|
Sonos lang tid om at starte ny sang |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Author | |
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 09-April-2004 Location: Karise Status: Offline Points: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har lige testet mine tjenster.
Spotify, Deezer, Google Music, Tidal samt Wimp skifter alle indenfor et sekund eller ligende. Men TDC Play har også her en buffer tid på 6-7 sekunder. |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hos mig er der problemer på både Youmusic og Wimp/Tidal med 5-6 sekunders delay. Jeg har fået svar fra den tekniske afdeling hos Sonos og de arbejder på det. De har fået flere henvendelser omkring problemet og på nuværende tidspunkt afsøger de ikke løsninger lokalt hos kunden, men fokuserer på at løse problemet i deres ende. Det er befriende idet det godt kan være lidt tungt når de først skal igennem deres checkliste for at afsøge om problemet ligger i kundens system eller i den tjeneste der benytter.
Jeg har været igennem et par service-procedurer, hvor jeg havde problemer med Wimp på Sonos, og hvor problemet helt tydeligt var i samspillet mellem Sonos' server og Wimp's server, men alligevel skulle man lige hele møllen igennem med at tænde/slukke, kablet/Wireleess, tjekke IP-adresser og DNS mv. |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Joined: 15-Januar-2005 Status: Offline Points: 2047 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
også her desværre.
fint de er obs på problemet og får det løst
|
|
![]() |
|
mainleif ![]() Bruger ![]() Joined: 26-September-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 146 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu har jeg købt spotify og der kan man også gemme sange direkte ned i spotify playlisterne. Så slipper jeg for at bruge sonos playlisterne som man ikke kan lave backup af.
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ikke helt sikker på, hvad det svar har med emnet at gøre?
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
mainleif ![]() Bruger ![]() Joined: 26-September-2006 Location: Denmark Status: Offline Points: 146 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu er det så en måned siden problemet opstod. Yousee og tdc virker stadigvæk dårligt på sonos :-(
Edited by mainleif - 28-August-2015 at 13:10 |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, hos mig er det også stadig elendigt med Tidal. Min sag hos Sonos står som "Collecting info".
Edited by Torben Rasmussen - 28-August-2015 at 13:23 |
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har fået et svar fra Sonos, der lyder på en løsning i oktober plus/minus en måned. De skal have mere info fra de andre musiktjenester så de kan løse dem alle på én gang.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Oktober-2005 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tjaah...det er vel ikke optimalt, men dog altid noget problemet er anerkendt!
Jeg har samme problem på Tidal. |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
mureren ![]() Guld medlem ![]() Joined: 09-Oktober-2005 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 710 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
I øvrigt må du da gerne dele et link til en evt. post i Sonos forum eller lignende, hvor problemet er beskrevet af dig eller andre.
(det lyder som om du har fået mail-svar...men man ved jo aldrig) |
|
Mvh. Mureren
"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!" |
|
![]() |
|
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Joined: 06-Februar-2007 Location: København Status: Offline Points: 4378 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ikke via forum eller ask.sonos. Det er via en ticket i deres fejlsystem, så den kan jeg ikke linke til. Den er kun synlig når jeg logger ind hos Sonos.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
![]() |
|
gah ![]() Bruger ![]() Joined: 07-November-2013 Location: Kastrup Status: Offline Points: 128 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Blot til orientering.
Hermed en link til Sonos forumet ang. problemet. https://en.community.sonos.com/announcements-228985/delayed-streams-with-tdc-play-and-yousee-denmark-6730738 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <123> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |