|
SONOS + youSee play |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Author | |
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 26-Juli-2004 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 3849 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28-Februar-2025 at 17:10 |
Jeg oplever at jeg hele tider bliver logget ud. Login holder kun ca 1 døgn. Dvs hver dag hvis jeg vil bruge mit youSee Play via SONOS skal jeg autorisere den igen.
Er der andre der oplever det samme ?? PS og så er det aldrig lykkeds mig at få adgang til mit lokal musikbibliotek som ligger på en intern HDD på min MacMini efter den katastrofale opdatering de lavede for snart lang tid siden - jeg får den famøse fejl 913
Edited by kim.t - 28-Februar-2025 at 17:15 |
|
![]() |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 14-September-2004 Location: Denmark Status: Offline Points: 9423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har samme problem Sonos og yousee
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Joined: 03-September-2007 Location: Vejle, Danmark Status: Offline Points: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme problem med Yousee.
Telmore virker fint. Sonos S1
|
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Joined: 25-Januar-2007 Status: Offline Points: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
samme problem her. Har flere gange skrevet med Sonos om fejlen og fejlmeldt til Yousee
De er godt nok længe om at fikse det
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Joined: 03-September-2007 Location: Vejle, Danmark Status: Offline Points: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men mærkeligt at Telmore virker fint. De 2 platforme ser jo helt ens ud.
|
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Joined: 25-Januar-2007 Status: Offline Points: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja det må næsten være YouSees forbindelse til Sonos. Eller kan den miste forbindelsen hvis andre devices afspiller efterfølgende? Hvordan kan det fejlmeldes til YouSee?
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Joined: 03-September-2007 Location: Vejle, Danmark Status: Offline Points: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nogen der har haft snakket med Youse om problemet?
Synes jeg oplever samme problem med Telmore nu.
|
|
![]() |
|
mikkelsen1980 ![]() Super bruger ![]() Joined: 03-September-2007 Location: Vejle, Danmark Status: Offline Points: 391 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Joined: 25-Januar-2007 Status: Offline Points: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Linket virker ikke
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 21-Marts-2004 Location: 9530, DK Status: Offline Points: 5340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
u2pia ![]() Super bruger ![]() Joined: 15-Januar-2010 Location: Slagelse, DK Status: Offline Points: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever samme problem…
Men som det fremgår af linket, så er det et velkendt problem og ingen kendt tidshorisont for løsning…
![]() |
|
![]() |
|
Epsi ![]() Super bruger ![]() Joined: 25-Januar-2007 Status: Offline Points: 295 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men fejlen må ligge hos YouSee/Telmore? Jeg har prøvet at tale med Sonos support en del gange og efter meget troubleshooting siger de jeg skal henvende mig til Yousee
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |