recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Streaming media
  New Posts New Posts RSS Feed - SONOS + youSee play
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

SONOS + youSee play

 Post Reply Post Reply Page  <12
Author
Message
Enerneslo View Drop Down
Bruger
Bruger


Joined: 17-November-2007
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 227
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Enerneslo Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 27-April-2025 at 20:51
Jeg oplever det samme. Jeg troede egentlig at det var fordi jeg også bruger Yousee play på min telefon og også via android auto. Så jeg har ikke lagt mærke til at den "logger ud" i Sonos uden at have brugt mit login andre steder
Back to Top
kim.t View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 26-Juli-2004
Location: Silkeborg
Status: Offline
Points: 3849
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kim.t Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 28-April-2025 at 07:56
Jeg skrev på et tidspunkt til youSee. 
Min baghistorier er at jeg har haft youSee Musik (faktisk pga. firmamobil siden det blev lanceret) men det har været tilknyttet mit private 9 cifrede brugernummer. For ca et års tid siden virkede det så lige pludseligt ikke mere. Jeg fik at vide at da det var tilknyttet via arbejdet, var jeg nød til at oprettet det igen, og få flytte alle min playlister m.m. over. Det har så virket fint via det nye login. Nu påstår de så at problemt med Sonos var fordi jeg havde 2 login, og da jeg testede virkede det gamle login pludseligt igen. Men jeg har jo ikke brugt det gamle login, men det var det som youSee support mente jeg skulle bruge fremadrettet. Det har dog ikke ændre noget ved at jeg konstant skal logge ind i Sonos
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.