Print Page | Close Window

Samsung H7005 wifi issue

Printed From: recordere.dk - Danmarks AV Forum
Category: Visnings- og lytte-udstyr
Forum Name: LED TV - LCD TV
Forum Description: Forum for LED TV - LCD TV
URL: https://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=141111
Printed Date: 21-Maj-2025 at 22:23
Software Version: Web Wiz Forums 12.07 - https://www.webwizforums.com


Topic: Samsung H7005 wifi issue
Posted By: barelyadraft
Subject: Samsung H7005 wifi issue
Date Posted: 09-Juli-2015 at 08:42
er der andre der har deres Samsung Smart TV (mit et H7005 55") sat op så det connecter til nettet via wifi og har problemer?

mit problem er at når jeg bruger f.eks. Netflix, TV 2 Play og/eller HBO Nordic så har den det med at skrive "disconnected from network". Nogle gange kommer den ikke tilbage og andre gange kommer appen tilbage og jeg kan se fra hvor jeg slap.  Det ser ud til at flere andre har haft problemet (se http://www.neowin.net/forum/topic/1214909-samsung-smart-tv-wifi-issues/ - her ), da det lyder som at være det samme issue. Findes der et fix eller skal man kable / bruge en wifi bridge eller lignende?

Jeg har ikke kunne finde noget mønster i hvornår den disconnecter og min wifi AP er under en meter fra TVet .

TVet er opdateret med senste firmware (1250).


-------------
--

blogger @ http://sorenostergaard.com - http://www.sorenostergaard.com



Replies:
Posted By: pdrhan
Date Posted: 09-Juli-2015 at 10:13
Hvorfor ikke bare sætte et netværkskabel i......

-------------
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager


Posted By: barelyadraft
Date Posted: 09-Juli-2015 at 22:12
Originally posted by pdrhan pdrhan wrote:

Hvorfor ikke bare sætte et netværkskabel i......

fordi mit spørgsmål relaterer sig til den elendige wifi del


-------------
--

blogger @ http://sorenostergaard.com - http://www.sorenostergaard.com


Posted By: pdrhan
Date Posted: 10-Juli-2015 at 08:31
Originally posted by barelyadraft barelyadraft wrote:



Originally posted by pdrhan pdrhan wrote:

Hvorfor ikke bare sætte et netværkskabel i......


fordi mit spørgsmål relaterer sig til den elendige wifi del


Javel,jaa - men kan da så oplyse at der er ingen problemer med mit wifi i tv,heller ikke efter sidste fw update.....

-------------
SamsungLED 55uh8200|Samsung SMT-H3126R|iPhone 6+
-----------------
Kastrup/Amager



Print Page | Close Window

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07 - https://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd. - https://www.webwiz.net