|
SONOS + youSee play |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Author | |
Enerneslo ![]() Bruger ![]() Joined: 17-November-2007 Location: Denmark Status: Offline Points: 227 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg oplever det samme. Jeg troede egentlig at det var fordi jeg også bruger Yousee play på min telefon og også via android auto. Så jeg har ikke lagt mærke til at den "logger ud" i Sonos uden at have brugt mit login andre steder
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Joined: 26-Juli-2004 Location: Silkeborg Status: Offline Points: 3849 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg skrev på et tidspunkt til youSee.
Min baghistorier er at jeg har haft youSee Musik (faktisk pga. firmamobil siden det blev lanceret) men det har været tilknyttet mit private 9 cifrede brugernummer. For ca et års tid siden virkede det så lige pludseligt ikke mere. Jeg fik at vide at da det var tilknyttet via arbejdet, var jeg nød til at oprettet det igen, og få flytte alle min playlister m.m. over. Det har så virket fint via det nye login. Nu påstår de så at problemt med Sonos var fordi jeg havde 2 login, og da jeg testede virkede det gamle login pludseligt igen. Men jeg har jo ikke brugt det gamle login, men det var det som youSee support mente jeg skulle bruge fremadrettet. Det har dog ikke ændre noget ved at jeg konstant skal logge ind i Sonos
|
|
![]() |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <12 |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |