recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
Forum Home Forum Home > Modtagelse og distribution > Smart TV
  New Posts New Posts RSS Feed - Sony EX9005 - Youtube + andet virker ikke
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Sony EX9005 - Youtube + andet virker ikke

 Post Reply Post Reply
Author
Message
kaizer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 08-Maj-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 2368
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kaizer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Topic: Sony EX9005 - Youtube + andet virker ikke
    Posted: 01-August-2020 at 19:37
Starter jeg Youtube får jeg flgd. besked: Der kan ikke oprettes forbindelse lige nu. Prøv igen. Åbn netværksindstillinger.

Trykker jeg på Home knappen på fjernbetjeningen får jeg hurtigt besked på at Wi-Fi forbindelsen har ingen internetadgang. Du er tilsluttet et Wi-Fi netværk der ikke har adgang til internettet.

Der er dog forbindelse internettet. Netflix virker uden problemer.

Der er også problemer med DR. Vælges den, er der sort skærm længe, hvorefter jeg får at vide at der er opstået et problem. Viaplay har lign. problem. Prime Video er også lang tid om at starte, men også her fejler det (internet forbindelses problem).

Jeg har gennem et par uger fået besked på at TV’et skulle opdateres men har sagt nej hver gang da vi skulle bruge det. Jeg har siden forsøgt at finde et punkt i menu’erne hvor opdatering kan vælges, men uden held. Jeg ved dog ikke om det ville hjælpe at opdatere det.

Edit: Jeg har nu lokaliseret hvor man vælger opdatering. Den er igang nu. Så må jeg se om det har ændret på noget.

Edit 2: Det ændrede ikke på noget. Fortsat besked på at Wi-Fi ikke virker. Netflix kører. DR, Viaplay, Prime Video virker ikke. 


Edited by kaizer - 01-August-2020 at 19:59
Back to Top
Basto View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 20-December-2011
Location: danmark
Status: Offline
Points: 533
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote Basto Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-August-2020 at 21:06
hej prøv lige at tjekke om tid /dato står til.. Andvend netværkstider
  Mvh Michael 
Back to Top
kaizer View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem


Joined: 08-Maj-2005
Location: Denmark
Status: Offline
Points: 2368
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote kaizer Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 01-August-2020 at 21:45
Originally posted by Basto Basto wrote:

hej prøv lige at tjekke om tid /dato står til.. Andvend netværkstider
  Mvh Michael 

Den står til netværkstider. 

Lavede en selvdiagnostik. Fandt ingen fejl. Home “siden” siger fortsat at der ikke er internetforbindelse. Ingen ændring. Netflix kører. Andet kører ikke.
Back to Top
JordanDK View Drop Down
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Joined: 03-December-2009
Location: Randers C
Status: Offline
Points: 2327
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Quote JordanDK Quote  Post ReplyReply Direct Link To This Post Posted: 02-August-2020 at 11:31
prøv at smid et kabel på, bare for at udelukke om det er wifi der driller.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Back to Top
 Post Reply Post Reply

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.07
Copyright ©2001-2024 Web Wiz Ltd.