stort. Derfor ender du med en slags "glorie" omkring logoet (hvert fald på en sort baggrund). Mht. pixelstøj, så lyder det mest som billedbehandlingen der, i standardindstillingerne, er elendig på Sony-tv - ligesom den er på alle andre tv. Ikke at det gør det bedre, men du kan selv justere på disse ting under billedmenuerne og zone-lyset kan du nemt undgå ved at slå local dimming-systemet fra, hvilket så gør sortniveauet svagere. Igen et kompromis man må affinde sig med i dag.


-------------
https://www.flatpanels.dk/TVdatabasen.php" rel="nofollow - TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels


Posted By: castillo
Date Posted: 22-April-2013 at 12:53
Rasmus..
Jeg er klar over alt det tekniske.  Og du har sådan set ret.. :)
Jeg har i min tid som sælger ALDRIG oplevet så iøjnefaldende et tilfælde før.. Og jeg har solgt mange Sony HX900, HX920/923.. Og har været med fra første generation - X4500 
Det er tydeligt at se at panelet ikke er i orden.  Og jeg har prøvet et kalibrere det, efter flere indstillinger.  
Men som jeg skriver er tv´et kommet tilbage med et NYT panel som er RINGERE end tidligere..


-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: castillo
Date Posted: 23-April-2013 at 20:18
Jeg har sendt en lang klage over forløbet og deres afgørelse af selve sagen og produktet.. Men da jeg ikke har hørt noget tilbage har jeg været nød til at oprette en sag ved forbrugerstyrelsen. Så nu må jeg vente og se hvad der sker.. men virkelig træls at en alm. Service sag bliver så bøvlet og langtrukken.

-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: CARS10
Date Posted: 23-April-2013 at 21:10
Bare så trist en historie. Jeg tror de fleste her på Recordere føler med dig.
    carsten


Posted By: javilha
Date Posted: 26-April-2013 at 18:22
.....at du får det tilbage med et nyt og nærmest defekt panel, burde du jo få et hel nyt tv og en anden model uden local dimming og få afsluttet den sag. Trist at det skal køre på den måde dér.

-------------
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*


Posted By: ehrnberg
Date Posted: 28-April-2013 at 11:24
Håber på det bedste for dig!
 
Er selv igang med en lignende sag hos forbrugerklagenævnet vedr. en Samsung Plasma. Der er det også noget med billedet.

Man finder virkelig ud af, hvordan servicen kan dale ved reklamtioner. Jeg købte mit tv i en butik, jeg altid har handlet i, og altid har været meget glad for. Men så kommer man med et tydeligt defekt produkt, viser dem billeder. De anderkender at det ser underligt ud, men mener ikke at det fejler noget. Og så starter rumlen.
 
Min sag startede i Januar, og jeg er kun kommet til fase 2, forhåbentligt snart 3. Håber din sag går lidt hurtigere.


Posted By: castillo
Date Posted: 29-April-2013 at 15:53
Jeg er i fase 2.. de har sendt sagen til butikken og de har indtil 8. Maj at reagere i..
Ved ikke hvad butikken skal svare på, men jeg er ikke blevet kontaktet endnu..

Læste at butikken skal betale over 8000kr i sags omsk. Hvis de taber..

-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: ehrnberg
Date Posted: 29-April-2013 at 16:41
Så kommenterer butikken på dine bemærkninger, og enten afviser ellet accepterer de dit krav.
Afviser de, har du mulighed for at modargumentere, og så ryger den efter en frist videre til fase 3. Min frist for modsigelser udløb for 2 måneder siden.
Det vil også koste butikken her 8.000 i sagsomkostninger, så jeg forstår ikke hvorfor de ikke bare ombytter mit tv, som kun kostede 9.000


Posted By: castillo
Date Posted: 29-April-2013 at 17:08
Okey... :) Havde også tænkt i noget i den stil..
Godt jeg har alle samtaler på mail..
Skrev jo mange mails til butikken, om hvad status var, men fik aldrig noget brugbart igen..

Har sendt billeder med af tv´ets fejl, mails, faktura, reprations papir, og beskrivelse af sagen til forbrugerklagenævnet. 

-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: ehrnberg
Date Posted: 29-April-2013 at 17:17
Så må alt jo være iorden :) Jeg har ligeledes vedhæftet billeder og film af mine fejl.
Jeg krydser fingre for dig :)


Posted By: castillo
Date Posted: 29-April-2013 at 17:30
lige over ! :D

-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: Ukke
Date Posted: 06-Maj-2013 at 19:59
Noget nyt?


Posted By: castillo
Date Posted: 13-Maj-2013 at 12:19
Desværre ikke :/ 

Butikken skal senest i dag (!) give deres udsagn i sagen .. Så jeg kommer nok snart i fase 3 ..
Ringer og spørg imorgen :)


-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: ehrnberg
Date Posted: 13-Maj-2013 at 13:18
Du skal væbne dig med tålmodighed.
Jeg ringede derind for ca 2 uger siden, for at spørge om min sag var kommet videre. Dertil fik jeg svaret "Nej, det kan godt tage indtil februar 2014, før vi har afsluttet din sag". Altså i alt 12 måneder pga travlhed. Det syntes jeg gangske enkelt er for lang tid, da jeg står med et tv der viser fejl. 12 måneder!!!
Så tålmodighed skal der åbenbart til.


Posted By: aerik
Date Posted: 05-Juni-2013 at 12:09
Har du hørt noget, eller fundet en løsning?


Posted By: castillo
Date Posted: 06-Juni-2013 at 14:18
Nej slet ikke..  De kører sagen ved forbrugerklagenævnet..

Men har nu valgt at offentliggøre forhandleren.. Nemlig Sony Center Odense


-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: Stougaard
Date Posted: 06-Juni-2013 at 16:28
Er det den i rosengårdscentret ?


Posted By: castillo
Date Posted: 06-Juni-2013 at 17:51
Si

-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: castillo
Date Posted: 28-Juni-2013 at 14:56
Update... De har sendt deres tilbage svar til forbrugerstyrelsen nu.
De tager selvfølgelige ikke ansvar for noget som helst. 
Sony Center Odense tager hverken ansvar for de 8 uger eller for de fejl på tv.. ! 
De finder ikke sagen unormal !  Og læner sig op at værkstedet afgørelse ( Samme værksted var de første til at ville skifte panel, men kunne ikke garantere bedre resultat )   - 
Sony DK har dog være lidt sødere, selvom de slet ikke berører sagen. De har givet mig en lille Voucher til deres online shop, da de 8 uger er LANGT over hvad de acceptere, både af dem selv og værkstedet ! 
Så ærgerligt at jeg ikke bare brugte Sony direkte.. 


-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: Kasper_J
Date Posted: 28-Juni-2013 at 16:19
Originally posted by Rasmus Larsen Rasmus Larsen wrote:

Ikke for at træde yderligere i din trættende sag, hvor forhandleren ikke har ageret eksemplarisk, men dit tv har - så vidt jeg ser - altså absolut ingen "fejl". Det du ser er hverken bleeding eller clouding. Det er bare en af sideeffekterne ved local dimming-systemet. Det ses på alle LCD-TV med LED local dimming, inklusiv Sony og Philips-modeller og det er ret velbeskrevet i både seriøse anmeldelser og af brugere rundt omkring.

 Vi har haft 2 af disse tv på arbejde (første blev stjålet) og de så præcist ud som trådstarters TV.

Personligt ville jeg nok have svært ved at leve med det, men mener ikke at det er en fejl som sådan.


Posted By: castillo
Date Posted: 03-Juli-2013 at 20:35
Tror ikke nogen vil/kan leve med det billede.. Folk spørge virkelige hvad der er galt med tv´et hvis vi ser film eller der bliver sat en cd på blu rayen og den går i "pausemode" (se billederne)
Det er trods alt et high-end tv til vejl. 32,000kr
Som sagt har jeg solgt masser af Sony tv og kender alt til det... Og jeg har tidligere X4500, som også er backlight led, så kender alt til den kvalitet de normalt har.. Men det her er virkelig ringe, så på en eller anden måde er der en defekt eller noget andet galt. 

Det er ufattelig ringe service og opfølgning fra butikkens side i hvert fald ! 


-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: castillo
Date Posted: 10-Juli-2013 at 12:02
ehrnberg: fase 3 nu 

-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: ehrnberg
Date Posted: 10-Juli-2013 at 23:44
Min er lige rykket til fase 4, og skal sendes til en sagkyndig :)

Godt at høre at der sker noget :)


Posted By: castillo
Date Posted: 11-Juli-2013 at 13:19
Okey cool, krydser fingere ! 

-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: Michel
Date Posted: 21-September-2013 at 14:43
skete der noget nyt i disse sager? :-)


Posted By: ehrnberg
Date Posted: 21-September-2013 at 18:01
Min sag trækker meget ud. Tv har været ved sagkyndig, og er kommet retur. Den sagkyndige kunne både se og forstå hvorfor jeg klagede. Det er nu 3 uger siden tv'et kom hjem, men forbrugerklagenævnet er stadig ikke kommet med en afgørelse.


Posted By: castillo
Date Posted: 18-November-2013 at 09:58
Ehrmberh : Fedt !!  

 Jeg afventer stadig


-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: castillo
Date Posted: 02-Januar-2014 at 13:38
Gad vide hvad der så sker nu, efter at butikken har drejet nøglen ! 

http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=10293&zoneid=5 - http://www.recordere.dk/indhold/templates/design.aspx?articleid=10293&zoneid=5

Men med denne service var det jo også kun et spørgsmål om tid ! 


-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: ehrnberg
Date Posted: 02-Januar-2014 at 16:54
Længe leve forbrugerklagenævnets ekstremt lange behandlingstid.....

Jeg er heller ikke kommet længere. Håber de giver erstatning fra egen lomme så.


Posted By: castillo
Date Posted: 30-Januar-2014 at 12:27
Længe leve forbrugerklagenævnets ekstremt lange behandlings tid JA

Butikken er gået konkurs !  Sagen er lukket !  Taberen mig ! 

Sony Center Odense kunne slippe afsted med:
Tv på værksted 8 uger i træk ! (11 uger i alt)
Stadig periodisk defekt panel efter rep. ! 
Ingen service elle opfølgning fra butikkens side !
Blive personlige, lagde mig på køl (tidligere kollegaer)
Afviste reelt krav om ombytning eller opsigelse af køb ! 
Jeg blev aldrig informeret om sagens forløb selvom varen var 8 uger på værksted ! 
Overholdte ikke aftale omkring levering af tv til min privat adresse. 

Sony DK har også været indeover denne sag! Men de kunne ikke stå til ansvar for hvordan et autoiseret Sony Center behandler deres kunder... Men Sonys lille erkendtlighed i form af en voucher, har vist sig heller ikke at være gyldig.  På 6 uge uden svar fra supporten har jeg igen henvendt mig til toppen af Sony, om at få enten ønskede produkt eller en gyldig kode. 


-------------
Sony: 52HX900/DA5600ES/S5000ES/PS4
FRONT: B&W XT8
CENTER: B&W XTC
BAG: B&W XT8
SIDE: B&W XT2
SUB: B&W PV1
Kabler: Van den Hull


Posted By: Stougaard
Date Posted: 30-Januar-2014 at 13:22
Øhh hvorfor er det ikke sony centerne der overtager garantierne, som jeg ser det er det en kæde og de burde klare det, på skiltet der var ved konkursboet henviser de jo selv til Sony centeret i århus.



Print Page | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - https://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net