recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Problemer med X20 og/eller Yousee
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic ClosedProblemer med X20 og/eller Yousee

 Post Reply Post Reply
Author
Message
juggernaut View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger


Joined: 10-Juni-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 21
Direct Link To This Post Topic: Problemer med X20 og/eller Yousee
    Posted: 25-April-2011 at 15:37
Hej med jer.
 
Jeg har igennem det sidste års tid haft et ret så irriterende problem med min 42X20. Ja, om det er tv'et eller min udbyder (Yousee), ved jeg faktisk ikke.
 
Problemet opstår næsten hver eneste gang jeg trykker "guide". Her kommer så alle kanalerne frem og jeg kan frit køre til højre eller venstre for at bladre i kanalerne. Næsten da. Når jeg har bladret de første 10-20 kanaler igennem, fryser guiden pludseligt. Og når det sker, kan jeg kun bevæge markøren i de 5 kanaler der vises på skærmen lige nu. Jeg kan heller ikke vælge at se en af disse 5 kanaler. Eneste mulighed for at rette fejlen, er at slukke og så tænde tv'et igen.
 
Jeg har naturligvis haft kontakt til Panasonic's support-afdeling. Vi har prøvet alle mulige ting. Bl.a. at slukke for tv'ets link funktioner. Udfaldet er det samme. Problemet er der stadigt. Medarbejderen understreger samtidigt, at fejlen ikke ligger i produktet, men hos udbyderen. Hvilket i mit tilfælde er Yousee.
 
Kan problemet mon løses? Jeg er fantastisk glad for denne skærm. Hvis bare ikke det lige var for denne fejl.
 
På forhånd tak.
 
-Brian
Back to Top
juggernaut View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger


Joined: 10-Juni-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 21
Direct Link To This Post Posted: 26-April-2011 at 09:55
Slet ingen der kan hjælpe, eller har oplevet tilsvarende?
Back to Top
kena View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 03-Maj-2006
Location: Amager
Status: Offline
Points: 416
Direct Link To This Post Posted: 26-April-2011 at 10:20
Jeg har samme produkter, som dig. Boksen fryser en gang i mellem, men jeg har ikke oplevet det problem, som du beskriver. Dog bruger jeg ikke guiden helt så meget, men i stedet direkte kanalvalg, hvis jeg for eksempel skal fra kanal 1 til 42. Jeg vil se, om jeg kan fremprovokere samme problem i aften.
Back to Top
juggernaut View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger


Joined: 10-Juni-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 21
Direct Link To This Post Posted: 26-April-2011 at 10:28
Jeg har dog ingen boks. Signalet går direkte fra stikket i væggen og ind i skærmen. Men det kunne være pudsigt, hvis du kunne opnå samme resultat.
Back to Top
kena View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 03-Maj-2006
Location: Amager
Status: Offline
Points: 416
Direct Link To This Post Posted: 26-April-2011 at 10:32
OK, jeg troede du mente guiden i yousee boxen. Jeg skal se om jeg kan koble antennekablet direkte på tv i stedet for yousee box og fremprovokere problemet.
Back to Top
juggernaut View Drop Down
Junior bruger
Junior bruger


Joined: 10-Juni-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 21
Direct Link To This Post Posted: 13-Maj-2011 at 14:15
Jeg har nu både haft fat i Panasonic og Yousee. Begge parter mener ikke at problemet er opstået i forbindelse med deres produkt. Panasonic siger dog at jeg bare skal indlevere det til forhandleren og få det kigget på. Hermed gjort.
 
Nu har jeg før haft en del elektronik til rep og ved af erfaring, at man kan komme ud for at skulle have et andet produkt. Skulle det opstå, vil jeg da gerne have opfrisket hvordan jeg står. Kan jeg forvente at skulle have et produkt i samme kvalitet eller afspejler det sig i indkøbsprisen på mit nuværende tv?


Edited by juggernaut - 13-Maj-2011 at 14:50
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.