recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Slette cache og data i TV2 Play appen
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Slette cache og data i TV2 Play appen

 Post Reply Post Reply
Author
Message
isteen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 16-September-2005
Location: Randers,Denmark
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote isteen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Slette cache og data i TV2 Play appen
    Posted: 03-November-2020 at 14:29
Jeg har et philips 8804 smart tv, med bla TV2 Play app installeret. Appen er begyndt at lukke ned 1-2 sekunder efter jeg åbner den. TV2 bad mig slette/slukke/tænde og geninstallere, uden effekt.
Så bad TV2 mig om at slette cache og data i TV2 Play appen, og den mulighed kunne jeg slet ikke se på mit tv, så jeg ringede til Philips.
Første supporter ved Philips havde aldrig hørt om cache og data i en app, så jeg måtte stave det for ham. Efter at have undersøgt sagen, vendte Philips tilbage på mail - den mulighed jeg efterspurgte stod ingen steder i manualen.
Kan nogen hjælpe med hvad der er op og ned i denne sag?
Steen
Back to Top
csell View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 16-Juni-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 4755
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote csell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2020 at 15:32
Originally posted by isteen isteen wrote:

Jeg har et philips 8804 smart tv, med bla TV2 Play app installeret. Appen er begyndt at lukke ned 1-2 sekunder efter jeg åbner den. TV2 bad mig slette/slukke/tænde og geninstallere, uden effekt.
Så bad TV2 mig om at slette cache og data i TV2 Play appen, og den mulighed kunne jeg slet ikke se på mit tv, så jeg ringede til Philips.
Første supporter ved Philips havde aldrig hørt om cache og data i en app, så jeg måtte stave det for ham. Efter at have undersøgt sagen, vendte Philips tilbage på mail - den mulighed jeg efterspurgte stod ingen steder i manualen.
Kan nogen hjælpe med hvad der er op og ned i denne sag?

Hej.

hvis dit Philips 8804 smart tv, er et Android TV, bør du kunne gå ind i:

Setting
Apps
Se alle Apps
Installerede Apps
TV2 Play
Ryd data
Ryd cache

Jeg har prøvet det på en Android Boks. Men tror at det er det samme.

Hilsen Carsten. 



Edited by csell - 03-November-2020 at 15:36
Back to Top
isteen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 16-September-2005
Location: Randers,Denmark
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote isteen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2020 at 15:51
Mit tv er efter denne side et smart tv, men har ikke de muligheder du nævner
Philips
Steen
Back to Top
csell View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 16-Juni-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 4755
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote csell Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2020 at 16:17
Hej.

Jeg checkede et Philips 50" 4K UHD LED Smart TV 50PUS8804/12 før at jeg svarede dig:


I følge specifikationerne har det Android 9.0.

Jeg ved ikke hvordan, man kommer ind i Android Setting Menuen. Men måske andre kan hjælpe os?

Hilsen Carsten.

Back to Top
isteen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 16-September-2005
Location: Randers,Denmark
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote isteen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2020 at 16:22
TV2 har efter et par dage erkendt at det er en kendt fejl, og at de arbejder på en løsning
Steen
Back to Top
Radiomanden View Drop Down
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Joined: 17-Maj-2004
Location: 4100
Status: Offline
Points: 40543
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Radiomanden Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2020 at 16:26
 Det er naturligvis med Android, for ellers var der ikke en TV2 Play App til det. Fremgangsmåden for rydning af Data/Case i Android TV OS er som det er  beskrevet af csell.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Back to Top
isteen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 16-September-2005
Location: Randers,Denmark
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote isteen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-November-2020 at 16:59
Fremgangsmåden er anderledes på mit Philips tv, kan jeg oplyse den skråsikre om
Steen
Back to Top
isteen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 16-September-2005
Location: Randers,Denmark
Status: Offline
Points: 716
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote isteen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 05-November-2020 at 16:41
Til andre med evt samme fabrikat/problem, kan jeg oplyse at fremgangsmåden til at slette cache og data er:
*Android side
*Apps
*TV2 Play app
*Højreklik (længerevarende tryk på appen)
*Oplysninger
*Ryd data
*Ryd cache
Steen
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.