recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Streaming media
  New Posts New Posts RSS Feed - SONOS + youSee play
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

SONOS + youSee play

 Post Reply Post Reply Page  12>
Author
Message
kim.t View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 26-Juli-2004
Location: Silkeborg
Status: Offline
Points: 3849
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kim.t Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: SONOS + youSee play
    Posted: 28-Februar-2025 at 17:10
Jeg oplever at jeg hele tider bliver logget ud. Login holder kun ca 1 døgn. Dvs hver dag hvis jeg vil bruge mit youSee Play via SONOS skal jeg autorisere den igen.

Er der andre der oplever det samme ??

PS og så er det aldrig lykkeds mig at få adgang til mit lokal musikbibliotek som ligger på en intern HDD på min MacMini efter den katastrofale opdatering de lavede for snart lang tid siden - jeg får den famøse fejl 913 


Edited by kim.t - 28-Februar-2025 at 17:15
Back to Top
lahan View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 14-September-2004
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 9423
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote lahan Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Februar-2025 at 18:11
Har samme problem Sonos og yousee
Back to Top
mikkelsen1980 View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 03-September-2007
Location: Vejle, Danmark
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikkelsen1980 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-Februar-2025 at 20:56
Samme problem med Yousee.
Telmore virker fint.
Sonos S1
Back to Top
Epsi View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 25-Januar-2007
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Epsi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 16-Marts-2025 at 21:29
samme problem her. Har flere gange skrevet med Sonos om fejlen og fejlmeldt til Yousee

De er godt nok længe om at fikse det
Back to Top
mikkelsen1980 View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 03-September-2007
Location: Vejle, Danmark
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikkelsen1980 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2025 at 15:00
Men mærkeligt at Telmore virker fint. De 2 platforme ser jo helt ens ud.
Back to Top
Epsi View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 25-Januar-2007
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Epsi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-Marts-2025 at 15:36
Ja det må næsten være YouSees forbindelse til Sonos. 
Eller kan den miste forbindelsen hvis andre devices afspiller efterfølgende? 

Hvordan kan det fejlmeldes til YouSee?
Back to Top
mikkelsen1980 View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 03-September-2007
Location: Vejle, Danmark
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikkelsen1980 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-April-2025 at 13:18
Nogen der har haft snakket med Youse om problemet?
Synes jeg oplever samme problem med Telmore nu.

Back to Top
mikkelsen1980 View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 03-September-2007
Location: Vejle, Danmark
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote mikkelsen1980 Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-April-2025 at 13:21
Back to Top
Epsi View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 25-Januar-2007
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Epsi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-April-2025 at 14:26
Linket virker ikke
Back to Top
JørgenT View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 21-Marts-2004
Location: 9530, DK
Status: Offline
Points: 5340
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JørgenT Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 25-April-2025 at 17:50
Originally posted by mikkelsen1980 mikkelsen1980 wrote:

Fandt denne.

https://en.community.sonos.com/controllers-and-music-services-229131/yousee-reauthorize-6927175

Et Mellemrum for meget. Link fixet
Mvh. JørgenT
Back to Top
u2pia View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 15-Januar-2010
Location: Slagelse, DK
Status: Offline
Points: 340
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote u2pia Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-April-2025 at 00:11
Jeg oplever samme problem…

Men som det fremgår af linket, så er det et velkendt problem og ingen kendt tidshorisont for løsning… Confused
Back to Top
Epsi View Drop Down
Super bruger
Super bruger


Joined: 25-Januar-2007
Status: Offline
Points: 295
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Epsi Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 26-April-2025 at 08:06
Men fejlen må ligge hos YouSee/Telmore? Jeg har prøvet at tale med Sonos support en del gange og efter meget troubleshooting siger de jeg skal henvende mig til Yousee
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.