|
Slette cache og data i TV2 Play appen |
Post Reply ![]() |
Author | |
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 16-September-2005 Location: Randers,Denmark Status: Offline Points: 716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 03-November-2020 at 14:29 |
Jeg har et philips 8804 smart tv, med bla TV2 Play app installeret. Appen er begyndt at lukke ned 1-2 sekunder efter jeg åbner den. TV2 bad mig slette/slukke/tænde og geninstallere, uden effekt.
Så bad TV2 mig om at slette cache og data i TV2 Play appen, og den mulighed kunne jeg slet ikke se på mit tv, så jeg ringede til Philips. Første supporter ved Philips havde aldrig hørt om cache og data i en app, så jeg måtte stave det for ham. Efter at have undersøgt sagen, vendte Philips tilbage på mail - den mulighed jeg efterspurgte stod ingen steder i manualen. Kan nogen hjælpe med hvad der er op og ned i denne sag? |
|
Steen
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. hvis dit Philips 8804 smart tv, er et Android TV, bør du kunne gå ind i: Setting Apps Se alle Apps Installerede Apps TV2 Play Ryd data Ryd cache Jeg har prøvet det på en Android Boks. Men tror at det er det samme. Hilsen Carsten. Edited by csell - 03-November-2020 at 15:36 |
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 16-September-2005 Location: Randers,Denmark Status: Offline Points: 716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mit tv er efter denne side et smart tv, men har ikke de muligheder du nævner
Philips |
|
Steen
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Joined: 16-Juni-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 4755 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej. Jeg checkede et Philips 50" 4K UHD LED Smart TV 50PUS8804/12 før at jeg svarede dig: I følge specifikationerne har det Android 9.0. Jeg ved ikke hvordan, man kommer ind i Android Setting Menuen. Men måske andre kan hjælpe os? Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 16-September-2005 Location: Randers,Denmark Status: Offline Points: 716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
TV2 har efter et par dage erkendt at det er en kendt fejl, og at de arbejder på en løsning
|
|
Steen
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Joined: 17-Maj-2004 Location: 4100 Status: Offline Points: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er naturligvis med Android, for ellers var der ikke en TV2 Play App til det. Fremgangsmåden for rydning af Data/Case i Android TV OS er som det er beskrevet af csell.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 16-September-2005 Location: Randers,Denmark Status: Offline Points: 716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fremgangsmåden er anderledes på mit Philips tv, kan jeg oplyse den skråsikre om
|
|
Steen
|
|
![]() |
|
isteen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 16-September-2005 Location: Randers,Denmark Status: Offline Points: 716 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Til andre med evt samme fabrikat/problem, kan jeg oplyse at fremgangsmåden til at slette cache og data er:
*Android side *Apps *TV2 Play app *Højreklik (længerevarende tryk på appen) *Oplysninger *Ryd data *Ryd cache |
|
Steen
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
|
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |