recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  New Posts New Posts RSS Feed - Sonos lang tid om at starte ny sang
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Sonos lang tid om at starte ny sang

 Post Reply Post Reply Page  <123>
Author
Message
Jever View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 09-April-2004
Location: Karise
Status: Offline
Points: 975
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Jever Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Juli-2015 at 18:27
Jeg har lige testet mine tjenster.

Spotify, Deezer, Google Music, Tidal samt Wimp skifter alle indenfor et sekund eller ligende.
Men TDC Play har også her en buffer tid på 6-7 sekunder.
Back to Top
Torben Rasmussen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Joined: 06-Februar-2007
Location: København
Status: Offline
Points: 4378
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Torben Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Juli-2015 at 12:16
Hos mig er der problemer på både Youmusic og Wimp/Tidal med 5-6 sekunders delay. Jeg har fået svar fra den tekniske afdeling hos Sonos og de arbejder på det. De har fået flere henvendelser omkring problemet og på nuværende tidspunkt afsøger de ikke løsninger lokalt hos kunden, men fokuserer på at løse problemet i deres ende. Det er befriende idet det godt kan være lidt tungt når de først skal igennem deres checkliste for at afsøge om problemet ligger i kundens system eller i den tjeneste der benytter.

Jeg har været igennem et par service-procedurer, hvor jeg havde problemer med Wimp på Sonos, og hvor problemet helt tydeligt var i samspillet mellem Sonos' server og Wimp's server, men alligevel skulle man lige hele møllen igennem med at tænde/slukke, kablet/Wireleess, tjekke IP-adresser og DNS mv.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Back to Top
mbm1 View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 15-Januar-2005
Status: Offline
Points: 2047
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mbm1 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 29-Juli-2015 at 12:29
også her desværre.
fint de er obs på problemet og får det løst
Back to Top
mainleif View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 26-September-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mainleif Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-August-2015 at 16:36
Nu har jeg købt spotify og der kan man også gemme sange direkte ned i spotify playlisterne. Så slipper jeg for at bruge sonos playlisterne som man ikke kan lave backup af.
Back to Top
Torben Rasmussen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Joined: 06-Februar-2007
Location: København
Status: Offline
Points: 4378
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Torben Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 03-August-2015 at 19:26
Jeg er ikke helt sikker på, hvad det svar har med emnet at gøre?
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Back to Top
mainleif View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 26-September-2006
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mainleif Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-August-2015 at 13:10
Nu er det så en måned siden problemet opstod. Yousee og tdc virker stadigvæk dårligt på sonos :-(

Edited by mainleif - 28-August-2015 at 13:10
Back to Top
Torben Rasmussen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Joined: 06-Februar-2007
Location: København
Status: Offline
Points: 4378
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Torben Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-August-2015 at 13:20
Ja, hos mig er det også stadig elendigt med Tidal. Min sag hos Sonos står som "Collecting info".

Edited by Torben Rasmussen - 28-August-2015 at 13:23
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Back to Top
Torben Rasmussen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Joined: 06-Februar-2007
Location: København
Status: Offline
Points: 4378
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Torben Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-August-2015 at 20:30
Jeg har fået et svar fra Sonos, der lyder på en løsning i oktober plus/minus en måned. De skal have mere info fra de andre musiktjenester så de kan løse dem alle på én gang.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Back to Top
mureren View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 09-Oktober-2005
Location: Silkeborg
Status: Offline
Points: 710
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mureren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-August-2015 at 20:58
Tjaah...det er vel ikke optimalt, men dog altid noget problemet er anerkendt!
Jeg har samme problem på Tidal.
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Back to Top
mureren View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 09-Oktober-2005
Location: Silkeborg
Status: Offline
Points: 710
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mureren Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 31-August-2015 at 21:06
I øvrigt må du da gerne dele et link til en evt. post i Sonos forum eller lignende, hvor problemet er beskrevet af dig eller andre.
(det lyder som om du har fået mail-svar...men man ved jo aldrig)
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Back to Top
Torben Rasmussen View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Joined: 06-Februar-2007
Location: København
Status: Offline
Points: 4378
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Torben Rasmussen Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-September-2015 at 11:13
Det er ikke via forum eller ask.sonos. Det er via en ticket i deres fejlsystem, så den kan jeg ikke linke til. Den er kun synlig når jeg logger ind hos Sonos.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Back to Top
gah View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 07-November-2013
Location: Kastrup
Status: Offline
Points: 128
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote gah Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-September-2015 at 15:11
Blot til orientering.
Hermed en link til Sonos forumet ang. problemet.

https://en.community.sonos.com/announcements-228985/delayed-streams-with-tdc-play-and-yousee-denmark-6730738

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.