recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  New Posts New Posts RSS Feed - PS63C7705 - HDMI virker ikke!
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Topic ClosedPS63C7705 - HDMI virker ikke!

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 17-Maj-2004
Location: 4100
Status: Offline
Points: 40543
Direct Link To This Post Posted: 30-November-2010 at 19:32
 
 Det må da vel i første omgang være forretningen hvor det er købt.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
Rasmusdc View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 09-December-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 1756
Direct Link To This Post Posted: 30-November-2010 at 19:43
samsungs prestige det er den første du tager fat i, får skrevet dig op og får det kort man får, så skulle de gerne være fremme inden for en dag.
Back to Top
Fabricius View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 25-December-2004
Status: Offline
Points: 333
Direct Link To This Post Posted: 30-November-2010 at 19:45
Originally posted by Rasmusdc Rasmusdc wrote:

samsungs prestige det er den første du tager fat i, får skrevet dig op og får det kort man får, så skulle de gerne være fremme inden for en dag.
 
Har lige registreret mig i dette øjeblik, men der går jo et stykke tid, inden man modtager kortet.
Back to Top
Flemming Larsen View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 24-Oktober-2007
Location: 2630 Taastrup
Status: Offline
Points: 24802
Direct Link To This Post Posted: 30-November-2010 at 19:54
Originally posted by Fabricius Fabricius wrote:

Originally posted by Rasmusdc Rasmusdc wrote:

samsungs prestige det er den første du tager fat i, får skrevet dig op og får det kort man får, så skulle de gerne være fremme inden for en dag.
 
Har lige registreret mig i dette øjeblik, men der går jo et stykke tid, inden man modtager kortet.
Du behøver ikke få kortet inden du ringer, bare det er registreret, så er det fint. Så ring bare i morgen.
Mvh
Flemming Larsen
Back to Top
Henning B View Drop Down
Bruger
Bruger
Avatar

Joined: 18-Oktober-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 133
Direct Link To This Post Posted: 30-November-2010 at 20:02
Det tog fra jeg ringede med ca samme fejl til de havde nyt mainboard hjemme og til det blev skiftet en uge.
Selve besøget af teknikeren tog en halv time inklusiv nedtagning af tv,adskilning,udskiftning,samling,hænge på væg ,ny firmware lagt på og kanalsøgning,afprøvning af HDMI udgange.
Benq W1060.Epson EH-TW7000 .Samsung BD-H8900. ONKYO TX-NR696. Harbo Sat 10, 5.2.1 Atmos og Klipsch R-112SW Sub. 110 tommer Hvid væg .
Back to Top
Fabricius View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 25-December-2004
Status: Offline
Points: 333
Direct Link To This Post Posted: 30-November-2010 at 20:14
Originally posted by Henning B Henning B wrote:

Det tog fra jeg ringede med ca samme fejl til de havde nyt mainboard hjemme og til det blev skiftet en uge.
Selve besøget af teknikeren tog en halv time inklusiv nedtagning af tv,adskilning,udskiftning,samling,hænge på væg ,ny firmware lagt på og kanalsøgning,afprøvning af HDMI udgange.
 
Det lyder godt! Jeg fatter knoglen i morgen Tongue.
 
M.v.h.
Henrik.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.